Leszállt az ágyról vele együtt rólam is.
- Amúgy mért jöttél? - kérdezi újra, rám nézve.
Ám alig bírtam megszólalni. Nagyon nehezemre esett. Teljesen remegtem, a hasam pedig görcsben volt.
- A-anyud k-küldött. - Dadogtam. - Azt mondta van sok dolgod. - mondtam ki végre normálisan és kikászálódtam Luke ágyából.
- Értem. - mondta semlegesen. - Maradhatsz ott, ha akarsz. - utalt az ágyra. Mire én nemlegesen megráztam a fejem. Akármennyire is csábított a Luke illatú ágy, le kellett mennem és segítenem kellett a többieknek. - Gyere ide. - mondta erélyesen. Ránéztem félénken, mivel nem tudtam mit akar. - Nem harapok, gyere!
Kétkedve, de odamentem hozzá. Ám olyan dolgot tett amin meglepődtem. Most komolyan megölelt? Nem vártam sokáig rögtön átvetettem kezeim dereka körül. Isteni érzés volt ahogy izmos karjait körém fonja. Ám pár másodperc múlva a keze útra kelt. Egyenesen lefele haladt, a fenekem irányába. Kezeimet hátra vetettem és próbáltam megállítani tettét. Sikertelenül, ugyanis sokkal erősebb mint én. Kezeimet visszalökte derekára.
Beszorította a karjai közé az enyéimet. És simán belemarkolt fenekembe.
- Luke! - emeltem fel a hangom. Mire ő a fülemhez hajolt.
- Cica, ne ellenkezz! - markolt bele egy erősebbet a fenekembe. Ez viszont már nagyon fájt. A hátsófelem sajgott.
- Áuv! - adtam hangot a fájdalmamnak. Kitéptem kezeimet szorítása alól, majd fenekemre irányítottam őket. Megsimogattam a sajgó pontot majd az előttem álló izmos fiúnak szenteltem tekintetem. - Te! - kezdtem lökdösni. - Mit képzelsz magadról? - néztem rá kitágult szemekkel.
- Mit képzelnék? - nézett rám önelégülten. - Csak megnéztem milyen állapotban van a tulajdonom.
- Igen? - húztam fel a szemem és a szemeim még jobban kitágultak. - Te beteg vagy?
- Nem, nagyon jól érzem magam. Köszönöm kérdésed! - ezzel betelt a pohár nálam. Ellöktem magamtól és kimentem az ajtón majd lerohantam a lépcsőn.
- Szóltam neki! - mosolyogtam rá Lizre, mikor megláttam érdeklődő tekintetét.
Az egész napom a Hemmings háznál ment el. Este estünk haza. Egy gyors tusolás után beestem az ágyamba és átgondoltam az egész napot. Szerencsére Luke csak kajáért jött le és nem találkoztunk többet. De nagyon felemésztett ami ott fent történt. Nem értem. Milyen szabályokról beszél? És egyáltalán mért becézgetett engem?
VOUS LISEZ
i wish that i could wake up with amnesia
Roman d'amourEgy történet ami csak Luke - ról és rólam szól. Melyben megismerhetitek titkos szerelmünket. /Kezdés:2017.07.18/ Kérlek adjatok valami fajta visszajelzést, szükségem van a biztatásra. Köszönöm! |folyamatban....|