-Woww shiko pak ate makinen atje ,e bukur ëë po jo me shume se e jotja mos u merzit!-vazhdonte ajo.
-Prit Sara prit,cfare po thua,ca te kane mare te tjeret,per ke po flet?
-Si?Cf...jooo une nuk thash asgje,te betohem qe seshte e vertet.
-Ku do vesh keshtu Sara!Je bere....
Pa e mbaruar fjaline ajo e puthi,ai e mori ne krahe dhe e coi deri tek makina,e la tek sedilja para ,shpresonte me veten e tij ti dilte pija sa ta conte ne shtepi.
-Oo Baro,pse ne shtepi do shkojme?Edhe pak jashte te lutem..!-i lutej ajo si femije teksa e shihte ne sy.
-Nje here tjeter Sara,jashte eshte fresket mund te ftohesh!-u mundua ai ta genjente si te ishte femije.
-Hahahah ftohte thot!-vazhdoi ajo te qeshte dhe per nje cast ndaloi si te kishte pare nje fantazme.
-Sara je mire?e pyet Baro pasi e vuri re kete gje.Ajo beri me shenje qe ai te hapte deren e makines dhe sa ka dale jashte e ka nxjere tere ckishte pire.
-Me mire qe e nxore tani do ndihesh me mire.-I tha Baro teksa i mbante floket dhe i fshinte buzet me nje farsolet.Ne ato caste po ndjente te ftohte,ishte mbledhur me veten e saj.Ishte pothuajse gjysem lakuriq,fustani i shkurter me kurizin jashte.
Baro hoqi bluzen me menge te shkurtra qe kishte veshur dhe ia veshi asaj.Kur pa veten ne xhamat e makines qeshi paksa.Po keshtu dhe ai me shume se ajo.I rrinte e madhe,e gjate por te pakten e mbulonte me shume.
Ai u mbeshtet ne makine dhe ndezi nje cigare.Shihte diku larg per disa sekonda.Ishin ne ane te rruges ne nje vend pothuajse te shkretuar.Fytyra e Sares stepi ne nje cast kur pa ate ne ate pozicion,duke tymosur cigaren dhe gjysem te zhveshur.Me ate trup me muskuj,te formuar si te tijen si te mos stepje.Kafshoi buzen e poshtme te saj dhe iu afrua dhe vetem e shihte nga koka tek kembet,asnjeher si ishte dhene rasti ta shihte ashtu.
Sa sexy aq edhe meditues ,sikur dicka e mundonte.Mori dhe ajo nje cigare nga paketa qe ishte lene mbi makine dhe e ndezi.Ai nuk e vuri re kete gje.Edhe ajo u mbeshtet si ai ashtu ne makine ,kryqezoi gishtet e saj me te tijat dhe shihte diku larg si ai.Me gishtin e madh i ledhatonte doren .Baro reagoi u zgjua nga mendimet dhe ktheu koken nga ajo.
-Cfare ben Sara?-e pyet ai,e kishte fjalen per cigaren dhe zgjati doren per tia mare.Nese dikur me pare ai kishte deshire qe te dashurat e tij te pinin bashke me te duke tymosur bar dhe duke ia hedhur tymin ne fytyre ,me Saren ishte ndryshe.Nuk donte qe Sara e tij "e vogel" te ishte konsumatore e cigares.Ajo nuk e lejoi tia merte duke e larguar doren menjehere.
-Ncuq,nuk do te te le ta shuash kete cigare.Do e le te digjet,ashtu sic ben dhe ti shpesh,ndoshta bashke me te digjen dhe mundimet e behen pluhur.
Baro beri nje gjysembuzeqeshje duke larguar doren e tij nga e saja dhe ia hodhi ne qafe ,njekohesisht i puthi ballin.
-Mos me ler asnjehere Baro,asnjehere!-ishte si nje lutje e saja qe ia kerkonte atij.E rethoi prej beli duke i dale pera tij dhe e shtrengonte fort.
-Kurre Sara,veten nese iken ti un skam ca te bej pastaj!-ia kthen ai paksa me shaka.
-Ca do ndodhi me vone?Ti per pak dite duhet te ikesh,ne cfare situate ndodhemi.
-Nuk e di Sar,nuk mendon se ti po e ben pak te veshtire situaten?Shume mire mund te vish me mua,do ndertojme nje jete te mire,une do te kujdesem per ty gjithm...-umundua Baro ti shpjegonte qe te vinte me te larg atij qyteti.Sara u largua paksa prej tij,duke i hequr krahun prej saj dhe hedh cigaren poshte.Si Baro ,Si?Ti mendon se eshte kaq e lehte te largohesh nga familja?A e mendon cfare shkaterimi do te ishte per ta ,dhe une sdo te isha kurre e qete.
-Po ke te drejte po do te jete e perkoheshme,ata do e pranojne faktin qe ne jemi bashke.Ne fund te fundit ti je e lumtur nese jemi bashke apo jo?
-Po eshte e vetmja gje qe dua,por duhet te kete ndonje zgjidhje me te lehte.Mos ik kaq shpejte.Rri edhe pak dite ketu.
-Nuk eshte faji im Sara.Cfare zgjidhje tjeter ke ti atehere kur nuk me lejon mua te pakten nje here te flas me prinderit e tu.Kaq rrugac dukem edhe per ty sa nuk me lejon tiu kerkoj doren tende?
-Jo une...Jam e sigurt qe sa te te shohin do te plas sherri dhe do te te perzene pa thene mire fjalen e pare ti nuk,pff me mire mos kishe ardhur fare,nuk do te kishte ndodhur asgje nga keto,ti do te ishe ne rrugen tende e une timen...-
Fliste ajo me ze te larte,duke u krijuar nje debat midis tyre qe sa vinte dhe po acarohej me shume.Fjalet e fundit te saje ishin fjale qe ne fakt skishin kuptim per te,i tha pa menduar vetem se donte te nxirte inatin.
YOU ARE READING
Dashuria E Nje Te Marri
Romance~~~Askush se priste te shkonte keshtu.Pas gjithe merzive dukej sikur jeta e secilit skishte kuptim,rendesi ka te dish te jetosh,te mesosh nga gabimi,te falesh dhe te guxosh.Ne fund te fundit ne jete ndodhin te gjitha ,e rendesishme eshte ti presesh...