Yoonkook - First Love

1.3K 121 11
                                    

A történet valós helyszínen játszódik. Jó olvasást!

 Jó olvasást!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2013 tavasza, nem sokkal a BTS debütálása előtt

Suga néhány barátjával kosarazik a Hakdong Parkban, közben Jungkook nézi őket. A Big Hit Entertainment-hez ez a park van a legközelebb. A srácok kaptak végre egy kis szabadidőt, de túl messze nem mehetnek, ugyanis közeleg a debütálás, és mindennek tökéletesnek kell lennie, ezért a pihenés most nem fér bele.

Namjoon, Hoseok és Yoongi már elég jól ismerik egymást, ám a többi tagot még szokni kell. Suga ennek céljából hívta el magával Jungkookot a parkba, aki még alacsonyabb nála néhány centivel. A maknae viszont olyan szégyenlős, hogy visszautasította, hogy kosarazzon, és inkább a pályát körbevevő rácson kívülről nézte a játékot.

A fiatal srácok izzadt teste kétség kívül sok arra járó figyelmét felkeltette, és nem csak a hölgyekét...

A játéknak vége. Az összes fiú mosolyog, így nem igazán tudja a külső szemlélő – ezesetben Jungkook – megállapítania, hogy ki is nyert. Yoongi mosolyogva elköszön a barátaitól, majd miután azok eléggé eltávolodtak, a kezével int Jungkooknak, hogy menjen oda hozzá. A maknae szó nélkül engedelmeskedik.

-  Miért nem játszottál? – kérdi Yoongi.

- Hát mert... - hajtja le Jungkook a fejét szégyenlősen. – Ők mind sokkal idősebbek nálam. Én még a szabályokat sem tudom rendesen.

- Először is, a kor nem számít. Másodszor, az utóbbit meg tudjuk oldani.

- Igen? – értetlenkedett a maknae.

- Igen. Holnap megtanítalak a szabályokra. Nem úszod meg! – jelentette ki Yoongi, majd folytatta. – Holnap estig próbálunk, utána meg muszáj pihennünk néhány órát, szóval éjszaka megtartjuk Jeon Jungkook első kosáredzését. Mit szólsz hozzá?

- Benne vagyok!

Másnap

Az egész napos hajtás után jól esik a srácoknak a pihenés, ám Yoonkook nem pihenhet sokáig, hisz várja őket az edzés. Suga mindenképp meg akarja tanítani a szabályokra a maknae-t, hogy később ezzel ne legyen gondja, és tudjon játszani, amikor csak akar. Bár ez nem jelenti azt, hogy ne lenne semmilyen hátsó szándéka...

Az éjszaka csendjében csak a labda pattogása visszhangzik. A parkban ilyenkor már senki sincs, csak néhány mazochista, akiknek még ilyenkor is van kedvük futni. A labda éppen Jungkooknál van, szorosan mögötte Suga próbál a labdához férkőzni, amelyet a maknae a testével teljesen elzárt tőle. Jungkook terpeszben, hajlított térdekkel próbálja megközelíteni a palánkot. Yoongi egyre közelebb kerül hozzá, majd végül a karjait köré fonja, így megállásra kényszeríti ellenfelét.

- Héj, ez szabályos?! – háborodik fel a maknae.

- Nem.

- Akkor miért csinálod?!

- Csak demonstrálom, hogy mit nem szabad. – mondja Suga, majd elengedi a fiút.

Habár éjszaka van, a pálya rendesen ki van világítva, így Jungkook elpirult arca jól kivehető. Suga jót derül a látványon, és bosszantóan aranyosnak találja.

Most Yoonginál a labda, Jungkook szorosan mögötte, pont úgy ahogy előbb Suga volt az ő háta mögött. A maknae nem hezitál sokat, és hátulról átöleli úgy, ahogy azt ő tette vele.

- Nem megbeszéltük, hogy ez szabálytalan? – kérdi Yoongi nevetve.

- „Csak demonstrálom, hogy mit nem szabad." – idézi Jungkook társát, és nyerésben érzi magát.

- De minek, ha én tudom a szabályokat? – Suga még jobban kuncog.

- Jogos. – ismeri be a vereséget a maknae, és el akarja engedni társát, de az megállítja, és még közelebb húzza magához.

Úgy állnak szótlanul egy darabig. A labda már rég elgurult valahova.

- Jungkook, te a fiúkat szereted, igaz? – kérdi Yoongi a semmiből, amellyel rendesen meglepi a maknae-t, aki ennek hallatán kiszabadítja magát Suga szorításából, aki ezután szembefordul vele.

- Dehogyis! Ezt ki mondta?!

- Ne hazudozz! – nézett a mélyen a szemébe Suga. – Nem kellett senkinek sem mondania. Látom, hogy hogyan nézel a lányokra, és hogyan a fiúkra. Ég és föld a különbség!

- De nekem... volt barátnőm! – próbálja Jungkook menteni a menthetőt, de Yoongi átlát rajta.

- Igen? És tetszett neked egyáltalán?

- Igen... - válaszolja Jungkook nem túl határozottan.

- Igen? – bátorodik fel Suga és a maknae felé veszi az irányt, aki erre hátrálni kezd. – És ki tetszik neked jobban? – még közelebb megy felé, Jungkook pedig hátrál. – Ő? - Jungkook háta végül eléri a rácsot, és Suga a kezeit annak támasztva csapdába ejti őt. – Vagy én?

- M-m-mit művelsz? – gyengül el Jungkook.

- Csókolóztál már fiúval?

- 15 vagyok. Örülök, hogy egyáltalán lánnyal csókolóztam már.

- Ugyan, a mai világban ilyenkor már sokan nem is szüzek.

- Igaz.

- Szeretnéd, ha megcsókolnálak? – tér Yoongi a lényegre.

- Hyung, tegyük fel, hogy én tényleg a fiúkat szeretem. Miből gondolod, hogy pont téged?

- Abból, hogy tegnap mikor a barátaimmal kosaraztam, végig engem bámultál, pedig hát a haverjaim sem néznek ki rosszul. Azt hitted, nem látom? – Jungkook erre nem válaszol. – Tudod mit? Ha csak beképzeltem ezt az egészet, akkor ne csókolj vissza!

Éppen csak elhangzott a szájából a mondat, Suga már rá is vettete magát Jungkook ajkaira. Nem támadta le őt durván, gyengéd volt. A maknae nem gondolkodott sokáig, és viszonzott minden egyes érintést, minden egyes kis harapást. Percekig el sem szakadtak egymástól.

Ahogy teltek az évek, úgy hunyt ki köztük egyre a láng, és fordult másvalaki fele az érdeklődésük, de sosem felejtik el azt a szerelmet, amely még ha nem is volt annyira komoly, annál jelentőségteljesebb volt. Ma már kellemes emlékként gondolnak vissza rá. Az első szerelem emlékeként.

The end

BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgokWhere stories live. Discover now