------------------------ Damian ----------------------
Περπατούσαμε προς το σπίτι της Annabelle εγώ και αυτή σιωπηλά χωρίς να πούμε τίποτα, τίποτα δεν ήταν ασφαλές να υποθεί ακόμα. Όσο εγώ έφτανα στο σπίτι ο Keith είχε ήδη γυρίσει πίσω και είχε μπει μέσα, μου έδειχνε ότι έβλεπε, ότι μύριζε, ότι άκουγε εκεί μέσα σαν να ήμουν εγώ ο ίδιος εκεί. Τίποτα δεν θα μου φαινόταν ως έκπληξη. Μπήκαμε μέσα και προχωρήσαμε στο σαλόνι το οποίο ήταν συνδεδεμένο με την κουζίνα και ένας διάδρομος τα χώριζε και πήγαινε πιο μέσα στο σπίτι, στο τέλος του διαδρόμου που είχε τρεις πόρτες όλο και όλο ήταν μια ξύλινη σκάλα που οδηγούσε επάνω σίγουρα. Τα έπιπλα ήταν μοντέρνα, απλά και λιτά, ένας μεγάλος καναπές κρεβάτι και δυο πολυθρόνες, μια μεγάλη τηλεόραση στον τοίχο και ένα μαύρο τραπεζάκι ανάμεσα, πίνακες με τοπία ήταν το κύριος θέμα του σπιτιού. Θα νόμιζε κανείς ότι μπορούσε να δει όλον τον κόσμο εδώ μέσα.
Καθίσαμε χωριστά, εγώ και ο Keith στις πολυθρόνες και οι κοπέλες στον καναπέ και περιμέναμε. Ήταν αναμενόμενο να ακολουθούσε μια σχετική αμηχανία και τάση για μυστικά αλλά αυτές μας είχαν καλέσει εδώ, αν ήθελαν να μας το πουν έπρεπε να το κάνουν σύντομα. Μετά από λίγο κοιταχτήκανε και αφού γνέψανε καταφατικά η μια στην άλλη η Annabelle ξεκίνησε την ιστορία τους. "Πρώτα από όλα, δεν ήρθαμε εδώ για να σας την φέρουμε. Το ότι έγινε ότι έγινε μεταξύ μας ήταν απλά τυχαίο. Ξέρουμε ότι είστε τα παιδιά του Chris Bennett και δεν μας νοιάζει καθόλου". Εγώ και ο Keith αμέσως πιάσαμε το σήμα κινδύνου που είχε μόλις δώσει η συζήτηση, κίνδυνος για εμάς. Ήξερε το όνομα του πατέρα μας, και δεν ήταν καν από εδώ, όλοι έξω από το Silver Falls τον ξέρουν ως Μαύρο Λύκο.
"Πως γνωρίζεις το όνομα του. Κανένας εκτός της πόλης δεν ξέρει το αληθινό του όνομα". O Keith είχε ξεκινήσει την επίθεση πράγμα περίεργο για εκείνον, συνήθως εγώ ήμουν αυτός που έμενε κατευθείαν στο ψητό, και πρόσεξα ότι δεν κοιτούσε καθόλου την αδερφή της Annabelle. Μέσα σε λίγα λεπτά είχα μάθει πως να τις ξεχωρίζω, ναι ήταν δίδυμες, αλλά ακόμα και οι δίδυμοι δεν είναι ολόιδιοι. Η Annabeth είχε μι ελιά στην βάση του λαιμού της, πολύ μικρή, σχεδόν δεν θα την προσέχεις αν δεν την έψαχνες. Από την άλλη η Annabelle είχε μια στον δεξιό της καρπό μάλλον από τότε που μάθαινε πως να χρησιμοποιεί τα μαχαίρια της, τα οποία είχε αφήσει πάνω στο τραπέζι, και τα πέντε. Ακόμα και εγώ με τον αδερφό μου είχαμε μια τεράστια διαφορά που θα πρόσεχε ο καθένας μόλις μιλούσαμε, οι δικοί μου κυνόδοντες ήταν πιο μυτεροί από τους δικούς του, στο σημείο να μοιάζουν λες και έχω ξεκινήσει την μεταμόρφωση μου αλλά δεν ήταν και τόσο μεγάλοι όσο μετά την αλλαγή.
YOU ARE READING
Betrayal (Mortal Enemies Book 1) NOW COMPLETED
Science FictionΔέκα οχτώ χρόνια πέρασαν από τότε που ξέσπασε ο πόλεμος στο Silver Falls και η ειρήνη που ακολούθησε κρατήθηκε ένα καλά κρατημένο μυστικό. Αλλά μέσα σε αυτό το κλίμα ευημερίας και ηρεμίας θα ξεπροβάλει μια καινούρια απειλή, και ο προστάτης που υποσχ...