[5]

824 74 6
                                    

Baro se priste kete,kurresesi .Gjithsesi beri nje buzeqeshje ironike ,nga ato buzeqeshje qe tregojn "Do merem me vone me ty" dhe u largua.Vajzat filluan te pyesinin me radhe Saren perse e beri ate veprim.


-Po ti moj cpate? Se nuk te beri gje.-fliste njera si tia kishin hedhur asaj goten me uje .

-.Nese u preke qe laga dike qe per pak me dogji nuk kam cte them me "shoqja ime e klases" shko nugushelloje,he shko pra ta shohi dhe ai qe ka nje fanse me teper.-filiste Sara gjith nerva.Sepse disa po e gjykonin vetem se mbrojti veten dhe se Baro beri vetem nje shaka.Pse ndothte kjo ?

A mos vertet valle ka njerez qe nuk u " lehin" atyre qe kane frike?


Mesimi mbaroi dhe te gjithe po largoheshin disa ne kafene e disa ne shtepite e tyre.Baro shkoi cuditerisht ne shtepi direkt sa doli nga shkolla.

-Mirdita!-flet zeri i njerkes e cila po pergatiste dicka ne guzhine.Ishte nje grua e mire,e sjellshme ,kudesej per punet ne shtepi,por qe me Baron zihej shpesh here per prapesite e tij.

Edhe pse ajo mundohej ta keshillonte dhe ti fliste sic do te bente nje nene ai e anashkalonte kete dhe se pranonte,si per ti treguar qe ajo nuk do e zinte vendin e nenes se tij.

-Mirdita!-U pergjigj shkurt ai ,dhe hodhi canten poshte si gjithmone.U largua per ne dhomen e tij dhe u shtri tek krevati duke vene duart mbrapa kokes.

Gjithmone e bente kete pozicion kur kishte nevoje te mendohej ,te shprehej me veten ,te qante hallet me veten edhe pse ishte ne nje moshe delikate.Dukej sikur bente nje bisede me tavanin sepse askush se degjonte apo ta kuptonte.

Dukej sikur mendimet e tij ishin te shkruara ne tavan dhe ai i lexonte .Kthehu koken anash dhe pa tek komodina foton e te emes.E mori duke u ulur tashme.E shihte ,e perkedhelte me gishtat e tij fotografine dhe pastaj e puthi.


Nje cast dobesie qe kushdo qe ta shihte Baron ne ato caste sdo iu besinte syve.Nje cerdhe merzie i zaptoi fytyren.Ishte i merzitur qe nuk e kishte prane te emen e tij,ti degjonte fjalen e embel dhe ta bente krenare.

Ne oren 8:00 te mbremjes e kishin lene te takoheshin ne nje nga lokalet e lagjes.U hap dera e lokalit dhe ai shihte shpesh kush hynte.Aldo dhe ai po prisnin duke bere biseda te zakonshme.Dmth te zakonshme per ta ...

-Tani me degjoni me kujdes!-filloi biseden Baro i cili kishte 5 pale sy qe e shihnin ne sy.

-He mor lal fol se na hengre..-Arjani

-Aldo do shkoj neser tek ai supermarket,gjasme per te ble dicka,do vezhgosh me kujdes sa kamera ka dhe se ku jane.Ne pak a shume e dime ku jane kryesoret.

-Ne pushimin emadh te shkoj do jete me e besueshme.-Aldo

-Arjani dhe Sardi,juve do pengoni regjistrimin e kamerave,do te prisni instalimet kryseore ose ju e dini ate pune ,gjeni nje zgjidhje.-Vazhdoi Baro me ze paksa te ulet.

-Cfare thua more,sa te shkoj une ta bej kete pune ka kapur fytyren time.-Flet Sardi si te mos donte ta bente kete.

-O idiot,e bejme nje selfie me mire para se te vjedhim dhe e hedhim ne fb me status"Gati per te vjedhur,na uroni fat"!!

Te gjithe qeshen pernjeherazi.


-Po e kam menduar edhe kete,secili do marre nga nje kapuc ne shtepi dhe e kuptoni vete ju do e vendosim ne koke mos duket fytyra.-vazhdoi Baro

-Ani do te vezhgoj jashte kush hyn dhe kush jo,per cdo levizje do te na njoftosh me sms.


-Une e di pak a shume si eshte ai supermarket,nga te hyme.Argent mekaniku ,do cvidhosesh nje dritare te vogel prej nga do hyme.

-Dritare te vogel?Nga eshte kjo dritare?-pyet Argendi.

-Shiko,lart ne taracen e supermarketit nga mbrapa eshte nje dritare e vogel,nuk e di cfare duhet te kete atje vetem e di qe mund te hapet lehte.

Po mire mo po roja,atij si do i shpetojm?-pyet Argendi si teishte mosbesues per ate qe do benin.

-Roja thote ,jemi 6 veta..

-Joo mos me thuaj qe do e rrahim-ia nderpreu ne mest fjalen Ani Baros

-Haha po edhe e bejme...Jo se bera shaka po hajd mo e lidhim ne nje karrige ,i lidhim syte dhe e leme ashtu deri ne mengjes,derisa ta zgidhin .-vazhdoi Baro

-E di qe mund te denohemi me disa vjet burg po na kapen?-Argendi.

-E di plak e di,po ca te bejme ,skemi nga tia mbajme kemi hyre ne borxh te madh secili ketu ka borxh.Une,Aldo dhe Sardin po na kercenojn.Skam nga ti gjejme tjeter ato para.Pastaj nuk na kapin pa merak.


Dashuria E Nje Te MarriWhere stories live. Discover now