Jikook - Tokyo Love

2.7K 210 17
                                    

A történetben szereplő helyszínek valósak.


Erős szívverés? Görcsbe rándult has? Enyhe szédülés?

Nem, ez nem egy gyógyszerreklám. Ezek azok az érzések, amelyeket Jimin már hónapok óta átél akárhányszor Jungkook a közelében van. A szerelem bizony nem egyszerű dolog, főleg akkor, ha a veled azonos nemű bandatársadba szeretsz bele.

Jimin úgy érezte, sose tudja majd bevallani az érzéseit, hiszen azzal minden a fejetetejére állna, akár visszautasítják, akár nem. Így minden erejével próbálta elkerülni Jungkookot, és inkább legjobb barátja, Taehyung társaságát kereste.

Hogy Jungkook mit érzett? Arról fogalma se volt. A Jiminnel való random kéz- és fenékfogdosások számára természetesek voltak, de amióta Jimin kerüli őt, egyre inkább hiányoztak neki ezek a dolgok. Sőt az is megfordult a fejében, hogy több is lehetne közöttük. Utóbbi gondolatát hamar elhessegette, hisz ő nem meleg... Vagy mégis?

Egy nap elég volt ahhoz, hogy minden megváltozzon.


WINGS Japán Turné, Tokió

A BTS már sokszor volt Tokióban, és mindig ugyanabban a hotelben szálltak meg. Így volt egyszerűbb. Ezt a szállodát jól ismerték, és míg a többi hotelnél, amelyben a turné során jártak, mindig mással kerültek egy szobába, addig itt a szobatársak ugyanazok voltak, akárhányszor idejöttek. Kivéve most.

Eddig Tokióban Jimin Jungkookal volt egy szobában, és rendszerint meg is bámulta őt. Ezt meg lehet érteni. Akkor is vonzódott hozzá, de azt sosem gondolta volna, hogy beleszeret. Mivel pontosan ez történt, így a szerelmes fiú Taehyunghoz menekült.

Eredetileg Tae volt az egyágyas szobában, ahová most Jungkookot száműzték. Hogy hogyan? Egyszerűen átvitték oda a cuccát. Azért Taehyungban volt annyi, hogy erről szól Jungkooknak...ám ezt pusztán üzenet formájában tette meg. Senki se mer szembe kerülni a maknaevel, mikor ideges. De ez elkerülhetetlen volt.

Jungkook mérgesen trappolt be a szobájukba...vagyis csak akart, ugyanis az ajtó zárva volt.

- Mi a fasz? - káromkodott halkan. - Jimin, engedj be! - kiabálta.

- Nem. - mondta Jimin, miután odasétált az ajtóhoz. Közben Tae az ágyon feküdt, és játszott a telefonján. Azt hitte, Jikook megint összekapott valamin, így nem tulajdonított ennek nagy jelentőséget.

- De hát miért nem? Tettem valamit?

- Nem, csak most Tae-vel akarok egy szobában lenni. Ennyi.

- Mindig csak Taehyung, mi? Szóval, én már nem is számítok?- kérdezte Jungkook, de Jimin nem válaszolt. - Hát jó. Jó szórakozást! - mondta sértődötten, majd sarkon fordult, és elsétált. Nem kellett sokat sétálnia, ugyanis az "új" szobája a szomszédban volt.

Jimin és Jungkook is az ágyukon feküdve a plafont bámulta. Jimin tudta, hogy örökké nem kerülheti társát, de fogalma se volt, mihez kezdjen. Jungkook pedig próbált visszaemlékezni arra, hogy vajon mit szúrhatott el.

Néhány óra múlva eljött a koncert ideje. A srácok elindultak az aréna fele, majd a stylistok vették őket kezelésbe. Jimin és Jungkook tudta, hogy a koncert idejére félre kell tenni azt, ami most közöttük volt...akármi is legyen az.

Koncert után visszatértek a szállodába, megfürödtek, majd lehuppantak az ágyukra.

- Jimin. - szólt Taehyung.

BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgokWhere stories live. Discover now