[27]

686 60 1
                                    

Ne mbremje vone degjoi nje trokitje ne dritare.Kete here nuk ishte me pizhama,pas shume lutjesh ai e kishte bindur perseri te shkonte me te.

-Si ka qene bukuroshja ime sot?-e pyet ai duke i dhene puthje.

-Mire,ti?-e pyeti ajo duke kryqezuar gishtat e saja me te tijat.

-Ku do qe te shkojme?

-Se di ..mmm si thua ne ndonje club?-ia kthen ajo.

-Ne club?!Ti po e kerkon kete?

-Shiko se nderova mendje!-e kercenoi ajo duke qeshur.

Ai e la me fjale ne goje dhe e terhoqi prej beli duke e puthur.Per Baron cdo puthje ishte si hera e pare,ishte i sigurt qe ajo ishte dashuria e jetes se tij sepse keshtu e ndjente.

-Ti je i cmendur!-i tha Sara teksa u largua paksa dhe i ledhatonte fytyren me doren e saj te vogel dhe te bute .Ai ia mori doren dhe ia puthi.

-Ti me ke cmendur mua.-ia ktheu ai teksa e shihte ne sy aq thelle sikur donte te gjente gjithe shpirtin ne syte e saj.

-Mjaft genjeve tani po hajde ikim..-u tall ajo per tu larguar nga ajo atmosfere romantike qe po krijohej qe kushedi si do te perfundonte.

-Ashtu he?!-iu pergjigj ai duke qeshur dhe e mer ne krah gje qe ajo kishte me shume inat sepse kishte frike mos binte .Ajo i kerkonte vazhdimisht ta leshonte po jo ,derisa shkuan tek makina ai nuk iu bind.

-Mos e bej me kete !-iu kthye ajo duke regulluar floket.

-Hahaha te shohim ,nese shpif per mua perseri....e di vete ti.Ku do qe te shkojme?-e pyeta i duke nisur makinen.

-Mmm ...Tek Club Arena,kam shkuar disa here atje eshte shume bukur.E di ku eshte?

-Po kam shkuar dikur ,e mbaj mend ku ndodhet.-iu pergjigj ai duke ndezur muziken ne makine.Sara zgjati doren dhe e ngriti volumin ne fund dhe filloi te kendonte fjalet e kenges.Baro qeshte me te ,hera e pare qe e shihte aq te lumtur.

Here shihte para rrugen here kthente koken nga ajo dhe qeshte me veten e tij,ishte aq e bukur per te .Shume here donte jo vetem te puthte buzet,ballin ,syte ,qafen apo duart sic bente gjithmone por te kishte te tijen cdo pjese te trupit te saj.

Shpesh i shkonin syte ne shalet e saj te zbuluara,imagjinata e nga se shpinte,eksitohej por nese ia prekte apo i afrohej kishte frik se ajo do mendonte se ai kertonte vetem seks nga ajo.Kur ariten tek clubi ai e kapi per dore dhe hyne bashke brenda .Sa me shume i afroheshin lokalit aq me shume degjohej zhurma e larte e muzikes dhe kur hapen deren fjalet e njeri tjetrit pothuajse nuk degjoheshin fare .

Kaluan mes turmes dhe u drejtuan tek banaku.Shume te rrinj qe kalonin aty dhe e shihnin kete pjese te nates si adrenalin,diku te rrinj qe tymosnin e diku vajza te rreja te veshura pothuajse lakuriq duke u puthur me djem,ndoshta edhe sapo i kishin njohur,nje jete e shfrenuar mund te quhet per shume persona por per disa te tjere lokalet e nates jane nje pjese e jetes qe i ben ata te harojne boten jashte dhe te gezojne nen rritmet e larta te muzikes ,nen efektin e pijes apo te ndonje substance tjeter.

Edhe Sara nuk po i rezistonte dot muzikes,e pelqente shume ate edhe duke pire ndiqte rritmin e muzikes. E ktheu goten me nje fryme ,beri nje kolle te cjere dhe mblodhi pak fytyren nga ajo pije e forte ,por qe e mori veten shpejt.

-Je mire?!-e pyet Baro i merakosur teksa iu afrua.

-Jam mire,jam mire nuk eshte hera e pare qe pi.-ia tha duke iu afruar paksa veshit te tij qe ta degjonte.

Baro nga ana tjeter pa nje nga shoket e tij qe ka kaluar shume e shume prapesira qe nuk mund ti haroje.Ai po e shihte dhe ia beri me shenje edhe Sares per ta pare.Ajo ktheu koken dhe nuk e kuptoi kush ishte.

-Skerdi ,shoku im ?Eja ta takoj dy minuta dhe vime prap.

-Me mire shko takoje ti,nuk dua te shpjegosh kush jam prandaj...Po te pres ketu.

-Ok mos u largo!Nuk vonohem.-i tha ai dhe shkoi disa metra me tutje te takonte shokun e tij.Ajo i beri me shenje banakierit ti sillte gote tjeter me pije,piu te disaten njeheresh sa nuk ishte Baro sepse e dinte qe ai nuk do e linte .Nje vajze qe nuk eshte mesuar qe te alkolizohet shpesh cmund te pritej tjeter vecse nje dehje epothuajse emenjehershme,nuk rreshte se kthyeri gotat e pse?Si shumica qe kur i mundon dicka e shohin alkoolin si rrugen me te thjeshte por me te demshme per tu dehur dhe per te harruar.

Edhe Sara kete donte.Sot ajo kerkonte me cdo kusht te harronte.Kerkonte ta shijonte plotesisht kete dashuri te sajen ,me njeriun qe e donte shume, Baron.Me te ndihej e vecante,e mbrojtur,nuk kishte frike nga askush.Te haronte ate qe i ndodhi para pak kohesh...Shihte Baron teksa fliste me shokun e tij.

E shihte me nje buzeqeshje ne fytyre dhe ndonjehere edhe pinte.Ai po ashtu here bisedonte me Skerdin her shihte Saren duke i buzeqeshur.Asaj i vinin ne koke mijra mendime.E dinte qe prinderit e saj kurre sdo e pranonin Baron,edhe nese ajo largohej me te ckuptim do te kishte ti kthente kurrizin njerezve qe i falen jeten dhe qe e kane rritur me aq dashuri e perkujdesje ,e bene ate qe ajo ishte sot dhe si perfundim nese largohej per te ishte njesoj si te injoronte ata ,prinderit e saj.

Pastaj e torturonte veten me nendimin qe "a do e pranonte Baro nje vajze qe e kishin perfituar duke e perdhunuar,duke e cnderuar dhe hequr krenarin qe ajo kishte aq vite qe e shtrengonte fort. Kur mendonte keto syte e saj po lotonin dhe padashur nje pike loti ra nga syte e saj.Iu rrikthye edhe nje here ne mendje ajo dite e mallkuar kur perdhunan.Shtrengonte goten ne dore dhe u fut ne ate bote mendimesh qe e merzisnin sahere qe i kujtonte.

Dashuria E Nje Te MarriDonde viven las historias. Descúbrelo ahora