"Mavi benim her şeyim."

3.9K 167 99
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba. Diğer bölümü çok uzun yazdığım için, bu bölümü daha kısa tuttum.😊 Umarım seversiniz ve okumaktan keyif alırsınız. 💙

Yazdığınız her yorumun, attığınız her mesajın benim için çok kıymetli olduğunu unutmayın. Ve lütfen benden esirgemeyin. Çok sevgiler.🙏🏽💙

Gözlerimi açtığımda, Gurur Yağız'a sağlam bir yumruk geçirmişti.

Şok olmuş bir halde yerdeki Yağız'a bakıyordum. Belki normal şartlarda bir yumrukta yere düşmezdi ama, tam beni öpecekken, pat diye yumruk gelmesi onda şok etkisi yapmış olmalıydı. Sadece ona mı? Ben de şok oldum ve 20-30 saniye kadar ne olduğunu anlayamadım.
Panik yaptığım durumlarda donmak gibi bir huyum vardı. Her zaman olmasa da, arada şokun etkisiyle hiç kıpırdamadan durabiliyordum.

Gurur, yerdeki Yağız'ın üstüne doğru eğildi.

"Ulan şerefsiz seni bir daha Mavi'nin etrafında görürsem, gırtlağını keserim!! Duydun mu lan beni?!!"

Yağız yediği sağlam yumruğun etkisinden hâlâ kurtulamazken, Gurur'un neden böyle bir şey söylediğine de anlam veremiyordu elbette.

Sadece "Ne oluyor ya?" diyebildi.

Gurur kolumdan tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı.

"Yürü Mavi gidiyoruz."

O an kendime geldim.

"Ben hiçbir yere gitmiyorum! Bırak kolumu."

Mekandakiler olayı hiç umursamadı. Bazıları, iki katlı mekanın üst katına çıkıp, eğlenmeye devam ettiler. Bazıları olduğu yerden bile kıpırdamadı, içkisini yudumlamaya devam etti.

İnsanlık namına, biri de gelip bakmadı. Sanırım böyle yerlerde, bu tarz olaylara alışkınlardı.

Yalnız anlamadığım; elit ve yeni açılmış bir mekanda anında güvenliğin müdahele etmesi gerekirken, ortalıkta kimse yoktu.
Yerdeki Yağız'a doğru eğilmek için hamle yaptım. Gurur hızla beni kendine doğru çekti.

"Yürü!"

Olduğum yerden Yağız'a seslendim.

"Yağız ben çok özür dilerim."

Yağız ayağa kalkmaya çalışırken,

"Sen kimsin de Mavi'nin hayatına müdahale ediyorsun? Onun yanında olup olmayacağımı sana mı soracağım? O benim kız..."

Gurur bir yumruk daha attı Yağız'ın sol gözüne doğru.

"Sen bir yerden kalk birader. Ben sana Mavi'nin neyi olduğumu anlatırım."

Yağız olduğu yerden kalktı. İki gözü de kıpkırmızı olmuştu.

Şu an Yağız'a gerçekten acıyordum. Çünkü Gurur'un eli acayip ağırdı. Sana şaka yapmak için koluna vursa, dakikalarca ağrısını çekerdin.

"Dinliyorum Gurur! Söyle bakalım sen Mavi'nin neyisin?" diye bağırdı Yağız öfkeyle.

"Ben Mavi'nin..."

Elimle Gurur'un ağzını kapattım. Konuyu değiştirmek için,

"Ya burada güvenlik yok mu niye kimse bakmıyor?" diye bağırdım.

"Yenge biziz güvenlik." sesini duyunca arkama döndüm.

"Müdahale etsenize, atsanıza şunu dışarıya! Pardon, yenge derken ya?"  dedim.

Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin