KaranTAN - A vécépapír-krízis

429 36 3
                                    

Na sziasztooook! 1 év kihagyás után visszatértem. Nem tudom, hogy hány sztori erejéig, de itt vagyok, hogy boldogítsalak titeket, ha már a koronavírus úgy döntött, hogy szétszívat minket. Most mondhatnék egy csomó kifogást, amiért sokáig nem írtam (pl. egyetem, ihlethiány stb.), de szerintem teljesen mindegy. A lényeg az, hogy nem felejtettelek el titeket (és remélem, hogy azért ti se engem), és néha-néha visszatérek majd közétek továbbra is. 

"A kormány újabb korlátozásokat vezetett be koronavírus lelassítása érdekében. A fertőzöttek száma már meghaladja a..."
- Héj! - kiáltott fel Namjoon, mikor Jimin hirtelen csatornát váltott a tévén. - Miért kapcsoltál el?!
- Megy a Shrek.
- A világban történő események fontosabbak, mint a Shrek.
- Az lehet, viszont ma még legalább ötször el fogják mondani, a Shrek pedig most megy. - mondta Jimin le se véve a szemét a filmről.
- Ez a harmadik rész? - érdeklődik Nam.
- Aha.
- Azok ott szárnyas szamárbébik?
- Igen, a beszélő szamárnak és a sárkánynak a kicsinyei.
- Ilyen abszurd mondatot se hallottam még soha. - húzta a száját Namjoon - Egyáltalán hogyan... Á, mindegy...
- Mit hogyan?
- Hát tudod... Hogyan csinálták AZT ők ketten?
- Nem akarom tudni... - gondolkodott el Jimin - De az durvább lenne, ha a szamár lenne a csaj, a sárkány pedig a csávó... a csajba nem férne bele a...
- Megjöttem! Senki se érjen hozzám, fertőzött lehetek! - toppant be Jin (pont jókor) arcmaszkban és gumikesztyűben két hatalmas szatyrot tartva a kezében.
- Bevásárolni voltál? - kérdezte Jimin.
- Nem, csak úgy gondoltam vicces lenne járvány idején két megpakolt szatyrot cipelni... - ironizált idegesen Jin.
- Mi történt? Miért vagy ilyen ideges? - kérdezte Nam.
- Őrültek háza van odakint. Öngyilkos idősekkel van tele a bolt, vécépapír meg sehol sincs. Nem fordítva kéne ennek lennie?!
- Senki sem normális, csak mi, úgy látszik. Ami nagy szó. - kuncog Namjoon.
- Hát ja, még szerencse, hogy néhány kézfertőtlenítőt tudtam szerezni.
- Na, ügyes vagy! Tudsz adni egyet? Nekem már elfogyott. - néz rá Jimin kiskutyaszemekkel.
- Csak a testemen át! Világvége van! Mindenki magára van utalva! - kiabálja Jin kidülledt szemekkel - És most ha megbocsátotok, megyek elégetni a ruháimat.
- Kimosni is elég lenne... - mondja Nam, de a nappalin átsüvítő Jin meg sem hallja.
- Hát ez hülye... - vonja le a következtetést Jimin - Viszont nekem is kéne boltba mennem. Jössz?
- Ja. Kéne vécépapír.
- Már te is kezded?
- De hát nekem tényleg nincs! Mit csináljak, ha egyszer ki kell törölnöm valamivel?!
- Hát nem tudom azt hogyan szerzünk, de megoldjuk.

Namjoon és Jimin egy ideje már a boltban sétálgattak - természetesen tisztes távolságot tartva a többi embertől - amikor hirtelen meglátták a raktárból kiguruló friss vécépapír-szállítmánnyal megpakolt rakodókocsit, mely az eddig üresen álló polcok felé vette az irányt. És mintha az idő lelassult volna, úgy fordult minden vásárló feje a vécépapírhalom irányába. A szemek elsötétültek, az izmok megfeszültek, eljött a zombiapokalipszis.
Kezdetét vette a harc a vécépapírért. Volt, aki a gyorsabb haladás érdekében a bevásárlókocsit hátrahagyva indult meg a zsákmány felé. Az idősebbek inkább a "mindenkit elütök a kocsimmal a gecibe" módszert részesítették előnyben. A bevásárlózombikat nem érdekelte sem a maguk, sem másnak a testi épsége, nyálcsorgatva haladtak a cél felé. Namjoon és Jimin sem akartak lemaradni: Jimin gazellaként szökellt át a bevásárló kocsik felett. Namjoon ezeket kikerülve követte őt polcokat döntögetve le maga után (persze, nem szándékosan). Jiminnek sikerült megkaparintania egy csomagot, magasra emelte, mire egy nagyobb ember kivette azt a kezéből, ám nem volt sokáig nála, ugyanis Nam a "tolvaj" kezéből szépen visszavette azt. Jimin megragadott még egyet, és a kincsekkel a kezükben amerikai focista módjára törtek ki a tömegből.

Szakadt ruhákkal, lihegve tértek haza. Miután lepakoltak, és megmosták a kezüket, telefoncsörgésre lettek figyelmesek.
- Igen? - vette fel Namjoon.
- Szia. Sikerült vécépapírt vennetek? - kérdezte Jin aggódva.
- Nem volt könnyű, de igen.
- Ó, hál' Istennek! Idehoznál nekem egyet a fürdőszobámba? Sürgősen kéne!
- Hát tudod, világvége van. Mindenki magára van utalva. - felelte Namjoon szemtelen mosollyal az arcán.


Vigyázzatok egymásra! Sok mindenkinek betett ez a vírus (nekem is, higgyétek el), de a panaszkodás nem vezet sehova, csak mindenki még idegesebb lesz (tapasztalat). Nagyszülőknek meg mondjátok meg, hogy maradjanak a seggükön! (sorry, not sorry)






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgokWhere stories live. Discover now