"Leni," zaznelo mi jemne do ucha, "vstávaj..." v hlase som spoznala Thomasa.
Niečo som zamrmlala a vytiahla som prikrývku až nad seba. Nebolo mi vidieť ani oči. Asi sa naštval a kruto ju zo mňa stiahol. Dopadla na zem. Odhodlala som sa otvoriť oči no stále som videla rozmazane.
"Koľko je hodín ?" zmohla som sa na otázku.
"Pol piatej..." nestihol to poriadne dopovedať a skočila som mu do reči, "To nemyslíš vážne ?!" mierne som zvýšila hlas.
"Vstávaj spachtoška, vyrážame na lov, aspoň si vyskúšaš vlčí svet!"
"Vážne? Ja som myslela, že v ňom už žijem..." odpovedala som mu ironicky.
"Vstávaj ! Umy si zuby a prezleč sa." gestom ukázal na veci položené na posteli.
"Len aby si sa..." radšej som stíchla. Neznášala som keď ma niekto zobudil skôr než som sa prebudila ja sama.
Horko, ťažko som vstala z postele a odtackala sa do kúpeľne. Umyla som si zuby a tvár. Učesala som si vlasy a zopla ich do klasického "konského chvosta". Vyšla som von a namierila si to k posteli kde boli veci. Vonku bolo šero. Thomas v izbe nebol. Rýchlo som sa prezliekla. Boli to moje maskáčové rifle a topánky do lesa. Čierne tričko a zelenohnedá mikina. Keď som bola oblečená a ako-tak prebratá zišla som dole na prízemie. Bolo tam aspoň 5 ľudí plus ja a Thomas. Čakal tam na mňa so šálkou čaju. Vzala som si ho a len sa usmiala. ĎAKUJEM. Určite si prečítal moje myšlienky. Vypila som ju a položila som prázdnu šálku na skrinku, ktorá bola na chodbe. V skupine sa rozbehla debata.
"Prečo ju berieme so sebou ?!" spýtal sa trochu agresívne Christian no pokračoval vo vete, "Veď nevie loviť." dokončil to čo začal.
Thomas sa naňho oboril : "Naučí sa !" trochu zvýšil hlas no bolo v ňom počuť náznak drzosti.
Po tomto menšom incidente nastalo ticho. Pomaly sme vyrazili na cestu. Ja a Thomas sme boli trochu vzadu a rozprávali sa.
"Poznáš Jacka Londona ?"
"Áno, prečo ?"
"Volanie divočiny ?"
"Že váhaš..."
"Aj toto ? :
Stará túžba nomáda,
napína obojok.
Spánok z viečok opadá,
pud dravca velí skok." na chvíľu sa zastavil no ja som pokračovala.
"Starý nomád sa v ňom vzpína,
trhá putá zvyku.
Šelma zo spánku sa dvíha,
zo sna, zo zániku. " dokončila som to čo on začal.
"Výborne, keď chceš byť vo vlčej forme proste sa odtrhni a buď bez zábran, aspoň tak ako včera večer." zasmial sa.
Len som mu prikývla a tiež sa zasmiala. Prišli sme na začiatok lesa.
"Jedno pravidlo: Prvý krát sa pozeráš, druhý krát lovíš. Daj si pozor." keď vetu dokončil, premenil sa na vlka a aj zvyšok. Skúsila som to tiež a podarilo sa mi to. Bola som trochu menšia než ostatní.
Cítila som sa voľná. Moja vlčia forma mala ojedinelú farbu. Po nejakej dobe som prišla aj na niečo iné, čítam im myšlienky. Bolo to zvláštne no zaujímavé.
Toto som ja. ↑
Počula som všetky myšlienky. Bol to spôsob ako sa dorozumievali vo vlčej forme. Desilo ma to no z tej druhej stránky fascinovalo. Prišiel ku mne Thomas a poobzeral si ma. Myslel si to čo by povedal.
"Máš svetlomodré oči, a veľmi krásny kožúšok." Poznala som ho už dosť na to aby som si domyslela s akým podtónom by to povedal. V popredí boli stopári a hľadali niečo pod zub.
"Dnes sa lovia dve srny." informoval ma myšlienkami. Jeho podoba vlka bola neskutočne krásna a pri tom tak obyčajná. Rozbehol sa za ostatnými aby dohnal stratu.
Thomas ↑
Bola som trochu plachá no prekvapilo ma, že s ovládaním vlčieho tela som nemala problémy. Pravdepodobne som to mala v sebe. Možno si môj mozog neuvedomil, že mám štyri nohy ale myslí si, že mám stále len dve. Neviem to pochopiť no teší ma, že to je takto.
Opatrne som sa rozbehla za nimi a sledovala ich so zatajeným dychom. Fascinovalo ma to.
Stopári narazili na korisť. Srna sa pásla na malej čistinke. Bola sama a vyzerala byť vyčerpaná. Obkľúčili ju a Thomas, ako vodca sa na ňu vrhol. Zahryzol sa jej priamo do krku. Jedným rýchlim pohybom ju stiahol na zem a zvyšok svorky ju usmrtil úplne. Jeden z nich ju vzal a odoberal sa smerom ku kaštieľu. My zvyšní sme ostali loviť ďalšiu. Tentokrát som sa k stopovaniu pridala aj ja. Cítila som rôzne pachy a pomocou inštinktu som ich vedela rozoznať. Bola to dobrá skúsenosť.
YOU ARE READING
From omega to alpha
WerewolfČo ak sa váš život úplne otočí. Čo ak to všetko riadi osud. Ukážka: Tá atmosféra lesa, divočiny a voľnosti vo mne vzbudila túžbu. Túžbu po divočine. Túžbu byť tým zvieraťom, ktoré tak obdivujem, a ktorým som tak posadnutá. Len tak pre zábavu a z rad...