Haliii :D Tudom, tudom...egy utolsó rohadék vagyok, mert nem hozom a kövi részt. Az egyetem húzós dolog. Nem ajánlom senkinek. Ha akarjátok, az egyetem kérdését is kifejtem majd, ha van rá igény. De most másról kell beszélnem. (hosszú lesz, és előfordul, hogy bunkó leszek, sajnálom)
Első kérdésem az lenne, hogy MI AZ ISTEN VAN AZ ARMYKKAL?
18-án megnéztem az DNA MV-t és meghallgattam az új albumot. Oda meg vissza voltam érte, aztán megdöbbenve láttam, hogy szét lett alázva (főleg wattpadon). Olyan felszínes véleményekkel találtam szembe magam, hogy megdöbbentem, és azt gondoltam, hogy "ez tényleg egy ARMY?", "ez nem ismeri a BTS-t?", meg hasonlók. És a sok egyetértés még jobban dühített. Hogy miért? Mert egyáltalán nem jártak utána a dolgoknak, csak abból a szemszögből ismerték azokat a kommentelők, amelyet a blog írója eléjük tárt. Ami, mint említettem, rendkívül felszínes.
Nyilván, annyira nem vagyok megszállott, hogy szó szerint idézgessek ezekből a blogokból, de reagálok arra, amelyikre nagyjából emlékszem. De előbb arra szeretném kérni azt, aki ezt olvassa, hogy ha találkozott hasonló negatív véleménnyel, mint amiket én itt említek, és emlékszik, hogy kitől van, az azt kommentben jelölje be, vagy akinek ismerőse mondta/írta az küldje el neki ezt a blogot, hogy egy másik szemszöget is megismerjen.
1. "Az új album semmiről sem szól, csak egy csajról."
Na jó, először is emlékeztetek mindenkit, hogy az album címe 'Her' (= nő nemű 'ő' az angolban, aki esetleg nem tudná). A BTS egy konkrét spoilert adott nekünk, szóval nem értem a meglepettség okát. Az lett volna kurva meglepő, ha egy fiúról szólna, nem? (Amúgy, az nagy lett volna xd).
Másodszor, igazából, nem is egy csajról szólt, hanem a FIATALKORI SZERELEMRŐL. Hogy honnan tudom? Talán, mert NAMJOON LEGALÁBB ÖTSZÖR BIZTOS ELMONDTA. Új album előtt érdemes interjúkat nézni, vagy interjús beszámolókat olvasni.
A BTS előre jelezte, hogy mi a szándéka, és engem nem ért meglepetésként a szöveg. És egyáltalán nem értek azzal egyet, hogy az album nem szólna semmiről. Minden dalt szépen le tudnék vezetni, és ha van elég ember, akit érdekel, meg is fogom tenni, de nem most.
2. "A DNA MV túl színes, és nem lehet megmondani miről szól. Olyan, mint a többi trendi MV"
Nem lehet tudni miről szól?! Na, akkor a Save me, a FIRE vagy a Blood Sweat and Tears MV-t meséljétek el már nekem, hogy mi az anyám kínjáról szól, legyetek szívesek. Vagy még több teóriát akartok? Szerintem BTS ezt tudja, és a Love Yourself kisfilmeknek pontosan ez volt a céljuk. Azon agyalni nem elég?
A második mondatot pedig már most cáfolom, ugyanis ehhez hasonló MV-t én még nem láttam. De talán nem láttam eleget...
Na most, a BTS-el kapcsolatban azt kell tudni, hogy náluk semmi sincs ok nélkül, és semmi sem véletlen. Az MV sem azért ilyen színes, mert az úgy van, és kész...
Ugye a dal címe DNA, ami magyarul DNS. Azt tudjuk, hogy mi, nem? Az a cucc bennünk, ami a felmenőink bizonyos tulajdonságait belénk örökítik. Lehet hülyén fogalmazok, de jó példa erre az, hogy mondjuk a szüleid és a nagyszüleid is világos hajúak, akkor tuti biztos, hogy neked is világos lesz a hajad. (A biztonság kedvéért magyarázom el, aki esetleg még ennyire sem figyel biosz órán.)
Az élet megjelenési formáinak feltétele a DNS, az RNS és a fehérjék. Ezt most nem fogom elmagyarázni, mert én sem vagyok egy biológia zseni. A lényeg az, hogy a kép jobb oldalán van az RNS, bal oldalán a DNS, amiket általában kékkel és pirossal jelölnek.
YOU ARE READING
BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgok
FanfictionMagyar BTS ship sztorik. Jikook, Vkook, Vmin, Yoonmin, Namjin, Sope stb. Továbbá mostanában elkezdtem interjú részleteket is megosztani és album kritika is van, szóval van itt minden, ami BTS :D