Hali :) Itt az első - előre láthatólag - két részes sztori. Sajnálom, hogy ez ilyen rövid lett.
- Hyung, nem akarsz velem randizni? - mondta Namjoon, mire Jin meglepettségében kiköpte a tejet, amit éppen a dobozából ivott.
- Tessék?! Ez most hogy jött? - bámult nagy szemekkel.
- Hát csak tudod...mindenki azt mondja, hogy milyen jól nézünk ki együtt. Meg hogy olyan mintha egy házaspár lennénk, és a tagok a gyerekeink.
- Igen. És?
- Csak elgondolkodtam...hogy...esetleg...megpróbálhatnánk. - jött zavarba Namjoon. - Vagy nem szeretnéd?
- Hát igazából már nekem is megfordult a fejemben, csak nem hittem, hogy neked is.
- Szuper. - mondta mosolyogva, és odasétált Jinhez a konyhába.
- És hogyan csináljuk?
- Lépésről lépésre. - mondta Namjoon, majd megfogta Jin konyhapulton pihenő kezét, aki erre nagyot nyelt. - Te. Én. Egy étteremben. Ma este.
- Rendben. - bólogatott a tejes szájú.
- Akkor én foglalok asztalt, addig te készülődj! Ha van szabad hely, 1 óra múlva indulhatunk is. - mondta Nam, és Jin szó nélkül engedelmeskedve bement a szobájába, és elkezdett megfelelő ruha után kutakodni.
Jin a tükör előtt méregette magához az ingeit és öltönyeit. A műveletet a laptopjáról fel-fel néző szobatársa kísérte figyelemmel.
- Készülsz valahova? - kérdezte Suga rekedtes hangon.
- Namjoonal randizni megyünk. - mondta Jin a tükörből nézve vissza a kockuló fiúra.
- Na, végre. Használjatok gumit! - mondta vihorászva. Jin szóra se méltatta, de azért felkuncogott kicsit.
Közben Namjoon is készülődött. Kapkodott, ahogy szokott. Levert néhány dolgot, de ismerve magát, semmi törékeny nincs a szobájában.
A ruházkodás mindig Namnak telt több időbe, és ez most sem volt másképp. Először Jin sétált ki a szobájából.
Majd később Namjoon is előlépett.
Zavart mosollyal néztek egymásra. Tetszett, amit láttak.
Nam Jin mellé lépett, a derekánál átkarolta, rámosolygott, majd azt mondta:
- Menjünk, hercegem!
Jin fülig vörösödve indult el Namjoonnal az étterembe. A hely elegáns volt, de koránt sem volt annyira fényűző, hogy elrontsa a könnyed hangulatot.
Mindketten maguk elé vették az étlapot. Hol azt, hol egymást nézték. Nam hirtelen megszólalt:
- El kell mondanom valamit.
- Nekem is. - mondta rögtön Jin.
- Igen?- nézett Namjoon felhúzott szemöldökkel. - Akkor, mond előbb te!
- Nem, előbb te!
- Na jó, akkor egyszerre.
- Oké.
Mindketten nagy levegőt vettek, és egyszerre bukott ki belőlük, ami a szívüket nyomta:
- Lefeküdtem Sugával.
- Lefeküdtem Sugával.
folyt. köv.
YOU ARE READING
BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgok
FanfictionMagyar BTS ship sztorik. Jikook, Vkook, Vmin, Yoonmin, Namjin, Sope stb. Továbbá mostanában elkezdtem interjú részleteket is megosztani és album kritika is van, szóval van itt minden, ami BTS :D