Al sana Hırs/ız

41 0 0
                                    

KAPI aralandı. Sessizliğe gözlerimi boğdum. Sanki rüyaydı ama sus Erken ayh dedim. Olan var olmayan var, kesin Elvan koli yapıcak, anırmasında ki uyuma numarasından anlamalıydım dedim ve başımı geri attım.

Ayh sesler tın tın gelmeye devam etti. Mete ve Alperen ayrı odadaydı kabul. Ama bu gelen erkekte kimdi.

AMAN ya !! Bide balamoz!!! (Yaşlı))

İçimden; Kızım Elvan beldelimisin, bu gelen tip ne ayhh sus beggg.

Geri tekrar gözümü kapatıyorken, tan dedi evin vazosu kırıldı.

Hoy dedim. Bu ne ayh masada mı yapcak bu karı dedim. Gülüyorken.....

Daha neler !! El lambası ve çöp torbası, maskeliler ve ben yatakta hödüm ....

Erken kalk sikecekler seni diyen iç sesimle.....

Allaaaaah dedim yataktan fırladım. Balomoz tam takım 3kişi. Hay mk gene kavga var dedim. Eğildim hemen iki yastık kaparak, bi maskeliye diğeriyle de sönük lambanın üzerine attım

Tam gaz lamba yandı. Adamlar tutuştu. Elvan hâlâ horum horum. Mete ve Alperen kış uykusunda sanki.

Fırlayarak, yataktan dönerek geçtim, tuttuğum bilekle kendime çevirdim. Yastıktan yere düşen adam karnıma tekme attı.

Olur canım böyle şeyler, adonislerim hareketlendi acımadı :) Adamı ters çevirip duvara, tekrar tutarak gelen adama fırlatmamla lap sesi duyuldu.

Balomoz job çıkardı.

Hay mk, oklavan yokmuydu dedim. ELVAN METE LAYN ALPEREN!!!!!!!

Balomoz ayh babam yaşında, nasıl diye dusunurken, kafama darbe aldım.

Siktim seni, kim lan derken, adam ayaklanmış bana çerme çabasında. SEN dur mk dedim. Evirdim kaldırdım ayaklarını tutup başıma aldım ve lak diye sırtla yere yapıştırdım.

Güm sesi geldi. Elvan burnundan baloncuk çıkartıyodu. Hayret dedim la bunlar tek bana geliyoken.

Şıkşıksık bir alkış aldım kapıdan bana dogru yürüyen sesle

Derin yırtmaj, siyah topuklu uzun boyu ve estetik adımıyla gelen Kellaf da kimdi.

????

Gökkuşağının Son RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin