----------------- Keith -----------------
Όταν μπήκαμε μέσα στο σπίτι όλα ήταν πολύ ήσυχα, ήξερα ότι η μαμά ήταν εδώ, αλλά ήξερα ότι δεν ήταν και μόνη της. Μπορούσα να ακούσω και την καρδιά κάποιων άλλων, δυο και ένας από αυτούς μύριζε σαν τον πατέρα μου. Τέλεια, ήταν ο θείος Alex με την σύντροφό του, και λογικά δεν θα έφευγε αφού ερχόταν ο μπαμπάς, αυτό δεν θα έμενε σε ανάμεσα σε εμάς τους τέσσερις. Σύντομα η παρουσία τους έγινε εντελώς αισθητή καθώς καθόντουσαν στον καναπέ με την μαμά σε σημείο που ο καθένας θα μπορούσε να τους δει, όπως και το αντίθετο. Αμέσως η μαμά σήκωσε το βλέμμα της και μας κοίταξε και αμέσως κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Σίγουρα η πρώτη της σκέψη θα πήγε στον μπαμπά αλλά μετά πρόσεξε ότι κανένας από τους δύο μας δεν έκανε την πρώτη κίνηση να κοιτάξει τον άλλον και έτσι κατάλαβε ότι το θέμα δεν ήταν αυτό που νόμιζε, όμως ήταν εξίσου σοβαρό. "Εντάξει, τι κάνατε;".
Φυσικά και πάλι θα νόμιζε ότι κάναμε κάτι, μόνο που δεν προκαλέσαμε κανένα πρόβλημα, τουλάχιστον όχι από αυτά που προκαλούσαμε συνήθως. "Τίποτα". Για ακόμα μια φορά ο Damian απάντησε πρώτος και περήφανος κράτησε το κεφάλι του ψηλά λέγοντας την αλήθεια. Την αλήθεια γιατί αυτός δεν είχε κάνει τίποτα, εγώ το είχα προκαλέσει αυτό, και χωρίς να το θέλω ή να ξέρω το γιατί. Μετά από αυτό ο θείος μας σηκώθηκε και ήρθε κοντά ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που θα το είχε κάνει και ο πατέρας μας, το καλό του να είναι δίδυμοι, έμοιαζαν ο ένας στον άλλον σχεδόν σε όλα.
"Damian, τι συνέβη;". Η φωνή του ήταν εντελώς ήρεμη, οι λέξεις μια απλή ερώτηση χωρίς κανέναν σκοπό επίπληξης, και όμως ακόμα και αυτό ήταν αρκετό για να μας κάνει να νιώθουμε λες και μόλις είχαμε καταστρέψει τον κόσμο. "Είπα τίποτα. Γιατί πρέπει πάντα να νομίζετε όλοι ότι εγώ φταίω για όλα;". Ο αδερφός μου ήταν έτοιμος να εκραγεί και αυτό δεν ήταν ποτέ καλό σημάδι. Μπορεί να μην ήταν εύκολο να τον νευριάσεις αλλά αν το κατάφερνες μπορούσε να σου κάνει την ζωή κόλαση, ή απλά να σε σπάσει στο ξύλο. "Επειδή εσύ είσαι ο επαναστάτης εδώ πέρα". Η θεία Alis ήξερε πολύ καλά ότι δεν έπρεπε να πιέζει τέτοια θέματα αλλά αυτός ήταν ο τρόπος με τον οποίο μιλούσε και ήταν ικανή να σε φτάσει στα άκρα με λίγα λόγια της. "Δεν βοηθάς με το να τον νευριάζεις Alis, ξέρεις πως έχει πάρει τα νεύρα του από τον Chris". Και όπως πάντα η μαμά έπαιρνε πάλι τον έλεγχο της συζήτησης. Όμως θα τον έχανε γιατί ο μπαμπάς είχε φτάσει μόλις στην είσοδο και μπήκε αφήνοντας μια μεγάλη ανάσα που θα είχε πάρει για να ηρεμήσει.
YOU ARE READING
Betrayal (Mortal Enemies Book 1) NOW COMPLETED
Science FictionΔέκα οχτώ χρόνια πέρασαν από τότε που ξέσπασε ο πόλεμος στο Silver Falls και η ειρήνη που ακολούθησε κρατήθηκε ένα καλά κρατημένο μυστικό. Αλλά μέσα σε αυτό το κλίμα ευημερίας και ηρεμίας θα ξεπροβάλει μια καινούρια απειλή, και ο προστάτης που υποσχ...