Šľahačkové šialenstvo

1.1K 83 6
                                    

Podišiel k miske s jahodami, jednu zobral a namočil ju do misky so šľahačkou. Prišiel ku mne a jemne sa mi aj s jahodou priblížil k perám. Pootvorila som ústa a on mi jahodu pomaly vložil dnu. Prstom mi prešiel po pere. No vzdialil sa. Možno pre to, aby do rúk zobral ďalšiu jahodu.

Bola neskutočne sladká a obzvlášť s tou šľahačkou. Privrela som oči a dúfala, že mi ešte jednu podá. No opak bol pravdou. Jahodou sa síce priblížil k mojim perám no ďalej nešiel ani vtedy keď som pootvorila ústa. Provokoval ma. Keď som sa za ňou natiahla, ruku aj s jahodou zdvihol dohora. Tak, že som na ňu nedočiahla. Odstúpil a priblížil sa k počítaču ktorý bol položený neďaleko na malej skrinke.

"Baví  ťa provokovať ma ?"  spýtala som sa ho drzo.

"Ani nevieš ako."  rovnako drzo mi odpovedal a zasmial sa.

Podišiel k počítaču. Zjedol jahodu, ktorú držal v ruke a pustil niečo čo som nepoznala no bolo mi to známe. Až príliš.

Text tej pesničky prezrádzal to o čo mu išlo. Chcel aby som patrila jemu. Chcel ma mať vo svojej moci.

"Chápem to dobre ?"  stíchla som no prerušil ma on.

"You've lost your key and cannot leave

I'll play with you and make believe

I'll keep you safe with all my power

I will build you a tower"   to čo povedal myslel očividne vážne.

Nechápavo som sa naňho dívala i keď som dobre vedela ako to myslí.

"Don't be scared, you won't be hurt

I promise that I'll keep my word

Just behave and we can play

Just do everything i say"  pokračoval a ďalej ma provokoval.

Pomaly som podišla k nemu. Bol opretý o skrinku na ktorej bol notebook. Chytil ma za ruky a otočil ma. Náhle sme si vymenili role. Teraz som bola o skrinku opretá ja. Skoro som na nej sedela. Načiahol sa a stíšil hudbu. Tú istú ruku pomaly položil na môj chrbát. Pomaly ju posúval dole, no nebolo to jediné čo robil. Dole posúval totiž aj zips, ktorý mi držal šaty. Ostala som trochu zarazená. Keď dokončil to čo robil rukou mi prešiel po šiji. Pomaly, jemne končekmi prstov. Stále som sa mu len nechápavo dívala do očí. Bola v nich tá istá túžba ako vtedy.

"Do not speak and do not think

And will give you everything

Everything within my power

I will bring you to your tower"  povedal to tak potichu a jemne, priamo do ucha. Pošepkal mi to tak zmyselne a dominantne.

Šaty nejakým zázrakom ešte stále držali na mne. Nechýbalo veľa k tomu aby som pred ním bola skoro nahá. Ale o to mu išlo. Nemohla som vzdorovať, možno som ani nechcela. Chcela som byť s ním.

Pomaly sa ku mne naklonil čo ma prinútilo k tomu aby som si na skrinku sadla úplne. Jednou rukou som sa opierala o stôl a tou druhou som si držala šaty. Ruku ktorou som si držala šaty odtiahol. Šaty našťastie stále držali. Chytil ma jemne za zápästie oboch rúk a držal ich na stole.

Pobozkal ma. Dravo a vášnivo. Tak ako ešte nikdy predtým. Od pier sa presunul na šiju. Nemohla som sa ubrániť tichému stonaniu. Bola som až príliš citlivá a šteklivá na to aby som tomu odolala. Mierne som zaklonila hlavu. Rozmaznával ma bozkami.

Kým ja som sa sústredila na to ako ma bozkáva on mi obe ruky presunul jemne za chrbát a držal ich len jednou svojou. Tou druhou mi prechádzal pomaly po tele až zastal na hrudi. Nesnažil sa dať mi dole šaty. Dlho sa tam totiž nezdržal a ďalej hľadal lepšie miesto. Nakoniec sa zastavil na chrbte kde mi rukou prechádzal po odhalenej pokožke. Bolo obdivuhodné ako vzdoroval tomu čo by už iný dávno spravil. Naďalej mi bozkával krk. Niekedy pridal jemne zuby. Asi to mala byť pomsta za to hryznutie do ruky. Bolo to úžasné, ale stále to pokračovalo.









From omega to alphaWhere stories live. Discover now