WHAT?! #3 - Kié a hosszabb?

998 115 19
                                    



- Megvan a lyuk?

- Igen. – mondta Jimin.

- Akkor dugd be.

- Már bedugtam.

- Érzel valamit?

- Nem.

- Akkor dugd mélyebbre!

Hűvös nyári este volt. A nap éppen, hogy eltűnt a tenger horizontján. A kis hajó – pontosabban yacht – a vízen hánykolódott sötétbe burkolódzva, mintha egy árva lélek sem lett volna rajta. Ám a járműből hangok szűrődtek ki, amiket csak az arra elhaladó madarak hallottak. A fedélzeten 8 ember tartózkodott: a 7 BTS tag és a kapitány.

A hajó áramellátása hirtelen felmondta a szolgálatot, és ilyenkor a legfontosabb az, hogy megtudjuk ennek az okát. A kapitány már minden lehetséges hibalehetőséget megvizsgált, kivéve egy rést, ahol a kábelek vannak. Oda azonban az ő keze nem fért be, így Jimin-re hárult ez a feladat. Amíg ő a kapitány utasításait követte, a többiek jót kuncogtak az ebből kialakult néhány perccel ezelőtti párbeszéden.

 - El van szakadva az egyik kábel. – állapította meg Jimin.  

- Elszakadt?! Az hogy történhetett? – mondta kétségbe esett arccal a kapitány. – Sajnálom srácok, akkor vissza kell mennünk a partra.

- Mi? De hát azért jöttünk ide, hogy kikapcsolódjunk és bulizzunk. Nem lehet máris vége. – szomorkodott Jungkook.

- Nincsenek itt lámpák, amivel világíthatnánk? – kérdezte Namjoon.

- Nem a világítás az egyetlen baj. Nincs áram, így kiolvad a hűtő benne az ételekkel, amiket hoztatok.

- Megesszük mindet. – szólt Jin.

- De megsütni se tudjátok a húst.

- Van kimchi és soju. Szerintem megleszünk. – mondta Yoongi.

A kapitány megvonta a vállát, majd a kabinból felhozott 4 zseblámpát, és egy nagy asztali lámpát, amit a fedélzeten lévő hatalmasra nyitható asztal közepén helyezett el, melyet a 7 fiú körbe ült, és telepakolt ételekkel, majd a kapitány visszavonult a kabinba. Jungkook bekapcsolta a bluetooth-os hangszóróját, felbontották az italokat, és kezdődhetett a buli.

Mivel a húst áram híján nem tudták megsütni, így mindenki csak fele annyit tudott enni, mint amennyit tervezett. Az ital ennek köszönhetően gyorsan a fejükbe szállt.

- Suga Hyung, én rosszul vagyok. – mondta Hobi 3 pohár soju után.

- Oké, először is, ha hánynod kell, ne rám! Másodszor, ne is a vízbe, mert egyik élőlény sem érdemli azt, ami belőled kijön.

- De az rendben van, hogy a három maknae a hajó széléről éppen belehugyozik a vízbe, és versenyeznek, hogy ki pisil messzebbre?

- Hát nem!

Yoongi a három legfiatalabbra nézett, akik nem túl stabil lábon állva állatokhoz hasonlóan a pisilésükkel próbáltak dominálni.

- Srácok, ha nem vigyáztok beleestek a vízbe, ami szar ügy, mert a cápák pisiszagra gyűlnek. – kiabálta feléjük Yoongi.

- Tényleg?! – fordult hátra hirtelen ijedt arccal Taehyung, ám még a dolgát nem végezte el, így sikerült a mellette álló Jimin lábát lepisilnie.

BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgokWhere stories live. Discover now