"Seninki aşk değil, aşkın çok daha üst seviyesi."

3.8K 147 58
                                    

Herkese merhaba.😍 Sizleri daha fazla bekletmeyeyim dedim ve yeni bölümle geldim.
Diyorum ki, bundan sonra bir gün belirleyelim ve o günlerde yeni bölümde buluşalım ne dersiniz?

Rica ediyorum oylarınızı, yorumlarınızı ve mesajlarınızı esirgemeyin benden. Çünkü benim için çok kıymetli ve sizden gelecek yorumları heyecanla bekliyorum inanın.🙏🏽💙

"Gurur... Gurur benim eski nişanlım..."

Yaklaşık 2 dakika kadar sustuk telefonda. Yağız'ın hiç sesi çıkmadı. Ben de konuşmadım, bekledim.

Gurur'un uzun zaman sonra gözlerinin mutluluktan parladığını gördüm.

Yüzüme öyle bir aşkla baktı ki, böyle yanaklarını sıkasım geldi. Ama şu an daha büyük bir problemimiz vardı. Yağız'a Gurur'un eski nişanlım olduğunu söylemiştim.

Yağız susup kalınca en son ben konuştum.

"Biliyorum, bunu sana daha önce söylemem gerekirdi. Bu telefonda konuşulacak bir konu değil. İstersen..." Yağız lafımı kesti.

"Mavi, ben seni birazdan arasam?" dedi.

"Ta-tabii ki." deyip telefonu kapattım.

Gurur olduğu yerden fırladı beni kucağına alıp döndürmeye başladı.

Gülmeye başladım.

"Gurur ne yapıyorsun düşeceğiz şimdi."

"Ya sen var ya bu dünyadaki en muhteşem kadınsın! Beni çok mutlu ettin Mavi."

Beni döndürmeye devam ederken konuştum.

"Ben sen mutlu ol diye bir şey yapmadım. Sadece Yağız'a daha fazla haksızlık yapmak istemedim."

"Her neyse. Seviyorummmmmmmm çok seviyorummmmm." diye bağırmaya başladı.

"Ayy düşeceğiz şimdi."

"Merak etme, ben tutarım seni."

"Gurur başım döndü yeter indir beni."

Ben öyle dedikçe daha da hızlı döndürmeye başladı. Sürekli "Çok seviyorum, deli gibi seviyorum." diye bağırıyordu.

"Şşşt! Bütün site bizi dinlemesin rica ediyorum." derken, Gurur'un ayağı birbirine dolandı ve güm diye havuza düştük.
Suya pat diye düşünce neye uğradığımı şaşırdım.

Suyun altından, üstüne doğru çıktım. Nefesimi düzenlemeye çalışırken konuştum.

"Düştük işte gördün mü? Beğendin mi yaptığını?!"

Güldü.

"Beğendim. Aşırı seksi görünüyorsun ıslak ıslak."

Gözlerine baktım.

Elimle ağzını kapattım.

"Çok ayıp! Hadi çıkalım biri gelmeden."

Avuç içimi öptü.

Belimden tuttuğu gibi kendine doğru çekti.

"Çok çok Bulut gelir, birkaç posta yumruklar, gider."

"Delirdin herhalde Gurur. Saçmalama hadi çıkalım." dedim.

Kafasını iki yana salladı.

"I-ıh çıkmayalım."

Dudağıma minicik bir öpücük kondurup, kendini geriye çekti.

Bedenimin ona doğru kaydığını hissettim.

Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin