8

191 10 0
                                    

- Ne! - szakítottam meg újra műveletünket. - Kérlek..ne. - mondom kicsit bátortalanul.

- Mi a baj? Nem jó? - kérdezi szemembe nézve.

- Nem! - vágom rá, de mikor belegondolok mit is mondtam rögtön kijavítom mondandómat. -Dehogy...vagyis nagyon jó! - nem hinném, hogy sikerült javítani a helyzeten. -Vagyis..érted!

- Nem, nem értem! - nevet fel, amiből arra következtetek nagyon jól szórakozik rajtam.

- Aghj! - morogtam fel. - Jó volt. Csak nem is ismerjük egymást! Meg amúgy is hány éves vagy? Semmit nem tudok rólad, ahogy te se rólam. Ez így nem jó! - hadartam el egy szuszra.

- Akkor kérdezz. - mondja ki nyugodtan. Megpaskolja maga mellett a helyet, én pedig mint valami pincsi kutya teszem amit kér.

- Hány éves vagy? - nagyon halkan beszélek, mivel nagyon kényelmetlen nekem ez a helyzet.

- Huszonegy. - erre a kijelentésére teljesen kitágultak pupilláim és azon gondolkoztam, hogyan dobjam ki.

- M-mennyi? - kérdezem dadogva. Nem hittem a füleimnek.

- Jól hallottad. - húzza csábos mosolyra ajkait. - Mennyinek hittél?

- Tizennyolc maximum. -nyögöm ki. - Tudod, hogy ez bűncselekmény volt? - utalok az előbb történtekre.

- Nem volt az, mivel a másik fél, ebben az esetben te is akartad.

- Honnan veszed? - nézek rá furán.

- Ha csak a közeledbe megyek már elcsábulsz. Fogadok, már megindult a Niagara. - kacsintott, mire teljesen elpirultam. Ez nem normális. - Igazam van? - kérdezi meg, mire megrázom a fejem. - Igazán? - egy egyszerű mozdulattal a bugyimba rakta a kezét és megérintett Ott. - Nem szép dolog hazudni baby.

Ha lehet, ebbe még jobban bele pirultam. Mit művel velem ez a fiú?

Szerencsémre kihúzta a kezét a nadrágomból, arról pedig inkább ne beszéljünk milyen lassúsággal tette.

- Szűz vagy még? - kérdez rá egy kis idő után.

- Ezek privát adatok! - akadok ki. - Semmi közöd nincsen ezekhez!

- Oh, felvágták a nyelved. - nevet fel. - Ezek szerint igen.

- Mi igen? - kérdezek rá, mivel nem esik le gondolatmenete.

- Szűz vagy. - jelenti ki.

Komolyan, mintha bele látna a fejembe. Ez nem normális.

- Vannak szabályaim kicsi lány.

- Milyen szabályok? - kérdezek rá, de már akkor tudtam, hogy ebből rossz fog kisülni.

i wish that i could wake up with amnesiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora