-Yeni bölüm- "Gurur'u, sevdiğim adamı, Aydan'a bırakmayacağım!"

4.1K 165 96
                                    

Yeni bölümü heyecanla bekleyen sevgili okurlarım, sizi aşırı özledim.😍

Ruh halim inişli çıkışlı bir dönemde ama, sizi daha fazla bekletmemem gerektiğini düşündüm.

Eskisi gibi sık bölüm yayımlayamasam da, her cumartesi yeni bölüm için sözleşelim mi?🙏🏽💙

Umarım seversiniz bölümü. Sizden bir sürü yorum istiyorum. Mümkün mü?🙏🏽💙

"Sen evi terk etmemiş miydin ya?" dedim Gurur'a.

Başını salladı.

"Evet etmiştim ama, Aydan'dan çocuk yapmaya karar verdim Mavi üzgünüm."

Yaklaşıp, suratına tükürdüm.

Eliyle, yüzünü sildi.

"Aydan gibi bir kadına daha fazla dayanamadım."

Aydan'ı belinden kavrayıp kendine doğru çekti ve tekrar öptü.

Ağlamaya başladım. Gözyaşlarımı tutamıyordum. Hem ağlayıp hem bağırıyordum.

"Allah belanı versin Gurur!"

"Allah belanı versiiinnnnn!"

"Allah seni kahretsiiinnnnn!!!"

Sanki biri beni dürttü.

"Selamun kavlen! Mavişim, uyan."

Gözlerimi açtığımda Ferhan, Can ve Bulut başımdaydı.

Oturup yatakta doğruldum, gerçekten de ağlamıştım. Nemlenmiş yüzümü sildim. Ter içinde kalmıştım.

Derin bir nefes aldım.

"Ohhh rüyaymış." dedim.

"Ne gördün Papatya hayırdır? Bela okumaların bahçeden duyuluyor." dedi ağabeyim.

Yutkundum.

"Unuttum abi ne gördüğümü. Kabustu ama."

Tek kaşını kaldırdı.

"İyi misin?"

Başımı salladım.

Ferhan araya girdi.

"Hadi beyler siz sofraya oturun. Biz de geliyoruz şimdi Mavi'yle."

Can ve Bulut odadan çıktılar.

Kolumdaki saate baktım, 20:06'ydı.

Derin bir nefes aldım, yüzümdeki nemi sildim konuşmaya başladım.

"Ay Fero, rüyamda Gurur, Aydan'dan çocuk yapmaya karar veriyordu. Çok kötü oldum."

Güldü.

"Senin totişin açıkta kalmış."

Dudağımı büktüm.

"Ya gerçek olursa?"

"Gerçek olmasını istemiyorsan, mücadele etmeyi kabul edeceksin o zaman."

Omzumu silktim. Ferhan konuşmaya devam etti.

"Bak, şüphelendiğimiz onlarca şey var. Birkaçını bile ispat edebilirsek, Gurur vicdan azabı çekmekten ve Aydan pisliğinden kurtulur. Evet, şimdi Gurur evi terk etti. Ama bunun garantisi yok. Aydan yılanı allem eder kallem eder, yine Gurur'u eve dönmeye ikna eder."

"Dönerse de kendi bilir, banane." dedim.

"Kendi kendine tribe girmeyi bırak da, Tibet'le görüş."

Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin