Taze not: şu an 415.sıradayız.😍 Oy vermeyenler oy verirse ve yorum yapmayanlar yorum yaparsa daha da yükseliriz.😍
🙏🏽💙Mavi'nin Gurur tonu ailesi hepinize merhaba.😍
Aşırı uzun bir bölümle karşınızdayım.
Bence bu bölüm çok güzel oldu.🙈
Umarım siz de benimle aynı fikirde olursunuz ve beklediğinize değer.🙏🏽Söylememe gerek yok biliyorum ama; sizden bol bol oy ve bölümün uzunluğuna yaraşır şekilde yorum istiyorum.😊
Beni yalnız bırakmayın olur mu?
Her bir oy ve yorumunuz aşırı kıymetli sakın unutmayın.💙
Keyifli okumalar.😍🙏🏽💙
"Ahhhh yandııımmmm."
Elimdeki kahvenin üstüme dökülmesine uyandım.
Telaşla ayağa fırlayıp, hemen üstümdekileri çıkartmaya başladım.
Günlerdir doğru düzgün uyku uyumadığımdan, içim geçmişti ve kahveyle uyuyakalmıştım.
Bunun üstüne de bir miktar bacaklarım yanmıştı.
Üstümü değiştirken, rüyamı hatırlamaya çalıştım. Bir hafta geçmişti Yağız'la birlikte Amerika uçağına binip gidiyordum.
Belki de rüyam gitmem konusunda bana bir mesaj veriyordu.
Telefonum çaldı.
Numara kayıtlı değildi.
"Efendim?"
"Merhabalar, Mavi Hanım. Ben Rıza. Karlıdağ Paradise güvenlik görevlisiyim. Ferhan Kızıltan Eraslan geldi. Sizinle görüşmek istiyor."
Kahkaha attım.
Güvenlik görevlisinin onu bekletiyor olmasına Ferhan şu an çıldırmış olmalıydı.
"Buyursun gelsin. Bir dahakine de asla sormayın. Ferhan Hanım her zaman gelebilir. Hatta ben evde yokken bile. Yarın size bir isim listesi hazırlarım ona göre alırsınız gelen misafirleri."
"Tabii efendim." deyip telefonu kapattı.
Üç dört dakika sonra kapı çaldı, açtım.
"Ayyy güvenlik görevlisi beni içeri almadı. Sinirden tansiyonum fırladı."
Sarıldım.
"Ferom prosedür böyle. Her elini kolunu sallayan giremesin diye. Bir daha olmaz merak etme."
Omuz silkti.
"Aman tamam!"
Elindeki pastane poşetini uzattı.
"Şahane tatlı kuru pastalar aldım. Senin en sevdiklerinden."
Tebessüm ettim.
"Zaten keyfimi yerine ancak yemek yemek getiriyor bu aralar."
Gözü yanık merhemi sürdüğüm bacağıma takıldı.
"Aaa bacağına ne oldu Mavişim?"
Dudağımı büktüm.
"Elimde kahveyle uyuyakalmışım."
"Pes diyorum sana Maviş! İnsan elinde kahveyle nasıl uyur Allah aşkına?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)
General FictionAşk başıma geldiğinde, anlayamamaktan korkardım hep. Ya anlayamazsam, ya elimden kaçırırsam bu fırsatı diye. Çok gördüm çevremde, "Aslında o gerçek aşkmış ama anlamamışım, elimden kaçırmışım, kıymetini bilememişim." diye anlatanları. Ya ben de kıyme...