Jungkook néhány napja ezt mondta egy japán interjúban:
"Hallottam, hogy sok ARMY úgy érzi, hogy eltávolodunk egymástól. Remélem, nem gondoljátok így. Minél magasabbra jutunk, annál közelebb leszünk hozzátok lépésről lépésre, úgyhogy kérlek, ilyenek miatt ne aggódjatok.
Köszönjük, hogy mindig megsirattok és megnevetettek minket. Mi is el fogjuk érni, hogy nevessetek és sírjatok - persze, az örömtől és nem a szomorúságtól.
Köszönjük, hogy mellettünk maradtatok, és remélem, hogy örökké mellettünk lesztek.
Köszönöm. Szeretlek titeket."
Jungkook szólt! De még milyen jót!
Azért tartottam fontosnak ezt megosztani, mert ez tényleg sokaknál probléma, hogy nem bírnak kitartani a BTS mellett a hírnevük miatt. Én nem érzem őket távolabb, mint eddig. Európába is a hírnevük miatt tudtak eljönni. Másképp sosem láttam volna őket.
Viszont kezdem érteni, hogy akik elfordulnak a BTS-től, azoknak mi a baja. Nyilván az sosem számított armynak, aki olyat mond, hogy "unom, hogy a csapból is ők folynak". Viszont az, hogy valaki elveszti velük a kötődést az már egészen más. És ez szerintem, azért fordul elő, mert mivel régen kevesebb army volt, olyankor valahogy különlegesebb volt nem csak, hogy armynak lenni, hanem egyáltalán ismerni a BTS-t. Sőt ez az egész kpop-ra igaz. Sokan a kpop által találtak barátokat, és lettek közösségek tagjai. Olyan zenét hallgattak, amit csak kevesen, olyanokról tudtak, amikről mások nem. De ahogy nő a rajongók száma, egyre nehezebb kötöttségeket létrehozni, és egyre kevésbé válik különlegessé az egész, és olyankor az ember úgy érezheti, hogy széthullott ez az egész családias hangulat, és meghittség, mert nagy a tömeg. Szóval sokan, akik már nem armyk, nem a BTS-ről mondtak le, hanem az army létről, mert szerintük már nem volt különleges, már nem volt elég egyedi. És Jungkook jól mondta, mert nem a BTS lett messzebb az armyktól, hanem az armyk egymástól.
YOU ARE READING
BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgok
FanfictionMagyar BTS ship sztorik. Jikook, Vkook, Vmin, Yoonmin, Namjin, Sope stb. Továbbá mostanában elkezdtem interjú részleteket is megosztani és album kritika is van, szóval van itt minden, ami BTS :D