"Szeresd önmagad!"
Ezt könnyű mondani, de ugyanakkor ez nehéz. Mi a szeretet igazi definíciója, és hány fajta színe lehet a szeretetnek? A szeretet olyan, mint egy prizma. A "szeresd önmagad" kifejezést csak azok mondhatják, akik igazán szeretik önmagukat. De az emberek többségének, akik nem tudják magukat szeretni, a "szeresd önmagad" olyan, mint egy elérhetetlen villódzó láng.
Szóval a szeretet kulcsszavait, az én szemszögemből, a "bátorság" és a "megbocsátás" testesítik meg. Talán nincs bátorságunk szembenézni saját magunk ronda oldalával, így ha egy nap végre szembe tudunk magunkkal nézni, akkor a végén talán képesek leszünk igazából szeretni önmagunkat. Hirtelen azt hittem, hogy minden a bátorság által történik. Egy szó, aminek nincs jelentése, mostanában különlegessé vált számomra.
Az érdekes dolog az, hogy a "bátorság" szó (a koreaiban) jelentheti azt is, hogy "edény". Ez az oka annak, hogy bennem különleges helyet foglal el. A nap végén ami számít az az, hogy milyen fajta az az edény, amely a szívedet tartja. Én vajon milyen edény lennék...
Egy interjú során azt kérdezték tőlem, hogy milyen fajta életet szeretnék élni. Azt mondtam, hogy olyan életet akarok élni, ahol meg tudok bocsátani magamnak. Nem tudom, hogy az interjús mennyire értett engem, de bólogatott, amiért hálás voltam. Nincs bátrabb dolog annál, mint megbocsátani tudni. Olyan életet akarok élni, ahol tényleg meg tudok bocsátani önmagamnak. Szeretni önmagam egyet jelent azzal, hogy meg tudok bocsátani magamnak.
Ahogy az idő halad, egyre inkább arra jövök rá, hogy senki sem teljesen olyan, mint én. Habár vannak, akik hozzám hasonlóak, azt gondolom, hogy mivel senki sem pont olyan, mint én, így igazán senki sem érthet meg. Szóval te, drágám, ne sírj! Ha van melegség a szívedben, akkor biztosan lesz egy ember, akinek a szíve olyan meleg, mint a tied, és aki be fog sétálni az életedbe. Egy nap ez meg fog történni. Nincs annál csodálatra méltóbb, mint meleg szívvel élni.
Sok dolog van ebben a világban, amely a mi irányításunk alatt történik.
Bocsássunk meg önmagunknak!
Gratulálok a srácoknak a Billboard top 200 album lista első helyéhez, amivel (ismét) történelmet írtak!!! Dél-Korea elnöke is gratulált nekik (és az armyknak) egy gyönyörű levélben, amit szintén le akartam fordítani, de már sokan megtették, úgyhogy sztem hamar rátaláltok :D
YOU ARE READING
BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgok
FanfictionMagyar BTS ship sztorik. Jikook, Vkook, Vmin, Yoonmin, Namjin, Sope stb. Továbbá mostanában elkezdtem interjú részleteket is megosztani és album kritika is van, szóval van itt minden, ami BTS :D