15

165 9 0
                                    

"Következő videó keresés..."

Arzaylea. Nem tudok róla semmit, de ez változni fog. Beütöttem a nevét a keresőbe és rögtön kidobott rengeteg videót.

Az elsőre rákattintottam. 'Mért utálja mindenki Luke Hemmings barátnőjét, Arzayleát?'

- Arzaylea egy nagyon csinos lány, ám nem mindenki szereti őt. A Five Second of Summer rajongói egyáltalán nem. Csináltunk egy kérdőívet, amiben megkérdeztük őket mért utálják őket. Ez alá a tweet alá nagyon sok utálkozó kommentet kaptunk. A legelső így szól "abban a hárpiában nem lehet semmit szeretni, nem értem mért nem kötötte már fel magát... Luke jobbat érdemel nem egy vén, csúnya rib***ot. " a következő sem valami kedves, ami visszont így szól " Arzaylea a legutálatosabb nő akit valaha életemben láttam, szebbet pottyantok a wcbe mint az ő feje. Várom már a pillanatot, mikor fognak szakítani. " . Viszont vannak kedvesebb kommentek is, meg persze olyanok is amiben Lukeot szidját. Ebből is felolvasunk párat, a legelső így szól "Luke Hemmings, most utáltalak meg. " a második kicsit hisztérikusabb, a rajongó még nem ébrett fel. - nevett fel a 'mesélő' - "Luke, drágám..azt hittem engem fogsz elvenni! Nagyot csalódtam benned! Most komolyan megcsaltál??!" és még ehez millió sírós smylie. De most térjünk át arra, hogy mit utálnak az emberek Arzyban. - kacsintott bele a kamerába.

-A legelső dolog az, hogy idősebb Lukenál. A második pedig, hogy nem engedi Lukeot a banda közelébe. A fiúk miatta állandóan veszekednek. Lehet hogy a banda halálához vezet ez a kapcsolat? Nem tudjuk, majd a közeljövőben ki fog derűlni. - fejezte be mondandóját és elköszönt a nézőitől.

Soha nem hallottam még a bandájukról, de nagyon híresnek bizonyul. Rá kerestem a banda nevére és rögtön ki is adott két számot.

"She look so perfect" és "Out of my Limit"

Rákattintottam az elsőre.

Simmer down, simmer down
They say we're too young now to amount to anything else
But look around
We work too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim, you'll drown
But don't move, honey

Felcsendült Luke hangja, én pedig teljesen elkábultam. Majd jött a refrén.

You look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down (hey!)

Ezután meghallgattam a másik számot is.

Back in high school we used to take it slow
Red lipstick on and high heel stilettos
Had a job downtown working the servo
Had me waiting in line couldn't even let go

Egy számomra ismeretlen hang volt, de nagyon jól énekelt. Mind a kettő szám írtó jó. Nem csodálom azt a sok rajongót...

i wish that i could wake up with amnesiaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant