ERKEN için Okul Kararı

179 5 0
                                    

Annesi Erken"in dağınik agzinı begenmemiş, kendisi ve oğlu için uygun bir lise bulmuştu.
Hatta o kadar uzak ve gelmesi imkansız bir okuldu ki, mesafesi tam 3 saat olan ilin içindeydi.
Yurtta kalması hatta 4yıl boyunca gelmemesi için Hülya Anne uğraştı, hemde epey uğraştı.
Bunu oğluna yapmasında ki en büyük etken, oğlunu bu ortamdan uzak tutmak gençliğini kurtarmaktı.
Sırf bu yüzden Leyla teyzesiyle Ankara'ya hava değişimine gönderdi. Uzun bi tatil yapmasını isteyerek aradan okul hayatını çikartacaktı.
'Erken nerdesin annem? Uyandın mı?"
'Evet uyandım. Çantam hazır."
"tamam bak? teyzeye yük olmak falan yok duydun mu."
"Ay aman teyzem sanki bana yük değil, hem nereden çıkardın ayol bu Ankara işinı!."
"Tatil yap gel oğlum."
"Sen????"
"Ananda dinlensin biraz. Hem ben tatil yapıp napçam."
"Kız sen tatil yapsan, tatili katil edersin!"
"Hadi hadi !!!!"
Anne Hülya iknasından sonra oğlu erkenin arkasından epey dolap çevirecek, ona gününü gösterecekti.
Oğlu için direk Antalya bölgesinin Elmalı ilçelerine yerleştirme karar verdi. Bölge de yapılandırma için okulun uzaklığı kat kat ilerlemiş daha da uzatmışlardı.
'Nereye gidiceksin sen öyle'
'Anne Erken için okul buldum,kayda gitmem gerek ön kayıt."
"Kızi saçmalama neden"
Uzaklaşmasi gerek. Sadece bu.
'olmaz torunuma bunu du reva görüyorsun.'
'Olduğu kadar, olmadığı kader."
dedi ve susturdu yaşlı kadını.

Gökkuşağının Son RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin