Αυτό το κεφάλαιο είναι παράλληλο με την νύχτα που ο Keith κοιμήθηκε με την Beth. Επίσης φτάνουμε σε λίγο στα τέλη της ιστορίας, μαζί με αυτό αλλά δέκα κεφάλαια λογικά μπορεί και κανένα δυο λιγότερα.
--------------------------------- Damian --------------------------------
Από τη στιγμή που πολέμησα με τον Keith μόλις μερικές ώρες πριν κάτι είχε αλλάξει. Δεν ήταν τόσο εμφανές αλλά μπορούσα να καταλάβω πως κάτι ήταν διαφορετικό μέσα μου, και το πιο μεγάλο σημάδι ήταν πως όταν πολεμούσαμε τουλάχιστον εγώ το απολάμβανα περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Όσο τον έκοβα άσχετα από το πόσο μικρό ήταν το κόψιμο ένιωθα πως αυτή έπρεπε να είναι η σειρά των πραγμάτων, αλλά στο τέλος αυτό που ήθελα να κάνω ήταν πολύ χειρότερο.
Αφού κοιμήθηκε η Belle έφυγα από το σπίτι προσπαθώντας να καταλάβω τι στο καλό συμβαίνει εδώ πέρα. Ήξερα πως αργά ή γρήγορα θα καταλάβαινε ότι είχα φύγει, το σημάδι στην πλάτη της θα της το έλεγε. Όταν την σημάδεψα πολλές μέρες πριν ήξερα πως αυτό που υπήρχε μέσα μου δεν ήταν τόσο αγνό όσο θα περίμενε κανείς. Ο δράκος που εμφανίστηκε ήταν μαύρος σαν την νύχτα με μεγάλα κόκκινα μάτια και τον περιεβαλαν μαύρες φλόγες και καπνοί ενώ γύρω του έπεφταν κεραυνοί. Αυτό όμως που με έκανε σίγουρο βρισκόταν στα μάτια του θηρίου, μέσα τους υπήρχε κάτι που σε έκανε να νιώθεις τρομοκρατημένος. Προσπαθούσα ακόμα να καταλάβω τι είχε αλλάξει στο διάστημα που κάλεσα τον δράκο για πρώτη φορά, τι με έκανε να απολαμβάνω μια τέτοια μάχη που θα μπορούσε να τελειώσει πολύ άσχημα. Φυσικά θα τα κατάφερνα καλύτερα αν με ένοιαζε σε κανονικό βαθμό εξαιτίας αυτού που έχασα εκείνη τη μέρα.
Περπατούσα μέσα στη νύχτα χωρίς κάποιον συγκεκριμένο προορισμό ελπίζοντας να καθαρίσω το μυαλό μου και να ηρεμήσω τον πονοκέφαλο που με άνοιγε το κεφάλι στα δύο. Δεν βρισκόταν κανένας έξω τέτοια ώρα στην μέση της νύχτας και καλύτερα κιόλας, η πολυκοσμία δεν ήταν και από τα αγαπημένα μου. Η ηρεμία που πρόσφερε μία μοναχική βόλτα το βράδυ ήταν μοναδική από όποια μεριά και αν το έβλεπες. Ωστόσο με τον Keith να στέλνει τόσα πολλά συναισθήματα και εικόνες μέσα από τον σύνδεσμο μας δεν ήταν και όσο ευχάριστο θα ήθελα. Τώρα καταλαβαίνω γιατί παραπονιόταν κάθε μέρα για αυτό το θέμα. Ήταν γελοίο, δεν μπορούσα καν να καταλάβω ποιες σκέψεις ήταν δικές μου και ποιες όχι.
Για κάποιον λόγο βρέθηκα στο κέντρο της πόλης χωρίς να το καταλάβω όπου σταμάτησα έξω από μια αποθήκη που δεν ήξερα καν πως υπήρχε. Θα την είχα ξεπεράσει αμέσως και θα συνέχιζα αν δεν είχαν τραβήξει την προσοχή μου μερικές χαμηλόφωνες συζητήσεις από αρκετά άτομα μαζεμένα στον ίδιο χώρο. Δεν μπορούσα να καταλάβω αρκετά από εδώ έξω καθώς η αποθήκη ήταν τεράστια και λογικά θα είχαν λάβει μέτρα για να μην τους ακούσουν, πράγμα που έκανε την περιέργεια μου ακόμα μεγαλύτερη. Μπήκα μέσα από ένα παράθυρο που άνοιξα αθόρυβα και αυτόματα οι φωνές έγιναν πιο καθαρές. Οι άνθρωποι μιλούσαν για κάτι που προφανώς τους δυσαρεστούσε αλλά είχα χάσει τόσα πολλά που δεν ήξερα τι ήταν. Πήγα ακόμα πιο κοντά στην πηγή της συζήτησης και μετά από μερικά κιβώτια είδα μαι ομάδα είκοσι ατόμων άντρες και γυναίκες μαζεμένους σε έναν κύκλο με εκφράσεις θυμωμένες και αγανακτισμένες. Μπορούσα να ακούσω τέλεια τώρα αλλά λογικά θα είχαν βάλει ένα μαγικό αντικείμενο για να καλύψει την φασαρία που έκαναν, αν και δεν φαινόταν να πιάνει σε έναν για κάποιον λόγο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Betrayal (Mortal Enemies Book 1) NOW COMPLETED
Fiksi IlmiahΔέκα οχτώ χρόνια πέρασαν από τότε που ξέσπασε ο πόλεμος στο Silver Falls και η ειρήνη που ακολούθησε κρατήθηκε ένα καλά κρατημένο μυστικό. Αλλά μέσα σε αυτό το κλίμα ευημερίας και ηρεμίας θα ξεπροβάλει μια καινούρια απειλή, και ο προστάτης που υποσχ...