(Igen, ez a rész címe, mert csak xd)
Egy youtuber, aki régen a BTS-el egy időben volt a Big Hit-nél gyakornok, most a csatornáján beszélt arról, hogy Suga hogyan gondoskodott róla, mikor rosszul lett.
"Azt akarom, hogy mindenki halljon erről.
2011-ben, 7 évvel ezelőtt, ősz elején volt az, hogy Hoseok anyukája küldött nekünk egy nagy doboz sült heringet. Hoseok próba után mondta, hogy együk meg együtt. Összegyűltünk a kis lakásunkban, és jóízűen megettük. Miután végeztünk, mentünk az esti próbára, aztán az edzőterembe. Később visszamentünk a dormba, lezuhanyoztunk, és rögtön mentünk aludni.
Hajnali 2-3 óra körül hirtelen felébredtem. A hasam fájt, a fejem lüktetett. Először azt hittem, hogy felkavarta a gyomromat az, hogy gyorsan ettem. Lekászálódtam az ágyról, és mikor felálltam, a szoba forgott körülöttem. Elvesztettem az egyensúlyomat, de mivel éjszaka volt, a többiek mélyen aludtak, szóval csendben kisétáltam a mosdóba. Ahogy odaértem, hányni kezdtem, és nem tudtam abbahagyni, még akkor sem mikor már nem volt bennem semmi. Nem tudtam kontrolálni a testem.
Valaki kopogott az ajtón. Yoongi volt az, és megkérdezte, hogy "Héj, jól vagy, Jihoon?" Én meg "Yoongi...asszem haldoklom." Aztán mondta, hogy "El kéne menned a korházba!", én erre: "Az már bezárt, nem?" Majd Yoongi felvette a kabátját, és mondta, hogy töröljem meg az arcom. Mikor kijöttem, segített felvenni a kabátomat, és megtartott engem. Nagyon nehéz volt sétálnom.
Yoongi hívott egy taxit. Mikor a kocsiban ültem, még mindig rosszul voltam, szóval becsuktam a szemem. Nem igazán voltam magamnál, így csak arra emlékszem, hogy miután kinyitottam szemem már a sürgősségin feküdtem. Aztán ismét becsuktam a szemem, és mire újra kinyitottam már reggel volt. Azt láttam, hogy Yoongi egy széken el-el bóbiskol mellettem.
Amíg a sürgősségin feküdtem, Yoongi kitöltötte a papírjaimat. Eszembe jutott, hogy a telefonomat, és a pénztárcámat is a dormban hagytam. Még ha a szüleink támogattak is, a gyakornokoknak nem volt sok pénze, és emlékszem, hogy a sürgősségi akkor nagyon drága volt. Extra díjat számoltak fel az éjszakai szolgáltatásért. És annak ellenére, hogy nagyon drága volt, Yoongi összegyűjtötte az összes pénzét, hogy kifizesse a korházi számlámat.
Mikor hazaértünk a korházból, felhívtam az apámat, és elmeséltem neki, hogy Yoongi mit tett, és apukám nagyon hálás volt neki. Mondtam neki, hogy azért nem tudtam őt felhívni, mert otthon hagytam a telefonomat, de Yoongi a gondomat viselte, szóval nem esett semmi bajom.
Igazából semmi komoly betegségről nem volt szó, csak az étel nem igazán tetszett a testemnek. Aznap a kajából, amit Hoseok anyukája küldött, a BTS többi tagja is evett, de szerencsére, csak az én gyomromat viselte meg. Először azt hittem ételmérgezés, de szerencsére nem erről volt szó.
Ha választhatnék, hogy melyik volt gyakornokként a legemlékezetesebb nap, azt hiszem az a nap lenne.
Yoongi régen nem csak dicsért engem, hanem rámutatott a hibákra, amiket csináltam, így azokat ki tudtam javítani, és neki köszönhetően jó irányba tudta haladni. Mikor a családunktól messze a dormba költöztünk, az olyan érzés volt, mintha egymáshoz közelebb állnánk, mint az igazi családunkhoz. Szóval meg akartam osztani, hogy Yoongi hogyan támogatott.
Nagyon hálás voltam Yoonginak, és ezek után mikor Jimin hozzám hasonló helyzetbe került, én is megtettem érte azt, amit Yoongi értem. Jimin is rosszul lett, és rajtam kívül senki más nem volt a dormban. Segíteni tudtam Jiminnek, azzal, hogy láttam, hogy Yoongi hogyan segített rajtam. És rájöttem, hogy nem egy könnyű dolog így segíteni valakin.
Szóval nagyon hálás vagyok neki, és szerintem Yoongi nagyon jó gondját viselte a fiatalabbaknak. Ő tényleg egy igazi HYUNG."
Mikor már azt hiszed, hogy BTS tagok nem lehetnek ennél is jobb emberek....aztán kiderül, hogy még annál is jobbak. HOGYAN?!
YOU ARE READING
BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgok
FanfictionMagyar BTS ship sztorik. Jikook, Vkook, Vmin, Yoonmin, Namjin, Sope stb. Továbbá mostanában elkezdtem interjú részleteket is megosztani és album kritika is van, szóval van itt minden, ami BTS :D