[22]

666 64 2
                                    


PAS 2 VITESH

-Ju lutem me jepni kete varsen ketu!-Drejtoi Baro gishin tek nje varse te thejshte ,te imet me nje engjell te vogel me gure dhe qe kishte disa shkronja te shkruar"Hope"..Shpreso ishte kjo nje fjale qe ate e kishte ndihmuar shume per gjithe keto kohe,tashme i dukej si nje fjale magjike qe te sjell fat.

Ishte per Saren,nuk i interesonte sa para kushtonte,thjesht i mjaftonte qe asaj ti pelqente.Beri pagesen dhe doli nga dyqani pa edhe njehere kutine ku ishte e vendosur varsja dhe e futi ne xhep duke hyre ne makine .Pas kaq shume muajsh ai kishte vendosur te kthehej disa dite ne vendlindjen e tij,per asnje arsye tjeter vetem per Saren.Edhe pse familja e tij e hodhi ne balte dhe e zhyti thelle ne te ai perseri ndjente mall,ishte ne dileme nese ai duhej ta takonte apo jo.E ngiste makinen,qe e kishte mare me qira, si nje i cmendur,vetem per te aritur sa me shpejt, kishte pritur shume ate cast,sekondat i ishin dukur dite e ditet muaj.

Baro tashme ishte ne perfundim te universitetit,kishte nje pune te mire ,arrinte ti bente te dyja njehohesisht.Jetonte ne nje shtepi me te mire,pak nga pak po ndertonte jeten e tij,punonte dhe kursente shume qe te plotesonte nevojat e tij.

Bente nje jete te ngarkuar,shkonte shpesh jashte shtetit per arsye pune.Gjate ketyre viteve nuk kishte arritur te dashuronte asnje vajze,sepse ne mendjen e tij ishte fiksuar vetem njera,Sara e tij,pa te cilen jeta e tij do te ishte kushedi sa here me e keqe.Plotesonte nevojat e tij seksuale me femra te tjera ,por kjo nuk ndikonte fare ne dashurine qe ndjente ai per te.Pak nga pak jeta e tij po merte nje pamje tjeter,nje drejtim tjeter.I ndjekur nga nje ambicie te mire per me shume ai po arinte ato qe deshironte .Po Saren a do te arinte ai ta bente per vete?

Ishte mbremje dhe ai ndaloi makinen para shtepise se Sares.Ndenji aty per disa minuta.Nuk e dinte si ta takonte nese duhet te trokiate ne dere, te shkonte tek dritarja apo te priste derisa ajo te dilte,edhe nese do i duhej te priste gjithe naten.Zgjodhi kete te fundit sepse iu duk me e arsyeshme.Pas nje ore ai vuri re qe ajo doli nga shtepia e saj,shtangu ,i ngrire dhe zemra qe i rrihte kushedi sa shpejt.Me nxitim hapi deren e makines dhe doli prej saj ,Sara nderkoh qe ecte ne trotuarin e ngushte .

Baro kaloi rrugen dhe vazhdoi te ecte disa metra larg mbrapa saj.Sa e bukur qe i duhej ajo,ishte bere me e bukur se heren e fundit.Floket qe binin ne kurizin e saj harmonizoheshin perfekt me trupin.Baro kenaqej vetem duke e pare e qeshte me veten e tij .I vinte te vraponte drejt saj dhe ta hidhte ne krahet e tij.

Ajo ishte fiksimi i tij dhe kur nje mashkull i behet nje femer fiksim ajo behet dashuria e tij.Gjithcka u nderpre kur ai pa qe drejt saj po afrohej nje djale qe po buzeqeshte dhe me pas u takuan.Ai e puthi ne faqe Saren dhe ajo ja kthehu duhe i dhene nje te goditur te lehte ne krah me te qeshur.

Baro ndaloi dhe shtrengoi doren grusht,aq fort sa thonjte po i cponin lekuren.Per te mos rene ne sy nxori telefonin nga xhepi dhe gjoja sikur ishte ne terezine e tij.Ata te dy vazhduan te ecnin dhe Baro qe vazhdoi ti ndiqte ku do shkonin.Ata shkuan ne nje nga lokalet e vendit.Ai vazhdonte ti vezhgonte nga jashte,pasi lokali ishte me xhama te medhenj dhe dukej.

-Qenka e lidhur?!Sa budalla qe kam qene ,si mund te tregohesha kaq naiv duke menduar se ajo do ishte duke me pritur.Ne djall fati im ,ne djall te gjithe!-Mallkonte ai neper dhembe duke ndjere nje inat qe donte ta shprehte diku.Veshtronte Saren teksa qeshte dhe dukej e lumtur.

-Baro ti je?-i foli nje ze qe e beri te kthente koken nga nga e majta.

-Po une jam Baro rrugaci.-iu pergjigj duke qeshur pak por me ironi teksa pa qe ishte nje nga shoket e tij te gjimnazit,Aldo.Sikur te donte rastesia ai ishte shkoku qe ishte takuar me shpesh kohet e fundit.

-Lali sa paske ndryshuar sme besohet qe je ti perzotin.Po ku u zhduke?Cu be me ty?Qenke bere tere ky mashkull,bie ne sy qe atje tej...-vazhdoi ta bombardonte me pyetje Aldo,teksa e shihte nga kembet tek koka dhe i gjuante supin.

-Epo smund te rija ketu ne mes te gabimeve te se shkuares..-ia ktheu duke i nderprere fjalen Aldos.-Ti mire ke qene?Me se meresh?

-Po hic,ja vazhdoj te punoj ne nje pune ketu.Do shkojme te pime ndonje kafe dhe flasim?

-Me duhet te iki Aldo,nje here tjeter.-ia pret shkurt shokut te tij te dikurshem,qe ne castet me te veshtira te tij ai nuk i qendroi afer dhe e injoroi shpesh here.Tani fati ishte ne favor te Baros dhe donte te mos i jepte ate miresi.

Dashuria E Nje Te MarriWhere stories live. Discover now