Sahte Dostluk..

53 1 0
                                    

Alperene karşı adımlarımı daha da sık attım. Onun nerede ne iş yaptığına kadar öğrendim. Alık nasıl işlerle meşgulmüş anlamadım. Ayh daha da zor gelen benim alanım olmayan işlerle meşgul.

Kendine ait vucüt gelistirme salonun olduğunu ve bazen salona gelip bazen gelmezmiş. Antalyanın merkezinde çok kaliteli ve elit bir salon olduğunuda duydum. Araştirdım ve buldum. Konusmam gerekti ve konuşucaktım. Abisini üzerine salıcak ve Selimi o zaman görücektim. Hem Demeti'de aradan çıkartıcaktım. Bir taşla iki kuşmu üç kuşmu papagan mı görücektim.

Ben bu planlarla yolda hızlı yürürken başımda yıldızlar takla atıyorken, maksatsız telefonum çaldı. Ayh bu takoz telefonuda nerden aldım. Plofonik zil sesiyle açmak bile korkutucuydu. Elimi cebime atıp kafamı toparlayarak yerine koydum. Ayh annemmiş.

'Oğlum nasılsın, nerdesin?'

'Ayh sorgular suhaller, kız sen iyice avukat oldun başima. Ayh hem sanane Hülya. Attın gittin buralara. Rezill karı. Daha da soruyor musun?'

'Hiç mi değişmezsin sen oğlum.'

'Kız fazla para bulda cinsiyetimi de değiştireyim. Ayh ne günlere kaldım. Hiç mi işin yok. Kapat kız ayhhhh!'

'Gelmek nasip olucak anlaşılan.'

'Ayh anne!!!! Gelirsen Ekime Gelmezsen......'demeye kalmadan yüzüme kapatmış....

Neyse bozamıcam 1000lük moralimi. Niye aradıysa. Kız bide bunca işim gücüm varken. Daha neler ayol..... dedim ve konuyu da olanlarida kapattım

Hazırda ki konuya gelmem gerekirdi. Nerede ayh bu çocuğun salonu diye diye. Şisirdiğim kafamı derine attım. Salonu bulmak için Aslandan yardım istemeye karar verdim. Zaten yediği dayaktan nerelerde olduğuna kadar ögrenmistir eminim. Yurda geri geldim. Aslanda bankta oturuyordu.

'Aslan, hey....!!

ay bu seferde ben hey dedim. Bu nasıl tabirdir ya dul karının markete yamanması gibi ayh siktir ne heyi....!!

'Efendim Erken.'???

'Ayh demez mi efendim. Altima yatıcak gibi de bakmaz mı!!. Bana yardim etmen gerek.'

'Niye niçin.?'

'Lavaş alcam gel benimle!! Ayhhh germe ulan beni. Ne niye niçin. Yardimin gerek duymuyor musun. °!

'Tamam tamam ! canim burnumda zaten, söyle napıcam.'

'Nasil canın burnunda,ne oluyo ayol."dedim iki elimi belime attım.

'Kız anlaaaat! Dedim dürttüm! Ayh konusmuyor suratı sirke satıyordu.

'Lannn!!!!! Cıldırtma oğlum beni anlatt! Oldu kızdıkca susuyordu!

Sinerlendim evet , konuşmuyordu.

'Tamam sakin ol. Alperen Demet diyoken bide Selimle gördüm ya onları. Canım epey sıkkın be Erken.'

'Tamam sen Alpereni bana bırak. Nerede çalışır bu şovşak!'

'Napçan lan???'

'Bana bırak."dedim ve kulağına kulağıma uzattım.

Arkasından tüm adresi aldım.

Yola çıktım.... bak aklımda ki fikirlere şimdi

Adımlarımı epey hızlandırarak merkeze giden otobüslere kattım. Duraklar bana o kadar yabancı geldi ki, sanki hiç buradan geçmemiştim. Aklımda yapacaklarım tek tek sıralıydı. Adrese geldim...

Oha burası ne böyle. Bildiğin bodybuilding'cilerle dolu. Sandığımdan daha zordu işim. Nereden bulucaktım ki şimdi ben bunu . Hay Allahım yaf. Kimi kimseye de soramam. Aklımda bır daha fikir lamba gibi yanıp söndü.

Üye olarak gidicek ve kendisiyle göruşme fırsatını yakalayacaktım. Şimdi içeri girmesi kaldı ve adımlarimı yavaş yavaş attım.

İki adımda kasaya yöneldim ve

'ALPEREN GÜÇLÜ buradı mı.? Kendisiyle görüşmek istiyorumda"dedim

Arkadan bir ses.....

'Buradayım beni mi ariyorsun.'

'Evet seni ariyorum, konuşmamız gerek Alperen?'dedim.

Bir ıslık çaldı.

'Beyler kuş kafese geldi. Gelin görelim.'

Ne oluyor be demeye kalmadan. Salondan tam 3 erkek epey kaslı ve isimleri boynunda yazıyordu.

'Mert, Mete, Mehmet'

Güldüm.

'Bune ayol M'emeli hayvanlar gibi M liler toplandınız hayırdır kavga mi istiyorsunuz?'

'Kavga istesek ne olucak lan top'!dedi
Ve..........

Bende ki ARNOLD gücü fazlasıyla kanımda toplandı. Gözlerimi içine akkıttığım Mete adındaki piç gerçekten canımı sıkmıştı.

Alperen kendini tutamadan.

'Hadi beyler okuyalım şunun canına'...

Bir Erkene, karşı 3 Sporcu ....

Dövüş mü Hadi Başlayalım...

Gökkuşağının Son RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin