Beeenn geldiiimmm.🙋🏻
Hem de aşırı bomba bir bölümle.😍Biliyorum sizi çok beklettim ama, inanın her an aklımdaydınız. Bu dönemde o kadar güzel mesajlar attınız ki; iyi ki yazıyorum dedim kendi kendime. İyi ki Mavi'nin Gurur tonu ailesi dedim.
Bazen yazacaklarınız aklınızda oluyor ama, kaleme dökemiyorsunuz. Bir de yoğunluğunuz varsa öff.🤦🏻♀️
Hafta sonlarım formasyonda geçiyor. İlk ders saatim 08:45 son dersimin bitişi 20:30'da. İstanbul Üniversitesi'nden formasyon alanlar varsa beni anlayacaklardır.
Şu anda da dersteyim. Sınıf Yönetimi dinliyorum. Daha doğrusu pek dinlemiyorum bunları yazıyorum.😂🙈
Bu kadar günden sonra sizden rekor yorum ve oy bekliyorum. Valla yorum yapmazsanız, oy vermezseniz küserim. Yeni bölüm yazmam dermişim.😂
Lafı daha fazla uzatmıyorum. Keyifle okumalar canlar.🙏🏽💙
Sağ işaret parmağını bana doğru sallayıp, bağırmaya başladı.
"O sensin! O kaltak sensin!
Tam karşılık veriyordum ki, Aydan yüzüme sağlam bir tokat indirdi.
Saniyeler içinde hızla ayağa kalktım.
Sağa doğru savrulan yüzüm, tokatın etkisiyle hafifçe sarsılırken, sağ elimi kaldırıp Aydan'ın yüzüne sağlam bir tokat indirdim. Parmaklarımın izi Aydan'ın yüzüne çıkarken; tek hamleyle, kolunu kıvırıp, arkaya doğru büktüm ve diz boşluğuna sağlam bir diz geçirdim. Tekrar anlık bir hamleyle saçını ellerime doladım.
"Tokat öyle atılmaz, böyle atılır güzelim. Ha bir de, kaltak sensin."
"Ahhh bırak saçımı." diye bağırdı.
Kahkaha attım.
"Dur bakalım Aydan Hanım daha yeni başlıyoruz."
Saniyeler içinde kapının oraya dönmüştüm ki, Gurur şaşkınlıkla ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ferhan elindeki papatya demetini yere fırlatıp, bir kaplan gibi Aydan'ın üstüne doğru koşmaya başladı.
"Sen kimin kardeşine vuruyorsun a kahpe? Seni parçalarım, ay ben seni parçalarım!"
Panikle bağırdım.
"Gurur! Ferhan'ı tut!"
Gurur hızla elindeki gitarı yere bırakıp, Ferhan'ı tutmaya doğru koştu ve belinden sarıldı.
Ferhan öfkeyle bağırmaya başladı.
"Gurur valla seni de parçalarım! Bırak beni!"
Hemen araya girdim.
"Hamilesin sen gerizekalı. Nereye koşuyorsun? Aydan'ı ben kendim döverim hem, sana ne oluyor?"
Cümleyi kurduktan sonra, Aydan'ın saçını bir kere daha çektim güçlüce çektim.
"Ahhhhhhhh bırak diyorum saçımı!"
Söylediğini umursamadım. O arada Gurur araya girdi.
"Ya ben kendimi mi tutayım, Ferhan'ı mı tutayım, seni mi tutayım papatya?"
Kıkırdadım.
"Sen kendini de Ferhan'ı da tut, benim işime karışma."
Başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)
General FictionAşk başıma geldiğinde, anlayamamaktan korkardım hep. Ya anlayamazsam, ya elimden kaçırırsam bu fırsatı diye. Çok gördüm çevremde, "Aslında o gerçek aşkmış ama anlamamışım, elimden kaçırmışım, kıymetini bilememişim." diye anlatanları. Ya ben de kıyme...