Zilin İlk Sesi

75 2 0
                                    

Erken saatte kaldıralarak okulun ilk gününe yetismemiz emredildi. Kendimi duvarlara sakladıkça bunlar daha çok üzerime gelme çabasındaydı.
Adımlarımı okula doğru atarken, arkamdan bir çocuk....
"Hey baksana...Hey.????!!!"
Oralı olmadım, yanıma koşarak geldiğı ve nefesini yüzüme üfleyerek elini dizlerine koyan, nefes nefese kalan bu çocukta kimdi.
'Kime diyorum hey diye.'
'Kimsin be sen hey de hey?? Halay mı çekiyosun!."
"Dövseydin!!"
"Ay uğraşamam seninle."
"Nasıl ya??"
"Çocuk çekil önümden, gölgemi kapatıyosun!"
"Aynı sınıftayız biliyor musun?'
"Aynı yatakta olsak kaç yazar!"
Erken asabi ve çokta kimse umrunda olmayan bir tipti. Kimseyle muhatap olmuyacak bir yapısıda vardı. Bariz Belliydi.

"GERÇEKTEN sana pes. Oğlum arkadaşlık sana göre değilmi ?"

"Bana bak sımışka, biraz daha dolanırsan okula emekleyerek gidiceksin ona göre".

'Tamam be sustumm."

Arkasından takip etmekten çekinmeyen yurt ve sınıf arkadaşı olan Aslan'ın neden böyle koşarak Erkeni sıkıştırdığına gelelim.


1saat önce.....








Erken uykusunu tam aldığı bir anda kendisini hızlıca dışarı attı. Okul için hızlıca çıkış yapan genç bir çocukta arkasından omuz atarak yanından koşarak gecti..

Erken sinirden,

'Öküz dikkat etsene. Ay Allah'ım ne günlerime kaldım."

"Acelem var özürümü dilerim."diye el sallayarak koşan genç, erkenin hafızasında 5saniye'lik yer almıştı.

Tın tın ilerleyen ve kara kara düşünen Erken, yolun sağına dönünce...

"Tamam tamam abi vurmayın, bir daha yapmıcam ne olur."

"Kes lan kes!!!" Sana kaç kez dedik etrafında olmayacaksın diye!"

"Abi yemin ederim bilmiyordum."

Yumruk ve yalvarış sesini bir anda duyan Erken...

"Ne oluyo ayh orda."diye çantasıyla koşmaya başladı. Olay yerine gelen Erken yutkunamadı ve durdu.

3 çocuk bir çocuğu arasına almış evire çevire dövüyorlardı. Yerde cenin pozisyonu almış ve tekmelere maruz kalan çocuğun yalvarışları çaresizdi.

Erken olay yerine damladı ve tepkisini esirgemedi.!!

'Çüş ulan, 3 az gelmiş 5 olsaydınız."

Sesin geldiği yöne doğru kafasını çeviren ortaklardan biri.

'Kimsin lan sen sanane aq 3ü 5i.'

Hafif gülerek eliyle ağzını kapatan

Erken:
"Ay demez mi 3ü 5i." 5taş mı be bu."

'Git lan burdan, işimizi bölme."

Yerden yüzünü kaldıran genç, hatırlamaya değerdi. Omuz atıp özür dileyecek olan çocuktu bu. Erken'e yaralı yüzüyle bakan masum çocuk tekrar yere yüzünü koydu ve bitkindi. Kanlar içinde tekrar yere yığıldı.

Erken: "bana bakın, bırakın çocuğu germeyin beni."

"Bırakmazsak ne olur."

"Ay ama çocuklar hadi, bir daha demicem bırakın!!!!"

'Karımısın lan sen ay may.'

Erken bir anda dondu. Gözünden tek bir ateş çıktı ve laf beyninde 3kez dolaştı.

'Ka.rı.mı.sın!............ (dındındın))))))

Elinde ki çantayı yere atıp,

"Gör şimdi karıyı."

diye koşarak gelen Erken'e baka kalan çocuk yüzüne yediği tekmeyle sarsıldı.

Geriye kalan iki çocuktan biri Erkenin arkasından gelirken dönerek tekme ardından yumruk atan Erken, sağından ziplayan diğer cocuk için J harfini alarak alttan attığı yumruğu ve yere eğilerek taktığı çermeyle burnunu kıran kaba gücle ikisini pert etmişti. Tekmeyle sarsılan çocuk bıcak çikartarak 'bunu sen istedin' diye arkadan zıplaması, Erkenin elindekı bıcaklı kolunu kıvırarak, 'Asıl bunu sen istedin.'diyerek bıçaklı elini büküp arkasından tutup yere çalması, üzerine çıkıp kafa atmasıyla son buldu.
'Şimdi kim karıymış.'gördük diyen Erken, cocukların arkasına bakmadan koşmalarına.
'Defolun ay.' Diyerek güldü ....

Çantasını aldı ve yaralı çocuğa hiç bakmadan ilerledi.

Belli ki yaptığı iyilik, konuşulmamalıydı.


Arkadan bir ses 'Hey Hey?????'

Gökkuşağının Son RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin