Bayram ziyaretlerinde belki sıkılırsınız diye, size güzel bir bölümle geldim. Umarım okurken keyif alırsınız ve yorumlarınızı, düşüncelerinizi benden eksik etmezsiniz.🙏🏽 Sevdiklerimizle beraber nice bayramlarımız olsun. İyi bayramlar!💙
Kaç dakika geçti bilmiyorum ama, dakikalarca Gurur'un sol göğsündeki dövmesine baktım. Konuşamadım. Tebessümle beni izliyordu. En sonunda,
"Sildirmemişsin dövmeni." dedim.
Biraz daha yaklaştı, gözlerimin içine baktı, kısık bir ses tonuyla,
"Aklımın ucundan bile geçmedi."
O an elimi, kalbinin üstüne, adımın yazdığı yere koymak istedim. Mantığım dur sakın diyordu, kalbim ise dokun işte dokun diye atıyordu. Ne yapacağımı bilmediğim dakikalar içindeydim. Hiçbir şey olmamış gibi mi davransaydım?
Hiç sesimi çıkartmadım.
Düğmelerini açtığım gömleği çıkarttım. Elimdeki tişörtü düzelttim. Başımı öne eğmiştim. O kusursuz, buğday tenine bakmamak için.
"Bunu buldum, idare eder şimdilik. "
Şahane ses tonuyla konuştu.
"Bırak şimdi kıyafeti papatya."
Başım hâlâ öndeydi. Çenemden tuttu, başımı kaldırdı.
"Gözlerime bak."
Yutkundum. Dünyadaki en güzel gözler Gurur'un gözleri gibi hissederdim her zaman. Kirpikleri kaşlarına değerdi. Bana öyle bir bakardı ki, içim titrerdi.
"Bakamam." dedim.
Yumuşacık bir sesle
"Neden korkuyorsun?" diye sordu.Neden mi korkuyorum? Kendimi tutamamaktan korkuyorum. Yanlış bir şey yaparım diye korkuyorum. Bu heyecana kapılıp giderim diye korkuyorum.
Yutkundum.
"Korkmuyorum."
Sesim titreyerek çıkmıştı.
Yüzünü biraz daha yüzüme yaklaştırdı. Boynuma doğru eğildi, derin bir nefes aldı ve öpmeye başladı.
"Deli oluyorum şu kokuya."
Kalbim hızla çarpıyordu.
Buradan kalkmak için 3 saniyen var Mavi. Sana yaptıklarını unutma. Sana neler yaşattıklarını unutma. Baban gibi o da seni hayal kırıklığına uğratmadı mı? Senin yaralarını bile bile ordan acıtmadı mı? Gidip başkasıyla evlenmedi mi? Şimdi onun kapılmanın bir anlamı var mı? Şu an ona sadece sarılsan bile pişman olacaksın. Sen demiyor muydun "Asla dönmem ona." diye. Onu affetmeye zemin hazırlıyorsun. Kalk Mavi. Kalk ve git...
Kalkmasam olmaz mı? Ben de doya doya koklasam onu? Dövmesini sevsem, sımsıkı sarılsam, öpsem, en azından şimdilik hiçbir şeyi düşünmesem olmaz mı?
Kendimi biraz geriye çektim.
"Yapma Gurur." dedim.
Yine gözlerini gözlerime sabitledi.
"Neyi yapmayayım papatya?"
Gözlerimi kaçırdım.
"Ne demek istediğimi biliyorsun. Yapma işte." dedim.
Göğsüme doğru eğildi. Dövmemin olduğu yere bir öpücük kondurdu. Kalbim ağzımdan fırlayacaktı.
Tekrarladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)
General FictionAşk başıma geldiğinde, anlayamamaktan korkardım hep. Ya anlayamazsam, ya elimden kaçırırsam bu fırsatı diye. Çok gördüm çevremde, "Aslında o gerçek aşkmış ama anlamamışım, elimden kaçırmışım, kıymetini bilememişim." diye anlatanları. Ya ben de kıyme...