Mavi'nin Gurur Tonu ailesinin sadık okuyucuları; ben geldim! :)
"Bu zamana kadar neredeydin, niye bu kadar geç kaldın, nerede bizim finalimiz?" isyanlarınızı duyar hatta okur gibiyim.
Vallahi ne deseniz, haklısınız. Ama Mavi ve Gurur'u yazmaya başladığımdan beri öyle yoğun ve koşturmacalı bir hayatım var ki; (Bizimkiler enerjisiyle geldiler hayatıma.) önce okul + pedagojik formasyon o bitti, okul + aile danışmanlığı eğitimi + hâlâ devam eden işaret dili kursum vs. Koşturuyorum ama sizi hiiiç unutmadım.
Mavi ve Gurur benim ilk yolcuğumdu. Eksiklerim için hepinizin affına sığınıyorum. Ve tüm samimiyetimle söylüyorum ki; sizlerin o güzel yorumları olmasa asla başaramazdım. Hepinize çok teşekkür ederim.
Umarım bir parça da olsa hayatlarınıza dokunabilmişimdir. Umarım hep okurken keyif almışsınızdır.
Dilerim ki; hepimiz gönlümüzün Gurur'unu ve Mavi'sini bulalım. Onlar gibi sevelim, sevilelim. Ama kavuşmamız o kadar zorlu olmasın.🙏🏻💙
Siz finali okurken, ben diğer bölümleri yeniden düzenliyor olacağım.Ve son kez; oylarınıza ve o güzel yorumlarınızı okumaya ihtiyacım var. İyi okumalar!🙏🏻💙
Sizi seviyorum.🙏🏻💙
Finalin içinde bir isim gizli ve o isim yeni yazacağım hikayenin baş karakteri bakalım kimler fark edecek. 😍
Not: Hatırlayanlar var mı, bugün 11.07 Gurur'un doğum günü. Kutlu olsun!🙏🏻💙 Bölümleri okumayanları, telefon başına alalım.😍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
"Ferhan ne oluyor?"Ferhan acıyla gözlerime baktı.
"Mavi... Gurur... Gurur vurulmuş..."
Dondum kaldım. Göğsüme bir acı saplanmıştı, nefes alamıyordum. Kafamın içinden milyonlarca şey geçiyordu. Konuşmak istiyordum ama konuşamıyordum sanki. Saniyeler içinde gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.
Kelimeler ağzımdan zor çıkıyordu.
"Ne?" dedim. "Ne demek Gurur vurulmuş."
Ferhan yüzüme bakıyordu bir yandan ağlıyor ama susuyordu.
Bağırmaya başladım.
"O yaptı di mi? O Aydan sürtüğü vurdu di mi Gurur'u. Yemin ediyorum eğer Gurur'a bir şey olursa o kızın gırtlağını kendi ellerimle sıkacağım."
Sonra durakladım. Gözyaşlarımı sildim. Ferhan'ın yüzüne baktım.
"Gurur nerede?"
Ferhan nefesini düzeltmeye çalışırken konuştu.
"Balat sahilde vurulmuş. Sahildeymiş."
Can havliyle kuaförün merdivenlerinden hızlıca inmeye başladım. Leyla, Ferhan peşimden "Dur Mavi sakin ol." diye bağırıyorlardı.
Üzerimde kayık yaka yerlere kadar uzun, şifon, uçuş uçuş buz mavisi bir elbise vardı. Koşarken eteğimi toplamaya çalışıyordum. Maşalı saçlarım rüzgarda hafifçe savrulurken gözyaşlarım şıpır şıpır akıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)
Художественная прозаAşk başıma geldiğinde, anlayamamaktan korkardım hep. Ya anlayamazsam, ya elimden kaçırırsam bu fırsatı diye. Çok gördüm çevremde, "Aslında o gerçek aşkmış ama anlamamışım, elimden kaçırmışım, kıymetini bilememişim." diye anlatanları. Ya ben de kıyme...