"Beni istiyor musun?"

4.6K 176 51
                                    

Herkese merhaba! :) Çok tatlı bir bölümle karşınızdaydım. Umarım seversiniz. Sizlerden gelecek her bir oy, yorum ve mesaj benim için çok önemli. Lütfen eksik etmeyin.🙏🏽💙 Şimdiden okuyan gözlerinize sağlık.🌸

"Aydan intihar mı etmiş? Kız numara yapıyordur o bir şey yapmamıştır kendine."

Kiraz kısık bir sesle konuştu.

"Bileklerini kesmiş efendim. Kendi gözlerimle gördüm."

Ferhan'la ikimiz aynı anda

"Ne?!" diye bağırdık.

Kiraz anlatmaya devam etti.

"Aşağıda mutfaktaydım, yemek yapıyordum. Yukarıdan bir gürültü koptu. Yukarı çıktım, Aydan Hanım'a seslendim. Yatak odasının kapısı kilitliydi. Kapıyı tıkladım ses yok. 3-5 dakika kapı açılmayınca, Gurur Bey'i aradım, eve çağırdım. Kapı açılmayınca odanın kapısını kırdı. Aydan Hanım'ın bileklerinden kanlar akıyordu. Odadaki büyük vazoyu yere atıp kırmış. Cam parçasıyla da, bileklerini kesmiş."

Donmuş kalmıştım. Üzüldüm.

Ama üzülmekten çok, Aydan'ın bu kadar aciz olabileceğine üzüldüm. İntihar acizlerin işiydi. Başımıza ne gelirse gelsin, savaşmak gerekirdi. Hayattan vazgeçmek de neydi?

Babaannemin dediği gibi, "Allah'ın verdiği canı Allah alırdı. İnsan canına kıyarsa, Allah'a karşı gelir ve sadece dünyasını değil, ahiretini de karartırdı."

Ferhan konuşmaya devam etti.

"Şimdi nerde?"

"Ambulans geldi az önce, Gurur Bey'le hastaneye gittiler. Hangi hastane olduğunu bilmiyorum ama."

"Tamam Kirazcığım sağ ol. Ben öğrenirim neresi olduğunu."

Ferhan telefonu kapattı.

Birbirimize baktık.

İlk konuşan Ferhan oldu.

"Bu kız çok tehlikeli Mavişim. Gerçekten tahmin ettiğimden daha tehlikeli! Gurur vicdan azabı çeksin diye, onu bırakmasın diye yaptığına bakar mısın?"

"Tehlikeli ve hastalıklı. Valla ben kimsenin ölümüne sebep olamam."

"Ayyy şimdi delireceğim! Affedersin ama, gebersiiiinn! Sana yaptıkları bir yerden çıkacaktı zaten."

"Ferhan, saçmalama. Biz kötü insanlar değiliz."

Omuz silkti.

"Ama o kötü! Başkasının gözyaşları üzerine yuva kuracak kadar, senin hayatını karartacak kadar kötü."

"Boşver. Gün gelir herkes cezasını çeker."

"Ben de onu diyorum işte Mavişim. Aydan kaltağı pekâlâ geberebilir."

Gözlerimi kocaman açtım.

"Saçmalama Ferhan."

"Ay Mavi ne istiyorsun? İyileşsin diye dua mı edeyim?"

"Mümkünse. Hadi ara Gurur'u hangi hastanedeymiş öğrenelim."

"Şimdi gidemeyiz, olmaz. Nerden duydunuz dese ne diyeceğim? Biraz zaman geçsin, hallederiz."

"İyi tamam."

----------------------------------------------------------------------------------

Birkaç saat sonra ben Gurur'u aradım. Ne yapıyorsun diye. O arada Aydan'ın intihar ettiğini söyledi, şaşırmış gibi yaptım. Hangi hastanede olduğunu öğrendim Ferhan'la beraber hastaneye geldik. Danışmadan Aydan'ın oda numarasını öğrendik. Asansörü çağırdık. Asansörde bir kişilik yer vardı ve o anda Ferhan'ın telefonu çaldı.

Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin