Hali! Na, itt az első próbálkozás. Remélem tetszeni fog. :)
"Miért csinálja ezt velem?"
Ez a mondat visszhangzott Yoongi fejében, mikor Hoseok arca veszélyesen közel került az övéhez. Hobi végignézett a sápadt fiú arcán, amely most szép paradicsom színben tündökölt. Félmosolyra húzta a száját, majd elhúzódott, mintha mi se történt volna, ezzel megsemmisítve idősebb bandatársát.
Kegyetlenség? Talán. De Hobi piszkosul élvezte.
Yoongi már egy ideje tisztában van Hoseok iránti gyengéd érzelmeivel, de ezt a "napocska fiú" is megsejtette, ezért nemrég belekezdett kis játékába, aminek a lényege az volt, hogy minden nap legalább egyszer zavarba hozza Yoongit. Egy ártatlan játéknak indult, amivel azt akarta kideríteni, hogy a legjobb barátja vonzódik e hozzá. Miután megbizonyosodott a dologról sem tudott leállni, mivel imádta ahogy Yoongi zavarba jön. Viszont a játék számára is egyre veszélyesebbé vált, ugyanis észrevette, hogy ő maga is egyre többször gyengült el, és volt mikor majdnem túl messzire ment.
Ennek a játéknak csak akkor lehetett vége, ha Yoongi is tesz egy lépést, akár előre, akár hátra.
Az egyetlen hely, ahol Yoongi Hoseok elől is biztonságban volt, a stúdiója volt. Egészen mostanáig.
Hobi sose tört volna be Suga "szentélyébe", hisz tudta, hogy az az ő világa, és nem akart tiszteletlen lenni, de véget akart vetni a játszadozásnak. Yoongit akarta.
Suga éppen a stúdiójában, a számítógép előtt dolgozott az új dalán, fülhallgatóval a fülén, mikor hirtelen egy meleg kezet érzett a sajátján, ami az egéren pihent. A szíve kihagyott egy ütemet és felugrott a székében, majd kikerekedett szemekkel nézett arra, aki majdnem szívrohamot okozott neki.
- Hobi, te mit csinálsz itt?! És miért ijesztettél meg?
- Én? Csak jöttem meglátogatni téged. - mondta Hobi, majd leült a Yoongi melletti gurulós székre azt szembe fordítva vele, miközben a fiún pihenő keze egy centit sem mozdult.
- Levennéd rólam a kezed?
- Nem. - jelentette ki Hoseok huncut mosolyra húzva a száját.
- Miért? - kérdezte a meglepett fiú.
- Játsszuk azt, hogy aki jobban zavarba tudja hozni a másikat, az nyer.
- Nem. Nem játszunk ilyet.
- Jó, akkor mondhatjuk, hogy én nyertem. - közölte Hoseok, majd levette Yoongi kezéről az övét, és elkezdett felállni a székről.
- Várj! Így nem nyerhetsz! - emelte fel a hangját Suga, miközben Hobi keze után nyúlt, és visszaültette. - Jó, játszunk! - adta meg magát. - Mi a tét?
- Hmm... Ha én vesztek, meghívlak egy ebédre vagy vacsorára. Ha te, neked kell engem.
- Rendben.
Yoongi a fogadás megtétele közben sem engedte el Hobi kezét. Hoseok rászorított jobban a kézfogásra, és olyan mélyen a fiú szemébe nézett, amennyire csak tudott, közben közelebb hajolt, hogy Sugának esélye se legyen figyelmen kívül hagynia őt. Yoongi mindent megtett annak érdekében, hogy állja a tekintetét. Tudta, hogy Hoseok egy ideje így játszadozik vele. Eddig mindig veszített. Többé ezt nem engedheti meg.
Suga egy pillanatra elnézett, de csak azért, hogy megkeresse Hobi szabad kezét, és megfoghassa. Elégedetten nézett vissza "ellenfelére". Nyerésben érezte magát, egészen addig, amíg Hoseok egy puszit nem nyomott mind a két kézfejére. Mindketten eléggé zavarban voltak, ám mivel az arcukat csak a számítógép monitora világította meg, így jól tudták leplezni azt.
Yoongi tudta, hogy nincs visszaút, így nagy lépésre szánta el magát: Hirtelen megpuszilta Hobi arcát, aki ezen nem kissé meglepődött. Most már nem csak az arcukat, de az egész testüket jóleső melegség árasztotta el.
Hobi nem számított rá, hogy vesztésre fog állni, pedig most nagyon úgy nézett ki. Nem akarta, hogy Yoongi tudja, hogy mennyire zavarba jött. Ezért hirtelen, minden gondolkodás nélkül, ő is adott egy puszit a társának, ám ő annak az ajkaira. Fel sem fogta, hogy mit tett, hisz ösztönösen cselekedett. Yoongi viszont...hát...megsemmisült.
Egy ideig mindketten szótlanul bámultak maguk elé. Cikáztak a fejükben a gondolatok. Hosszú időnek tűnt, de igazából csak másodpercek teltek el. Yoongi hirtelen felnézett Hobira, ő visszanézett rá, ám a zavart kisfiú helyett, egy sokkal merészebb tekintettel találta szembe magát. Suga hirtelen felállt a székéből, lenézett az ülő fiúra, majd támlájánál fogva gyorsan hátrafelé kezdte el tolni Hobi székét, egészen addig, míg a közelben lévő fal azt meg nem állította. Hoseok eléggé megilletődött ezen a cselekedeten. Sarokba lett szorítva, de valamiért nem bánta. Yoongi egy pillanatra sem vette le a szemét Hobiról, és a tekintete a fiú szája és szemei között cikázott. Majd miután kinézelődte magát, hirtelen lehajolt, és rávetette magát Hobi ajkaira. Nem kellett sokat várnia a viszonzásra. A testüket most nem melegség, hanem iszonyatos forróság árasztotta el. Yoongi a csók közben az egyik kezét a széktámláról Hoseok arcára helyezte. Az viszont nem lehetett ott sokáig, ugyanis a "napocska fiú" karjait Suga nyaka köré fonta. A csók egyre mélyebb és mélyebb lett, míg végül mindketten levegőért kapkodva húzódtak el.
Egy ideig lihegve néztek egymás szemébe, majd Yoongi felegyenesedett, lenézett a másik fiúra, és így szólt:
- A játéknak vége. Úgy tűnik, én nyertem.
- Szerintem pedig, mindketten vesztettünk. - mondta Hobi, majd Suga ráébredt, hogy az ő forró arca is legalább annyira piros lehet, mint társáé.
Yoongi tanácstalan volt az ezt követő történésekkel kapcsolatban, ezért kiment a mosdóba kicsit lehűteni magát. Miután megmosta az arcát, a zsebében bújó telefonja megrezgett. Hobitól érkezett üzenete:
Hol vagy?
A mosdóban.
És most akkor ki hív meg kit kajálni?
Hmm
Menjünk kétszer. Egyszer te fizetsz, egyszer én.
És...
?
Hívhatjuk ezeket randinak?
Igen.
😀
Akár most is mehetünk.
Kint várlak.
YOU ARE READING
BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgok
FanfictionMagyar BTS ship sztorik. Jikook, Vkook, Vmin, Yoonmin, Namjin, Sope stb. Továbbá mostanában elkezdtem interjú részleteket is megosztani és album kritika is van, szóval van itt minden, ami BTS :D