-Me beso qe e kisha ne te miren tende gjithcka.I kisha rente telefonit tend shume here qe ta ta shpjegoja,ti e kishe te fikur.Me thuaj pak si do veproje ti po te ishe ne vendin tim he?-e pyet Kejsi duke u perpjekur te mos shkonte situata ne nje zenke qe nuk e deshironte...
-Jam bere lemsh,vertet qe nuk e di si do te shkoj kjo pune.Une e dua ate njeri.Ai eshte....,pastaj une kam nje femije me te..
-Sii?!!Joo vertet e ke ti?-cuditet Kejsi aq sa e pyeste disa here nese po genjente.
Jo ,dhe jam shume e lumtur qe eshte femija e tij,e di qe eshte pak shpejt por ndodhi dhe nuk trishtohem per kete.
-Woww,qenke vertet ne telashe moj vajze.Po prinderit e dine.
-Po e dine.Po behet nami ne shtepi.Duan qe te heq femijen,erdhi dhe Baro bisedoi me ta .Eshte e pamunduar te gjendet nje zgjidhje kur ne te vertet ajo zgjidhje ekziston por nuk duan ta pranojne sepse ulin statusin e ture,krenarine ,pfff-fliste Sara e nervozuar teksa shihte here here jashte dritares.
-Shiko Sara!Mos e torturo me veten me shume,per mendimin tim lere Baron nuk ja vlen per ate njeri,nuk i zihet bese tipave te tille.Ti je shume e re do kesh mjaft mundesi te tjera.Prinderit e tu kane te drejte nese aboron femijen do kesh mundesine te mbarosh me shpejt shkollen,e qete...
Sara nderkoh nenqeshte,e habitur se si nje njeri i vetem sishte ne anen e saj,te kishte nje njeri qe ti jepte krahe dhe mos e linte aq te vetmuar.
-Ka ndonje ketu qe me mbeshtet mua apo une jam cmendur dhe se di?!-ne ate kohe nxjer telefonin me nxitim nga canta.
-Sa kokforte qe je...Ke po telefonon Sara?-e pyet Kejsi teksa shihte ate me fyteyre te vrenjtur,te friksuar e cila po zbehej pak nga pak.-Cfare ndodhi Sara,je mire?
Ajo i kishte telefonuar Baros,ai sigurisht qe nuk donte tia ngrinte ishte pikerisht casti kur kishte takuar njeriun mizor qe donte ti jepte nje ndeshkim.Ai degjoi zilen e telefonit qe po i binte ,ishte Sara ne vend qe ta mbyllte ai kishte bere te kunderten dhe nuk ishte i vetedijshem per kete gje.Kjo beri qe Sara te degjonte biseden qe po bente Baro me Nikolinin.
-Hahaha je thesht nje idiot i vogel Baro,si mund ta lija ate zog te vogel pa e prekur,vetem ta shihje se sa e trembur ishte ne fillim po kaloi shpejt po i pelqente qe dikush e kishte ne dore!
-Mbylle gojen more ti njeri i ndyre,do te te vras me duar e mia ,e kete here do e kesh me te veshtire te ngjallesh prap kuptove apo jo..-bertiste ai me te madhe -mos te te le me me shenja ne koke qe te te vij turp po te vdesesh i qete si mendon he?-flet Baro me ironi nderkoh Sara degjonte ato qe fliteshin nga telefoni,zemra filloi ti rrihte shume shpejt e kuptoi qe njeriu qe e perdhunoi ishte ai per te cilin Baro kishte bere 3 vite burg.
Nuk dinte me cte ndiente apo cfare te mendonte.I ishte bllokuar truri ,nuk degjonte me se cfare flitej nga ata te dy vetem,u fut ne nje bote ku asgje nuk dukej reale.Nje e kercitur arme e permendi por kjo nuk e lehtesoi gjendjen e saj perkundrazi e beri me te renduar.Mendja i shkoi direkt tek Baro se mos atij i kishte ndodhur dicka.Uronte me zemer mos kishte ndodhur asgje e keqe.
-Sara,prit!Saraa!-e thiri Kejsi teksa ajo largohej por ishte e pamundur qe ajo te kthente koken.Jashte ,duke ecur me hapa te shpejte ndoloi ne nje nga cepat e rruges dhe merte fryme me veshiresi,ishte shume e renduar emocionalisht.
Nuk dinte nga shkonte ,deshira e saj e veteme sic kishte ndodhur shume shpesh kohet e fundit ishte te shkonte diku te shfrynte gjithe mllefin qe kishte perbrenda.Vetem keshtu mendonte se do ndihej e lehtesuar ,se sdo ndiente ate te keqe qe se linte rehat.
Shtrengontedhembet nga inati,i duhej sikur ajo ishte njeriu me i trishtuar ne bote dhe kytrishtim nuk do mbaronte kure,por ajo harroi qe gjithmone pas trishtimit kagezim,e nese ajo vjen me vonese ne duhet te gjejme ate dicka sado te vogel qena gezon,te mos e leshojme veten ,te guxojme dhe te mos dorzohemi asnjehere.
YOU ARE READING
Dashuria E Nje Te Marri
Romance~~~Askush se priste te shkonte keshtu.Pas gjithe merzive dukej sikur jeta e secilit skishte kuptim,rendesi ka te dish te jetosh,te mesosh nga gabimi,te falesh dhe te guxosh.Ne fund te fundit ne jete ndodhin te gjitha ,e rendesishme eshte ti presesh...