Pocit bezpečia

1K 74 2
                                    


V jeho náručí som zaspala a on zaspal tiež. Keď som sa prebudila on ešte spal. Chcela som vstať no pevne ma držal. Nechcela som ho zobudiť tak som ležala ďalej až kým sa nezobudil. Bolo pár minút po jedenástej. Niečo mi zamrmlal do uška a odhrnul mi vlasy.

"Leni,"  povedal to tak jemne a zmyselne, "krásne voniaš."

Len som sa jemne zasmiala. Cítila som sa s ním bezpečne. Cítila som jeho silu keď ma držal. Svoju náruč jemne povolil a rukou mi prechádzal po tele. Zastavil sa na stehnách. Tam kde končila košieľka. Vlastne som si až teraz všimla, že som oblečená presne v tom, v čom spávam. Zase ma prezliekol. Po chvíli svoju ruku vrátil na pôvodné miesto.

"Páči sa ti keď ma prezliekaš ?"  spýtala som sa ho trochu vážnejšie no stále s humorom.

"Úprimne, vedel by som si na to zvyknúť."

"To som akože nepočula."  zasmiala som sa a aj on.

"Ale ja áno."  keď to povedal jemne som doňho drgla lakťom.

"Mal by si ma pustiť, aby si ma náhodou nerozpučil."  povedala som mu to tak ako vždy. Flirtujúcim podtónom.

"A čo ak  ťa nepustím?"  zasmial sa.

"Tak sa stane toto..."  odsekla som a jemne ho uhryzla do ruky, ktorou ma objímal a mal ju položenú vedľa mojej hlavy.

"Auu, ty potvorka !"  mierne zdvihol hlas no stále so mnou flirtoval.

"Pán všemocný sa urazil, ou to ma mrzí."  smiala som sa no môj plán vyšiel a vymanila som sa z jeho teplého a láskyplného náručia.

Posadila som sa na kraj postele a chcela sa zodvihnúť. No skôr než som stihla nohy zložiť na zem ma znova stiahol do postele a uväznil ma vo svojom teplom náručí. Potom ma zakryl dekou a teda aj seba.

"Slečna neposlúcha, aký jej dáme trest ?"  povedal mi vzrušujúcim hlasom priamo do ucha.

"Palacinky do postele?"  ozvala som sa s nádejou v hlase.

"A čo tak  šľahačka zjedená z môjho bruška?"  flirtoval so mnou.

"Ha, tak to radšej zo zeme!"  zasmiala som sa.

Jemne ma hryzol do ucha. Bol to zvláštny no príjemný pocit, ktorý mi prebehol celím telom.

"Nie si trochu drzá ?"  spýtal sa, no hneď keď to dokončil dostal sa jedným rýchlim pohybom nado mňa. Rukami sa opieral o posteľ a svojím spôsobom nado mnou kľačal. Keď to spravil ja som ležala na chrbte. Díval sa mi priamo do očí. Bola v nich túžba. Uprene na mňa hľadel a dúfal, že rovnakú túžbu mám aj ja. Že ju zazrie v mojich očiach. Možno ju mám, ale problém je ten, že ja nepoznám sama seba a emócie, túžby veľmi najavo nedávam.

Pousmiala som sa. Nechcela som ho vidieť sklamaného. Opatrne sa priblížil k mojim perám a venoval im jemný no vášnivý bozk. Moje oči sa počas neho zavreli. Prežívala som to čo nikdy pred tým. Prežívala som bezpečie, lásku, oddanosť a posadnutosť v jednom.

Keď sa trochu vzdialil od mojich pier neodpustila som si jednu otázku. Na ktorú som už možno vedela odpoveď.

"Nemáte nejaké úchylky, o ktorých by som mala vedieť pane?"  tiež som s ním flirtovala.

"Úprimne, myslím, že o jednej  už vieš. Myslím, že som dosť naznačil tým trestom a ty tým oslovením Pane, ktoré sa mi tak páči."  celú tú vetu povedal tak arogantne, drzo, vzrušujúco, vlastne sa to ani nedá opísať.

"Mám sa vás báť ?" spýtala som sa ho. Stále bol nado mnou.

"Zabudla si na oslovenie PANE a nemusíš sa ma báť, myslím, že ja by som sa mal báť teba."  smial sa.

"Prečo?"  tiež som sa zasmiala.

"Vieš, aby si ma náhodou v noci nezjedla celého, keď si ma už uhryzla do ruky."  smial sa tak úprimne. Za celý ten čas neprerušil očný kontakt. Bola som s ním šťastná. No čas to pokazil. Blížil sa obed.

Opatrne zo mňa zliezol a posadil sa na kraj postele.

"Musím ísť, ty odpočívaj, donesiem ti palacinky a samozrejme aj  šľahačku."  zasmial sa.

Ja som stále nehybne ležala na posteli. Len som mu prikývla. Bola som už odkrytá. Thomas sa len opatrne nahol nado mňa a venoval mi letmí jemný bozk na rozlúčku. Zakryl ma dekou a pohladil po vlasoch.

"Dobré dievča."  znova sa zasmial. Neodpustil si to flirtovanie a dráždenie. Postavil sa a odišiel. Skôr než zatvoril dvere mi venoval ešte jeden pohľad a aj ja jemu.

From omega to alphaWhere stories live. Discover now