Özel Bölüm III SON!

7.2K 232 154
                                    

Turkuaz rengi gözleri gözlerimle her buluştuğunda, sanki ilk defa buluşuyormuş gibi içim ürperiyor, heyecanlanıyor, kalbim küt küt atmaya başlıyor ve onun turkuaz rengi büyüsüne bir kez daha kapılmaktan kendimi alıkoyamıyorum. Yatın üzerinde belki de sonsuzluğa, belki de dünyanın öteki bir ucuna doğru sürükleniyoruz. 

Fakat kollarımda Sebastian olduğu sürece hiç bir şeyi umursamıyordum. 

Dudaklarıyla dudaklarımı okşadığında hareket etme kabiliyetimi yitiriyorum bir süre. Diliyle dudaklarımı yaladığında ise, gözlerimi sımsıkı kapatıyorum. Son olarak alt dudağımı dişlediğinde ise pes ediyorum ve küçük çaplı da olsa bir inleme çıkıyor dudaklarımın arasından. İstediği inlemeyi almış olan Sebastian ise zafer kazanmışçasına, aşık olduğum şeytani gülümsemesini bahşedip, diliyle ağzımı turlamaya başlıyor. Diliyle alt dudağımı yalamaya devam eden Sebastian, oradan çenemi, boynumu, köprücük kemiklerimi ve daha da aşağıya inerek kasıklarımı yalamaya başladı. 

Kasıklarıma vurulan her dil darbesiyle kendimden geçip, kesik kesik inliyordum. İnlemelerimle daha da zevke gelen Sebastian ise kasıklarımı dişleyip, bir kez daha inlememe sebep oldu. Dişlerini kasıklarımdan yavaşça ayıran Sebastian, şeytani bir şekilde gülümsemeye devam edip, diliyle dişlerini yaladı. Onun bu hali o kadar çok seksiydi ki, kendimi daha fazla tutamayıp, istemsizce boşaldım. Boşalmış olmanın verdiği rahatlık ve erkenden boşalmış olmanın verdiği utançla yanaklarım kızardı ve başımı öne eğdim. Sebastian ise şeytani bir şekilde gülümsemeye devam edip, dudaklarıyla dudaklarımı okşayarak içime girdi. Her git gel yaptığında, vücudum eriyor ve bitiriyorum. Hem bir an önce bitmesini, hem de bu anın sonsuza kadar sürmesini istiyordum. Bu sırada erkekliğim ise tekrar şaha kalktı. Sebastian ise içimdeyken bir anda yüzümü yastığa doğru çevirip, git gel yapmaya devam etti. Bir yandan da şaha kalkan erkekliğimi okşuyordu. 

Dişleri de boş durmayıp, omzumu ısırıp, görünür yerlerimde iz bırakıyordu. İçimden bir ses, bunu yapmasının nedeninin, bu sabah mola verdiğimiz bir adada, bir kaç kızın telefonumu istemesiydi. Hatırlıyorum da o kadar çok sinirlenmişti ki, kızların gözleri önünde dudaklarımı sömürürcesine öpmeye başlamıştı. Kızlar ise şaşkınlıktan neredeyse küçük dillerini yutmak üzereydi. Sonra da beni yata doğru sürükleyip, yatağa fırlattı ve vücuduma ona ait olduğumu gösteren izleri çıkarıyordu. Fakat itiraf etmeliyim ki, onun bu yönünü gerçekten de çok tatlı buluyordum. O kadar çok tatlı ki, kıkırdamama engel olamıyordum.

Git gel yapmaya devam eden Sebastian, daha fazla hızlandığında ise yüksek sesle inlemeye başladım. Kahretsin! Bu o kadar çok zevk veriyordu ki, zevkten neredeyse ölmek üzereydim. Daha fazla dayanamıyordum. Dayanamayacağımı anlamış olan Sebastian ise erkekliğimin ucunu tutup, dudaklarıyla kulaklarıma üfleyerek birlikte dedi. Bir kaç kez git gel yapan Sebastian, sesli bir şekilde inleyerek içime, bende onun karnına boşaldım. İkimiz de nefes alış verişlerimizi düzene sokmaya çalıştık. Sebastian ise dudaklarımı öperek yanıma uzanıp, derin bir nefes daha aldı ve dudaklarını aralayarak bana.

S: Hatırlıyor musun? David'in evine Anthony'i sevmeye gittiğimiz zaman Anthony kucağına çok yakışmıştı. Ne dersin Cody? Biz de bir çocuk evlat edinelim mi?

C: Gerçekten mi? Aman Tarım? Çok çok isterim.

Der demez Sebastian'ın dudaklarına bir öpücük kondurup, birlikte uykuya dalıyoruz. Üzerimizde turkuaz rengi gökyüzü ve kollarımda egzotik kokusuyla harmalanmış Sebastian. 

Huzur böyle bir şeydi işte. Yıllarca aradığım huzuru bulmuştum sonunda. Benim için nerede Sebastian orada huzurdu.

Sebastian'a doğru, huzura doğru. 


SEVGİLİ OKURLARIM. BİR ÖZEL BÖLÜMLE DAHA SİZLERLE BİRLİKTEYİM. ÜZGÜNÜM AMA BU SON ÖZEL BÖLÜMDÜ. OKUDUĞUNUZ GİBİ ÇİFTLERİMİZ ZAMANINDA ÇOK ACI ÇEKTİLER, YARALANDILAR, AMA PES ETMEYİP AŞKLARININ PEŞİNDEN GİTTİLER VE SONUNDA DA MUTLU OLMAYI BAŞARDILAR. HAYAT BÖYLE BİR ŞEY İŞTE. NE YAŞARSAN YAŞA. ASLA PES ETMEDİĞİN SÜRECE VE İSTEDİĞİNİ GERÇEKLEŞTİRDİĞİNDE YAŞAMIŞ OLDUĞUN HAZZI BAŞKA HİÇBİR ŞEYDE YAŞAYAMIYORSUN. BU HİKAYEYE VERMİŞ OLDUĞUNUZ DESTEKLERDEN DOLAYI O KADAR ÇOK MUTLUYUM Kİ. BAZEN EVDE SALAK SALAK GÜLÜMSÜYORUM. NE DİYEYİM? BENİ SALAK SALAK GÜLÜMSETTİĞİNİZ İÇİN SİZLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BU ARADA BİR İHTİMAL YANİ HENÜZ EMİN DEĞİLİM AMA İLERİDE İKİNCİ KİTABI ÇIKARABİLİRİM. ÇÜNKÜ BİR İKİ TATLI OKUYUCUM İKİNCİ KİTAP KONUSUNDA ÇOK ISRAR ETTİLER VE BENİ DE BİLİRSİNİZ . MÜMKÜN OLDUĞUNCA HİÇ BİR OKUYUCUMU KIRMAMAYA ÇALIŞIRIM. TABİ HER ŞEY SİZE BAĞLI. KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN. SİZLERİ ASLA UNUTMAYACAĞIM. SİZLER DE BENİ UNUTMAYIN. 

TABİ YAZDIKLARIMI DA.

SENİ BIRAKMAYACAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin