Bir kaç saat önce ...
ALEX
Odamda uzanmış, son bir kaç günü düşünüyordum. Yeni gelen Makro İktisat öğretmenimiz Sebastian Vettel'i ve Cody'nin onu gördüğü anda ki surat ifadesini ...
Bir şeyler tuhaftı. Bundan kesinlikle emindim. Bir şeyler farklıydı. Cody farklıydı. Her zaman ifadesiz, hiçbir şeyi umursamayan Cody FOX değildi. Değişmişti. Bakışları ifadesiz değildi artık. Gözleri ise, aynı benim gibi bakıyordu. Benim Ted'e olan bakışlarımla aynıydı bakışları. Benim ona baktığım gibi bakıyordu Sebastian'a. Aşık bir insanın baktığı gibi bakıyor, gözlerinin içi parlıyor, hafifçe yüzü kızarıyor, etrafını ise aydınlanıyordu adeta.
Onu görür görmez o kadar çok şaşırmıştı ki, şaşkınlığından rahatsızlanmıştı. Bir şeylerin ters gittiğini anlar alamaz, onu alıp revire götürdüm. Revire gidene kadar da hiç konuşmadım. Cody'i revir yatağına yatırıp, başında beklerken bile hiç konuşmadım. Konuşmamızın anlamı yoktu. Biliyordum. Bana hiçbir şey söylemeyecekti. İyiyim deyip geçiştirecekti.
Her zaman böyleydi Cody. Ne yaşarsa yaşasın, hep içinde yaşardı. En yakını olmama rağmen bana bile hiçbir şey söylemezdi. Halbuki bana bir şeyler söylemesini o kadar çok isterdim ki, belki de ona yardım edebilirdim. Ona sormamın bir anlamı yoktu. Onunla konuşmamın da bir anlamı yoktu. Bu yüzden de bir başkasıyla konuşmak zorundaydım.
Nereden başlayacağımı da çok iyi biliyordum.
Üzerimi değiştirir değiştirmez hemen üniversitenin yolunu tutmuştum. Erken gelmiş olmalıydım. Etrafta pek fazla kişi yoktu. Hemen bir kaç kişi görüp, onlara Profesör Vettel'in yerini sordum. Onlar da kütüphaneye doğru gittiğini söylediler. Bende koşar adımlarla kütüphaneye doğru gittim. İlk kattaki turumu tamamlayıp, onu göremedikten sonra ikinci katta nihayet onu gördüm. Eline bir kitap almış, kapağını inceliyordu. Ona doğru yaklaştım. Tam karşısında durduğumda ise, bakışlarımı sertleştirip, dudaklarımı araladım ve
A:Profesör Vettel!
S:Bayan Alex. Size nasıl yardımcı olabilirim?
A:Cody'le aranızdaki ilişkiyi söyleyerek bana yardımcı olabilirsiniz.
S:Sadece onunla ilgileniyorum. Hepsi bu.
A:İlgilenmek mi? Bu da ne demek oluyor?
S:Ne demek istediysem o demek oluyor. Bayan Alex.
A:Ne yani siz sevgili falan mısınız?
S:Hayır değiliz. Fakat inanın bana Bayan Alex. Cody bunun olması çok isterdi.
A:Yalan söylüyorsun .. Sana aşık olmasının imkanı yok. Se.. sen erkeksin.
S:İki erkek de birbirlerine aşık olabilir.
Hayır bu doğru olamazdı. Bu kesinlikle doğru değildi. Cody bir eş cinsel değildi. Cody pek çok açıdan yanlış biri olsa da, o kesinlikle bir eş cinsel değildi.
O an da duyduğum kapı sesiyle hafifçe irkildim. Sanırım içeri birisi girmiş olmalıydı. Kim olduğunu görebilmek için tam kafamı aşağıya eğerek bakacaktım ki, dengemi kaybettim ve Profesör Vettel beni yakaladı. Tamona teşekkür edecekken, yavaşça yüzlerimizi yaklaştırdı ve
S:Sanırım bana inanmıyorsunuz Bayan Alex? O halde lütfen ispat etmeme izin verin.
Ne demek istediğini anlama çalışmama kalmadan, bana biraz daha yaklaştı ve dudaklarını kulaklarıma dayayarak nefesini kulağıma üfledi ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BIRAKMAYACAĞIM
RomanceHayatımın belki de en boktan gününü geçirmiştim. İşten atılıp, kız arkadaşım tarafından terk edildim. En kötüsü de cebimde beş kuruş olmadan gecenin karanlığında, elimde küçük bir şemsiye ile bir yandan hayatıma lanet edip, bir yandan da ne yapmam g...