Túžba po podriadenosti

698 45 5
                                    


Posadila som sa, rukami som si držala deku na prsiach. Dotýkal sa ma, jemne a podmanivo. Prechádzal mi končekmi prstov po chrbte a po rukách. Jeho dotyky boli horúce. Roztápala som sa pod nimi. Mala som zavreté oči. Vnímala som jeho dych, teplo ohňa z krbu. Bolo to dokonalé.

Náhle prestal. Len ma pohladil po vlasoch a ostal nehybne sedieť vedľa mňa.

"Ty máš dnes narodeniny, že?" opýtal sa.

Prikývla som. Chvela som sa, chcela som aby pokračoval.

"Tak to ber ako darček..." priblížil sa k mojej tvári, k perám, ale nepobozkal ma. Cítila som jeho teplý a rýchly dych. Pohladil ma po tvári a začal ma jemne bozkávať na krku, letmo. Často však zapojil aj zuby, bolestivo. Bol to jeho rituál, spôsob ako si ma podmaniť. Chcel aby som patrila jemu, aby bol pre mňa jediným dôležitým na tomto svete. 

Ale nechápala som prečo, aj z tohto dôvodu som sa mu nechcela poddať len tak.

Hladil ma, dravo a vášnivo. Akoby si nárokoval to, na čo mal právo. Svojimi dlaňami mi prechádzal po nahom tele, pomaly a premyslene. Stonala som, nemohla som sa tomu ubrániť, lákal ma. Lákal ma spôsob akým so mnou zaobchádzal. Lákala ma predstava patriť mu, byť mu oddaná a podriadená, tak ako to má byť. Lákal ma on sám...

Dokázal to.

V tejto chvíli by som urobila čokoľvek, len aby sa ma mohol naďalej dotýkať.

Priamo do ucha mi zašepkal: "Nebudem ťa do ničoho nútiť, ale už teraz viem, že sa rozhodneš tak, aby som aj ja bol spokojný."

Chvela som sa, prechádzali mnou zimomriavky.

Hral sa so mnou, provokoval ma, tak ako to nikto pred ním ešte nedokázal. 

"Poslúchaj ma, rešpektuj mňa a moje pravidlá a zaručujem ti, že sa budeš cítiť ako kráľovná, aj keď ten hlavný tu budem a som stále ja." zašepkal a následne ma opäť hryzol do krku. Nevedela som sa udržať, skríkla som od bolesti. Rukou mi zapchal ústa, aby môj krik nebol až taký hlasitý. 

Nemala som strach, priam naopak, to aký bol ma vzrušovalo viac než čokoľvek iné, on bol ozajstný alfa, on mal byť vodca svorky, ale...teraz chcem aby bol mojim vodcom. Vedel čo chcem a čo mi môže ponúknuť. Vedel aká som naozaj, vedel, že to vo mne vzbudil až on, tým že sa na nič nehrá. Tým, že je dominantný. 

Stiahol zo mňa deku. Okolo ruky si obkrútil môj vrkoč a prinútil ma ľahnúť si na kožušinu. Končekmi prstov mi prechádzal po perách. 

"Zostaň dievčatko..." odišiel do svojej spálne. Zostala som tam nehybne ležať, chvejúc sa očakávaním, rozkošou a strachom zároveň. 

Onedlho sa vrátil. Nahý. Môj dych sa zrýchlil túžbou po ňom. Chcela som viac a vedela som, že to chcem práve s ním. 

Kľakol si nado mňa a opäť ma začal bozkávať, avšak od krku smeroval nižšie a nižšie. Myslela som, že sa zbláznim. Ale to presne chcel. Miloval keď mohol mať nad niekým moc a kontrolu.

"Lež." povedal rozkazujúc mi to. 

Naklonil sa nad moju tvár. Venoval mi letmý no vášnivý bozk a opäť pokračoval smerom dole. 

Ruky som presunula na jeho hlavu, zabárala som končeky prstov do jeho vlasov. Neskôr som prešla na jeho chrbát a v momentoch, keď som mala problém ovládnuť sa, som mu svoje nechty zaryla do kože. Avšak odpoveďou na to mi bolo opätovné hryznutie do krku.

"Nesmieš... alebo ťa mám zviazať?" opýtal sa podmanivo.

 Neodpovedala som mu. Svoje ruky som poslušne zložila vedľa svojho tela a nechty som zabárala do kožušiny. 

Svoje nohy som ohla v kolenách.

"Dobré dievča." ozvalo sa nejasne.

Opäť sa vrátil k mojej tvári. "Budeš moja, len moja..." zašepkal mi do ucha. Jemne ma hryzol do krku a svoju ľavú ruku dal pod moju hlavu. Hladil ma končekmi prstov po vlasoch. 

Zacítila som mierny tlak a naše telá náhle splynuli v jedno. Stonala som, zo začiatku bolesťou no potom rozkošou. "Pšš..." tíšil ma jemným hlasom.

Zažívala som to, čo nikdy pred tým. Moje ruky obopli jeho telo. Užívala som si každý jeden pohyb, každé jedno jeho vzdychnutie. 

Teraz som patrila jemu. 

From omega to alphaWhere stories live. Discover now