[29]

641 59 0
                                    

Njeriu per te cilin ai beri 3 vjet burg.Ky veprim i ulet i tija kundrejt Sares ishte nje hakmarrje ndaj asaj qe ai donte me shume.Smund ta linte kete mundesi ti ikte nga duart kur e kishte prene tek kembet.I sigurt qe ajo sdo mbante mend asgje largohet duke i thene.

-Te fala i bej Baros trimit!-dera e asaj dhome mbyllet dhe te nesermen ajo e gjen veten ne nje dhome spitali.

- U mundua t fshinte me te shpejte.Ishte e detyruar te zgjidhte mes dy dashurive ,ishte ne mes te nje zjarri qe nuk shpetonte dot.Donte te mallkonte po sdinte ke .Prinderit e saj,qe e paragjykonin nje njeri vetem nga e shkuara,fanatike te krenaris familjare ,njerzit qe siu mbyllet goja apo mentalitetin e dobet?Nje dore preku ne krah ate dhe ajo u kthyhe me te shpejte ,duke e shkeputur nga mendimet e thella dhe u tremb.Ishte Baro qe i preku fytyren dhe e puthi.Me fal qe u vonova!-i flet ai .

-Jo nuk u vonove!-ia kthen Sara teksa luante me floket e saj dhe e shihte Baron me ca sy provokues ,tashme nenefektin e pijes nuk e kuptonte cbente dhe Baro qe i pelqente ky provokim i saja .

Ajo iu afrua me afer duke i afruar buzet e saja tek te tijat shume afer por nuk ia puthi,etundoi ate,i kapi doren dhe e terhoqi drejt drejt turmes qe po kercente.Ashtu para tij perseri luante me floket e saj,duart e tij ne belin e saj te zbuluar preknin lekuren e saj te bute.Duke kercyer duart e saj e perqafuan qafen e Baros ,duke qene se trupat e tyre ishin shume afer njeri tjetrit po keshtu dhe fytyrat e tyre.

-Ti je vetem i imi!-i flet ajo afer veshit,duke i reshkitur duart e saj ne supe drejt duarve te tij ,me shume ishte nje perkedhelje,per Baron.

Baro e kuptoi qe ajo kishte pire me shume sec duhej,por i pelqente te ishte ashtu ,me ato provokime dhe dashuri.

-Po kur u bere keshtu Sara?- fliste ai me vete .

Keshtu kaloi gjithe mbremja Sara duke qeshur gjate gjithe kohes,kerkonte here pas here te pinte,nderkoh ishte Baro qe nuk e lejonte.U puthen disa here,ndonje puthje edhe harrohej te shkeputej.Kishte shkuar ora 3:00 e mengjesit.

Sara as kishte ndermend te largohej nese nuk iknin te gjithe.Ai i kishte rezustuar mjaft mire alkolit dhe droges qe i ofrohej vazhdimisht atje .Sa kishte ndryshuar ai!Nese nuk do te ishte i lidhur me Saren ndoshta do i kishte provuar te dyja me shumice,te behej tap e me pas te shkonte me femra te tjera.Po sa here i shfaqej Sara para syve ai do te shkatronte edhe boten nese behej fjale per te.Nuk donte te kalonte te njejten histori.

Shkuan jashte dhe Sares i mereshin kembet,as vete se dinte nga shkonte.Baro nga ana tjeter e mbante mos rezohej.

-Hahahah sa i mire qe je,je aq aq i mire ...hahaha Ahh Baro Baro sikur te ishim vetem ti dhe une e mos na bezdiste njeri ee?Sikur te ishim njohur kohe me perpara,te me mbroje,te isha bere e jotja para se te tjeret te me mernin...Fliste Sara teksa qeshte me te madhe,nuk e mbaroi fjaline ,shkonte nga nje teme nje tjeter,mendonte shume gjera qe shpirti sja mbante dot dhe i nxirte me fjale.

-Woww shiko pak ate makinen atje ,e bukur ëë po jo me shume se e jotja mos u merzit!-vazhdonte ajo.

-Prit Sara prit,cfare po thua,ca te kane mare te tjeret,per ke po flet?

-Si?Cf...jooo une nuk thash asgje,te betohem qe seshte e vertet.

-Ku do vesh keshtu Sara!Je bere....

Dashuria E Nje Te MarriWhere stories live. Discover now