Drunk in Love #2 - Vkook (ft. Namjin)

1.8K 136 6
                                    

A buli éjszakája

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A buli éjszakája.

- Hogy hívják, mikor két matematikus veszekszik? - kezdi a viccet Jin, aki részegen se nagyon különbözik józan önmagától. Taehyungal és Namjoonal együtt ül a földön üres üvegek társaságában.

- Na, hogy? - kérdezi Tae fülig érő részeg mosollyal. Nam eközben pislogás nélkül többször végigméri Jint.

- Négyzeteltérés. - nevet Jin magas hangon, majd V is elneveti magát. - Várj, tudok még jobbat. Hogy hívják a nagyothalló macskát?

- Na?

- Sücat. - Jin már a térdét csapkodva nevet. Tae a földön fetreng a röhögéstől.

Mikor Jin nevetése alábbhagy, mielőtt még elkezdhetné a következő viccet, Nam megragadja tarkóját, és megcsókolja. Jin ezzel teljesen elveszik.

Tae ebben az állapotban nem igazán fogja fel, mi történik. Csak az biztos, hogy a viccmesélés abbamaradt, aminek örül, ugyanis már fájt neki a nevetés. Jin akármit mondhatott volna, most azon is elröhögte volna magát.

Taehyung körül forog a világ, amit próbál megállítani, így ülve azzal együtt kezd el mozogni. Leginkább a fejét forgatja, ezzel elég érdekes látványt nyújtva. Nem is csoda, hogy a feje felett egy édes kuncogás úti meg a fülét. Tae abbahagyja az előző műveletet, és felnéz. A maknae néz rá vissza széles nyuszi mosollyal. Nézi egy darabig a részeg fiút, majd szó nélkül bemegy a szobájába.

Tae percekig nézi Junkook szobájának ajtaját. Miután a forgó világ kicsit lelassult, nagy nehezen feltápászkodik, és elindul a az eddig fürkészett ajtó irányába. Nem megy simán, de végül eléri a kilincset, és kopogás nélkül benyit. Jungkook a telefonját nyomkodva fekszik az ágyon. Mikor Taehyung benyit, ő ránéz, majd vissza a készülékre.

Tae megsértődik azon, hogy Kookie figyelmen kívül hagyja őt. Így fogja magát, rámászik az ágyra, és Jungkook fölött helyezkedik el, kezeivel a fiú fejének két oldalán támasztva magát. Mélyen a maknae szemébe néz, hogy az ne tudjon másra figyelni. Nem telik sok időbe, míg a szeme a szájára téved, és már rá is veti ajkait az alatta fekvő fiúéra.

Jungkook fejében mostanában sok minden kavarog, érzései össze vannak zavarodva, így nem reagál V alkohol ízű csókjára. Nem löki el, de nem is viszonozza. Tae az ajkairól a nyakára tér át, majd a kulcscsontján állapodik meg, és szívni kezdi ott a bőrt, ami a maknaet egy kicsit váratlanul éri, így felnyög. Taehyung ez pozitív visszajelzésnek veszi, a mellkasáig felhúzza Jungkook pólóját, egy ideig gyönyörködik kidolgozott felsőtestében, majd a mellkasától kezdve, a hasán át egyre lejjebb csókolgatja a fiút, ám közvetlen a nadrágja fölé érve a maknae megállítja.

- Tae, azt hiszem ezt itt jobb, ha most befejezzük. - mondja félrenézve, mire Taehyung csalódottan, és enyhén mérgesen néz Jungkookra.

- Nem kívánsz?

- Tae, te jóképű vagy és jó veled lenni, de...nekem más kell.

- Kicsoda? - húzza össze a szemöldökét V.

- Jimin.

Folyt. köv.

BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgokWhere stories live. Discover now