Yoonmin - Confessing to parents #3

1.1K 150 12
                                    

- A fiad homoszexuális.

- Hogy mi?! - nézett az apa kikerekedett szemekkel, aztán Yoongi felé fordult. - Fiam, ez igaz?

- Igen. - mondta Yoongi határozottan.

- Hagyjatok magunkra! - adta ki a parancsot az apa.

Yoongi anyja és bátyja elhagyta a helyiséget, de Jimin nem mozdult szerelme melől.

- Jimin, te is menj, kérlek! - nézett rá Yoongi kérlelve. - Apának mindenek előtt engem kell elfogadnia, csak azután téged. Nem hagyom annyiban úgy, ahogy régen. - bátorodott fel Yoongi, majd Jimin is elhagyta a szobát.

- Régen? - csodálkozott az apa. - Mikor nem fogadtalak én el?

- Amikor közöltem, hogy zenével akarok foglalkozni, nem álltál mellém. Egyedül kellett talpra állnom. Sokat szenvedtem.

- De sikerült, nem? Erősebb lettél, nem?

- Persze, nagyon jó volt éhezni, mert a családom nem támogatott. - emelte fel Yoongi a hangszínét.

- Te is tudod, hogy a zenei ipar kiszámíthatatlan. Nem sok embernek sikerül sikereket elérnie, és még ha be is fut valaki, nem tudni, hogy meddig marad a csúcson. Csak meg akartalak kímélni.

- Tudom, de azért bízhattál volna a tehetségemben.

- Nézd, a zenecsinálásban, vagy minek hívjákban tudtam, hogy ügyes vagy, de ismerd el, hogy a tánc és az éneklés sosem volt az erősséged.

- Ezt én is tudtam, csak úgy alakult, hogy idol lettem... Valahogy. - mondta Yoongi, majd apjával együtt felnevetett.

- Büszke vagyok rád, fiam. - nézett az apa mosolyogva a fiára, aki most hallotta először ezeket a szavakat, így elöntötte a boldogság, ám ez nem tartott sokáig, ugyanis volt még egy fennálló probléma.

- És... Mi van azzal, hogy meleg vagyok? Képes vagy így elfogadni? - mondta félénken.

- Hát, mivel a fiam vagy, nem nagyon van más választásom.

- De mindig szídod a homoszexuálisokat.

- Megvan rá az okom.

- Tessék? Dehát micsoda?

- Arról neked nem kell tudnod. - vágott komoly képet az apa.

- Rendben. Ha nem mondod el, akkor én és Jimin mostantól mindig előtted fogunk csókolózni. - tette keresztbe Yoongi a karjait, és nézett gúnyosan.

- Mi?! Szórakozol velem?

- Csak válaszokat akarok.

- Hát jó, de anyádnak erről egy szót se! - emelte fel mutatóujját az apa, hogy fenyegetően hasson.

- Lakat a számon.

- Én... - kezdte, majd körülnézett, hogy megbizonyosodjon arról, hogy senki sincs a közelben, és suttogni kezdett. - Én...voltam már férfival.

- Micsoda?!

- Most nem hallod, amit mondok, vagy nem fogod fel?

- Apa, te meleg vagy?!

- Csendesen! - csitította ledöbbent fiát. - Nem vagyok meleg. Az a dolog régen történt. Fiatal voltam és kíváncsi...és....hát nem éppen józan.

- Na szép. És ennek mi köze ahhoz, hogy szídod a melegeket?

- Nem akarom, hogy bárki akárcsak megsejtse ezt. Szégyellem. Akkor rájöttem, hogy én semmiképpen sem vagyok homoszexuális. - hajtotta le az apa a fejét szégyellősen. - Szeretem anyádat, úgyhogy szeretném, ha ezt a dolgot sosem tudná meg.

- Tőlem nem tudja meg. Köszönöm, hogy őszinte voltál.

- Szent a béke, fiam?

- Ha áldásodat adod rám és Jiminre, akkor minden meg van bocsájtva.

- Rendben.

Apa és fia végül megölelte egymást, majd behívták a család többi tagját. Elmondták, hogy sikerült mindent tisztázni, majd együtt leültek iszogatni és beszélgetni.

- Fiam, azért egy kicsit rosszul esik, hogy anyádat hamarabb beavattad a dologba. - mondta az apa Yoonginak.

- Én nem mondtam el neki. - értetlenkedett Yoongi. - Anya, te honnan tudtad, hogy meleg vagyok?

- Tőlem. - szólt Jimin szégyenlősen.

- Amíg te a bátyáddal beszélgettél, Jimin a konyhában segített nekem. - mesélte az anya. - Szeletelés közben észre sem vette, hogy elkezdett énekelni. A dal szövege a "Szeretem Yoongit." mondat ismételgetéséből állt. Utána már nem volt nehéz őt kifaggatnom.

Yoongi ennek hallatán elmosolyodott, majd a mellette ülő Jimin felé fordult, és nyomott egy puszit az arcára, aztán így szólt:

- Én is szeretlek, Jimin.

The End

Na, erre számítottatok? Lehet sokan azt hittétek, hogy nagy veszekedés lesz apa és fiú között. Olyat már sokan írtak. Gondoltam, újítok egy kicsit. Remélem tetszett. :)

BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgokWhere stories live. Discover now