Drunk in Love #1

1.9K 137 4
                                    

Helókaaah :D Megmondtam, hogy visszatérek. Ezúttal még egy sorozatot hozok nektek. Remélem, tetszeni fog!

 Remélem, tetszeni fog!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Buli utáni reggel. 8 óra környéke.

Taehyung szédülten ébredezik a padlón. Körülötte sörös és sojus (koreai szeszesital) üvegek hevernek. A fejébe belehasít a fájdalom, így odakap, mintha azzal enyhíteni tudná. Semmire sem emlékszik a tegnap éjszakából, de úgy érzi valami olyat tett, ami nem helyes. Megpillantja a közelében fekvő Namjoont. Odamegy, és megpróbálja felkelteni.

- Hmmm... Ez az, Jin! Ne fogd vissza magad, bébi! - beszél álmában a leader, mire Tae nagyot néz.

- Hyung, ébredj! - rázza meg őt kizökkentve csodás álmából.

- Ha?! Mi az? Hányadika van? - kérdi összehúzott, szinte csukott szemekkel Nam.

- 25.

- Tényleg? Akkor ma kivételesen nincs semmi dolgunk. Miért nem hagysz aludni?

- Hyung, nekem...furcsa érzésem van a tegnap estével kapcsolatban.

- Buliztunk, ittunk, berúgtunk. Fiatalok vagyunk, szóval nincs ebben semmi furcsa.

- Nem azért...

- Akkor old meg magad, és hagyj aludni!

- De...- mondta volna Tae, de Nam horkolása szakítja félbe. Így sértődötten elsétál.

Tae a konyha felé veszi az irányt, hogy igyon egy kis vizet. A helyiségben borzasztó állapotok uralkodnak. Pizza, rágcsa, piás üvegek, fele a konyhaasztalon, fele a földön. Taehyung átverekedve magát a szeméthegyen, sikeresen eléri a hűtőt, ám kinyitni nem tudja, ugyanis azt az annak ülve nekidőlő bandatársa "őrzi".

- Yoongi, arrébb tudnál menni, hogy kivegyem a vizet?

- Maximum ha arrébb tolsz. Én meg nem mozdulok. Nekem is másnap van. Igyál a csapból!

Tae is nagyon jól tudja, hogy a morcos Yoongival nem tanácsos ujjat húzni. Hát még a másnapossal... Így csapvízzel csillapítja szomját, majd leguggol Sugához, és faggatni kezdi:

- Hyung, nem viselkedtem furcsán tegnap este?

- Taehyung, te mindig furcsán viselkedsz.

- Jó, de a furcsábbnál is furcsábban, hm?

- Hmmm...arra emlékszem, hogy Jiminnel elég érdekesen viselkedtetek. Az egyik pillanatban felszabadultan nevetgéltetek, a másikban már egymásra se nagyon néztetek. - vág töprengő fejet Yoongi - Más nem rémlik. Szerintem erről jobb, ha őt kérdezed.

- Nem tudod hol van?

- Ha tippelnem kéne, a kádban. - biccent Suga a fürdőszoba felé.

Tae elindul a fürdő fele, majd óvatosan kinyitja az ajtót félve attól, hogy milyen látvány fogadja a tegnap éjszaka után. Legnagyobb megdöbbenésére a fürdő legalább annyira tiszta, mint általában. És ahogy Yoongi azt megmondta, Jimin édes deden alszik a kádban, mintha az a világ legtermészetesebb dolga lenne. Tae egy ideig Jimint vizsgálgatja, és tetszik neki, amit lát...nagyon is. De túl kíváncsi, szóval nem hagyja pihenni.

- Jimin! Kellj fel! - kiáltja el magát. Jimin szemei erre kipattannak.

- Aaaah, mi aaaaz? - nyűglődik.

- Hát az van, hogy most rájöttem miért vagy majdnem minden videónkban egy kádban. - kuncog Tae.

- Haha, nagyon vicces vagy, drágám. - forgatja a szemét Jimin, majd Taehyungra mosolyog.

- Drágám?! - néz döbbenten. - Jimin, te most...

- Jaj, bocsi. Túl korai?

- Tessék? - értetlenkedik.

- Tae, te...nem emlékszel? - néz szomorú kiskutya szemekkel Jimin. - Nem emlékszel arra, ami tegnap éjszaka történt?

- Nem. - süti le a szemét Tae. - Sajnálom.

- Nem számít. Most kérlek, hagyj magamra!

- De...de mi történt?

- Jöjj rá magad! Menj már ki! - kiabál Jimin, majd megfogja a legközelebb lévő tárgyat, ami egy gumikacsa, és rádobja Taere. A dobás V testének nem fájt, de a lelkének annál inkább. Sarkon fordult, és kiment.

Visszatérve a konyhába Yoongi már talpon és Jungkookal pakolják el a tegnap este maradványait. Jungkook felemeli a fejét, meglátja V-t, és azon nyomban elpirul. Tae ezzel nem igazán foglalkozva besegít a srácoknak. Az egyik csipszes zacskóért nyúlva egy pillanatra összeér a keze Jungkookéval, aki szintén azt a szemétdarabot nézte ki magának. Egymásra néznek, majd Taenek lejjebb téved a tekintete. Jungkook kulcscsontja kilátszik a laza fehér pólóból, Tae pedig meglátja a kiszívás nyomát. Hirtelen egy emlékkép villan fel az elméjében, miszerint azt ő csinálta.

Taehyung ledermed, és elhagyja a konyhát. Bemegy a szobájába, és az ágyán a plafont nézve próbálja összeszedni elveszett emlékeit, ám ez sehogy sem akar összejönni neki. Majd hirtelen eszébe jut a telefonja. A kezébe veszi a készüléket, és a tegnap este nyomait kezdi keresni benne. Nem kell sokáig keresgélnie. Megpillantja a több száz képet, amely egy éjszaka alatt készült, és az emlékek visszatérnek.

Folyt. köv.

BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgokWhere stories live. Discover now