- Boldog szü-li-na-pooot! Boldog szü-li-na-pooot! – énekelte Jungkook karácsony napján.
- Jungkook, karácsonykor nem karácsonyi dalt kéne énekelned? – kérdezte Hoseok.
- Mindenki karácsonyi dalokat énekel, mikor ez a nap Jézus szülinapja, és szegénynek nem énekel senki. – válaszolta.
- Mert Jézus nem létezik... - szólalt meg Yoongi.
- Haver! Én keresztény vagyok. – kérte ki magának Namjoon.
- Ja, bocs. Akkor lehet, hogy Jézus van, de az tuti, hogy nem a Jézuska hozza az ajándékot.
- Hogy miii? Ez igaaaz?! Az életem egy hazugság! – szólt Jimin csalódott kiskutya szemekkel.
- Már miért lenne az? Koreában sosem a Jézuska hozza az ajándékot. – mondta Namjoon.
- Tuti azért, mert rasszista. – szólt Taehyung.
- Ide a Mikulás sem jön. Nekünk csak ilyen nyomi Télnagypapánk van. De mi a fasznak? – mondta Hoseok.
- Ja! Akkor már inkább Buddha hozza az ajándékot. – szólt Yoongi.
- Ja! Amúgy, hol a karácsonyfánk? – kérdezte Jimin.
- Nálunk nem feltétlen szokás karácsonyfát állitani. Mi baja van ma mindenkinek?! – mondta Namjoon.
- De mást felállíthatok? – kérdezte Taehyung perverz tekintettel.
- Na, most lett elegem! – szólalt meg Jin hirtelen, aki ajándékokkal felpakolva elég ideje állt már az ajtóban ahhoz, hogy halljon mindent a beszélgetésből - Ha nem kussoltok, akkor mindenkinek feldugom az ajándékát a seggébe! Ha kell Jimin, neked egy egész karácsonyfát dugok a seggedbe!
- Na, várj! Ezt most átvitt értelemben érted, és célozgatni próbálsz valamire, vagy szó szerint érted? – kérdezte Jimin.
- Most kivételesen nem célozgatok semmire.
- De én honnan tudjam, hogy az ajándékomat tényleg nem fogod feldugni a seggembe? – kérdezte Namjoon kacéran.
- Te ezt tényleg nem tudhatod. – felelte Jin huncut mosollyal.
- Hadd bontsam már ki! – kiabált Jungkook miközben próbálta kirángatni Jin kezéből az ajándékokat.
- Nem, nem! Előbb eszünk! – indult meg Jin a csomagokkal a konyha felé.
Miután szépen megterítettek, Jin az asztalra helyezte a gőzölgő ételeket. Mindenki nagyon jóízűen evett, és ivott. Néhányan túl sokat is. De élvezték egymás társaságát, és ez a karácsony lényege. És habár ők ezt tudták jól, mégis majd megölte őket a kíváncsiság, hogy Jin vajon mit vett nekik.
- Ez egy doboz. – állapította meg Jungkook, miután kinyitotta az ajándékdobozt, amiben egy másik doboz volt.
- Jaj, hát akkor nyisd ki azt is! – mondta Jin mosolyogva.
- Egy újabb doboz? Te most szórakozol velem?!
- Igen. – nevetett fel Jin – De azért csak nyitogasd tovább!
- Ez most komoly?! – kiáltott fel Jungkook 3 dobozzal később – Vettél nekem egy kupont a szexshopba?!
- Mi bajod azzal? – kérte ki magának Jin sértődötten.
- Kaptam már rosszabbat is, meg hát a szándék a lényeg, de elmondanád mi a büdös francért kellett 5 dobozon átverekednem magam érte? És azt vágod, hogy a becsomagolnod ezt többe került, mint maga az ajándék?
- Mindent pénzt megért. – nevetett Jin – Látnod kellett volna az arcod! Haha!
- A mi ajándékunk is ugyanez? – kérdezte Jimin.
- Miért? Talán probléma? Ha nem kell, akkor majd jó lesz nekem! – mondta Jin ingerülten.
- Hyung, én mit kapok? – kérdezte Namjoon izgatottan.
- Azt, ami a gatyámban van.
- Fúj. – mondta Hoseok grimaszolva.
- És masnit is tettél rá? – kérdezte Namjoon kuncogva.
- Persze, hisz mégis csak karácsony van.
- Én ugyanezt az ajándékot adom Jungkook-nak. – mondta Tae.
- Én pedig ugyanezt adom Jimin-nek. – mondta Yoongi.
- Lehettünk volna ennél kreatívabbak is. – állapította meg Taehyung.
- Hát, az biztos. – mondta Hoseok - Na, gyerekek, én léptem. Bang PD a magánrepülőjén vár engem. Svájcban töltjük a karácsonyt. Na, csá! – és azzal lendülettel kint is volt a lakásból.
- És mi még kinevettük, amiért vele jár... - mondta Namjoon, mire a többiek egyetértően bólogattak.
- Na! – csapta össze a kezét Jungkook – Kibonthatom már az ajándékom, Tae?
THE END (egyenlőre)
Boldog Karácsonyt!❤
YOU ARE READING
BTS SHIPS (16+) és egyéb ARMY dolgok
FanfictionMagyar BTS ship sztorik. Jikook, Vkook, Vmin, Yoonmin, Namjin, Sope stb. Továbbá mostanában elkezdtem interjú részleteket is megosztani és album kritika is van, szóval van itt minden, ami BTS :D