Boj citov

1.2K 81 4
                                    

Po večeri sme sa prechádzali a rozprávali sa. Keď sa už začalo stmievať odobrali sme sa dnu.

"Asi už pôjdem spať."  povedala som a čakala na odpoveď.

"Podobne...ale vieš o tom, že spávaš v MOJEJ spálni."  zdôraznil slovo mojej a zadíval sa na mňa.

"Je v tom problém...?"  spýtala som sa drzo.

"No... pokiaľ by som mal znova spať na zemi tak áno..."  zasmial sa.

"Ty si spi kde chceš ale ja si zaberám tvoju posteľ..."  tentokrát som sa zasmiala ja.

"Tak to PRR, drahá slečna... ak sa nemýlim tak tá posteľ je moja a ty si len jej návštevník..."  povedal to takým flirtujúcim hlasom. Jemne ma zatiahol za vrkoč.

"Drahý pane...ale tam ste ma uložili vy... a každopádne celú noc ste mohli spať na druhej polovici a nie na zemi..."  flirtujúcim hláskom som mu odpovedala.

Chytil ma za ruku a otvoril dvere do jeho izby. No odteraz aj mojej. Keď sme vstúpili dnu zamkol dvere.

"Čo to robíš...?"  pýtam sa ho nechápavo so strachom v očiach.

"To čo som mal spraviť už dávno..."  zamrmlal len tak pre seba no ja som to počula.

Pochopil môj pohľad a odpovedal.

"Získať  ťa..."  povedal tajomným hlasom.

Chytil ma za obe ruky a pritlačil o stenu. Prudko som dýchala, chvela som sa no neodvážila som sa nič povedať. Nevedela som čo spraví. Bola som vystrašená a v šoku. Prezeral si ma. Hlavu priblížil k tej mojej. Cítila som jeho dych. Mal ho zrýchlený. Chcel viac než len to čo mohol doteraz.

"Prestaň..."  povedala som zhovievavým no vážnym hlasom.

Pustil mi ruky no stále som bola natlačená ku stene.

"Prepáč..." povedal potichu.

"V poriadku..."  prešla som mu rukou po tvári. Potom som pokračovala na jeho hruď. Mal vyšportované telo a krátke tmavohnedé vlasy. Tie ladili s jeho zelenohnedými očami. Stále mal svoju bielu košeľu. Bola to jedna z tých, ktoré presvitajú. Chytila som ho za košeľu oboma rukami a pritiahla som si ho k sebe. Nevedel o čo mi ide. Aspoň dúfam. V izbe bolo šero no viditeľnosť bola dobrá. Pozrela som sa mu do očí. Pochopil o čo mi išlo. Jemne ma pohladil po tvári a pokračoval ďalej po mojom tele až k mojim bokom. Svoje ruky som vrátila na jeho hruď. Cítila som ako mu bije srdce. On svojou rukou prešiel na chrbát no rýchlo ju vrátil na pôvodné miesto. To isté spravil aj s druhou rukou. Obe svoje ruky mal teraz na mojich bokoch. Pomaly sa ku mne naklonil. Jeho pery sa letmo dotkli tých mojich. No náhle sa jeho bozk stal dravším a začal ma bozkávať vášnivo. Po chvíľke sa odo mňa odtrhol. Dívali sme sa jeden druhému do očí. Ak je pravda, že mi číta myšlienky tak si práve uvedomil, že mu ĎAKUJEM. Uvedomil si to.

"Rado sa stalo..."  chvíľu bol ticho, "nechceš si vyskúšať vlčí život...?"  povedal jemne.

Usmiala som sa naňho.  "Rada...ale až zajtra"

"Inak"  dopĺňal svoju vetu,  "čo povieš na svoj prvý bozk...?"  opýtal sa s flirtujúcim podtónom.

"Myslím, že odpoveď poznáš..."  usmiala som sa naňho.

Pomaly som sa vymanila z jeho náručia a namierila si to k dverám od kúpeľne.

"Nechceš spoločnosť ... ?"  opýtal sa s nádejou v hlase.

"Úprimne... chrbát si viem umyť aj sama..."  zasmiala som sa.

Moju odpoveď pochopil a sadol si na posteľ.  "Fajn, tak počkám kým sa slečna úžasná osprchuje..."  zasmial sa.

"Možno by si mal pridať ešte pár  činností..."  tentokrát som sa zasmiala ja.

Jeho odpoveďou mi bol ironický smiech.

Vošla som dnu a zavrela dvere. Nezamkla som ich. Začala som sa vyzliekať a rozpustila som si vlasy. Vošla som do sprchy. Keď som bola dnu začula som z izby hudbu.

Zasmiala som sa tomu. Tú pesničku som poznala.

"To snáď nemyslí vážne...?"  spýtala som sa sama seba no to, že som ju počula mi nevadilo. Priam naopak. Pomohlo mi to zrelaxovať. Rozplývala som sa pod rôznymi predstavami a pocitmi. Nechala som sa rozmaznávať horúcou vodou, ktorá mi stekala po tele. Keď som sa osprchovala zakrútila som sa do osušky. Vyfénovala som si vlasy, prečesala ich a umyla zuby. Von z kúpeľne som vyšla len v osuške. Na ten jeho pohľad nikdy nezabudnem. Chvíľu sa na mňa díval no potom vošiel do kúpeľne on. Za tú dobu čo som sa obliekla do vecí nachystaných na posteli on vyšiel von. Na šťastie už oblečený vo veciach v ktorých spával. Tie veci, ktoré som si obliekla nachystal on. Bola to čierna spodná bielizeň a hodvábna biela priesvitná košieľka dlhá asi do pol stehien. Toto mal v pláne. Chcel ma mať ako na tanieri. Ľahla som si na ľavú stranu postele a on na tú pravú. Pritúlil sa ku mne zozadu. Ja som bola k nemu otočená chrbtom. Zakryl nás prikrývkou a objal ma. Priamo do ucha mi jemným vzrušujúcim hlasom pošepkal "Dobrú noc Leni, krásne sny...". Keď som cítila jeho horúci dych pri mojom uchu, pri tom ako to hovoril, zachvela som sa.

"Dobrú noc...Thomas..."  zaspala som a so mnou aj on...

From omega to alphaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz