Asıl Hediye, Beni Görme Diye.

84 1 0
                                    

Mete ile gülerek eğlenerek hatta koşuşturarak geri geldiğimiz evden, bir bayanın çıktığını gördüm.

'Mete orası sizin ev değil mi.? Bir kız mı var orada.'

'Dur bir dakika. Doğru bizim. Alpereni ariyorum bi sn.'diyerek bana sus yaptı.

Aslında anlamamakta salaklık olurdu. Kesin Demett gelmiş, Alperene kendini affettirecekti.

"Hayır gelin.'dedi.

Gidip görelim o zaman yahu. Kimdir ki bu.

'Oo beyler gelmiyeceksin sandım. Bir an.
Alperen;

Tanıştırayım kardeşim Elvan.'

İkimizde dona ve bakakaldık. Hiç beklemediğim bir isim ve haber.

'Mrh Elvan, ben Mete. Alperenin cocukluk arkadasıyim. Hoşgeldin.'dedi ve elini uzattı. Tokalaştilar.

'Immm mrh. Elvan. Bende Erken. Alperinin.........'diyemedim.

Birşeyi olmuyordum. Sadece abisinin kavgalısıydım.

Selimin kardeşi mı vardı. Hem de bu kadar güzel ve tatli bir kız. Çok şaşırdım.Kendimle oynuyordum.

Biraz daha zaman geçtikce, Elvanın tüm gözlerinin benim üzerimde olduğunu anladım.

'Neyse abim, daha fazla da uzatmayalım. Ben tekrar gelicem. Görmek istersen tabi.'

'Of Elvanım, tabiki gel. İstememekte nerden çıktı yahh.'diyen Alperene Elvan cevabida geçikmedi.

'Ben değil, Erken istemiyor anlasilan.'

Ters ters bana bakıldi. Hepsinin bi anda bana bu şekil bakması korkutsada

'Saçmalamayın olum. Benim ne haddime istememek. Elvan lütfen ama ."

'Tamam tamam. Şakaydı. Abi yapma şöyle hareketler ama."diye Alperene bir vurması yetmişti.

Korkuttu bu yeni gelen kız. Daha da düşman edicekti beni yeni dostlarımla. Gerçi Metenin Demetinden kat kat iyidir.

'hadi hadi hazırlanin. 60dk.nız var. Bekletmeyin beni.'

'Nasıl ya Alpi, ne 60ı yaf.'

'Mete kardeşim hadi dedim. Ama hadi.

'Hee tmam tmam.'

Anlmadım bea ne oluo demicem. Ama dayanadım artık çaaat sordum.

'Bana bakın ayh. Çıldırtmayın beni. Ne oluo hadi madi. Kurban mı kesilicek.'

Mete.'sen benimle geliyosun Erken. Hadi uzatama.'

Erken"Defol ayh kimselere gelmiyorum. Bune ayh 19 Mayıs gibi. İki geri. Bir ileri.'

Mete'kes!!!hadi!!'

Ayh yine o bana kabaran kelime. Kes.... kolimi kessem :)))) diye diye gülerek fırlayan Erken.

Aksam davet için toparlandık. Tek tek odalarda herkes üzerini değiştirdi.

'Hadi lan Erken. Ooo lan ne tırtsın.'

'Erken hadi yaf. Geç kalmayalım.'

Mete ve Alperen yahu beni çıldırttılar. Ben bu kadar israrcı insanlar görmedim. Mübarekler Anadolu Ateşi gibi durmadan bir ses, bir haykırıştalar. Sebebi ise hadi hadi lemeler.

Ayakkabilarımı da giydim. Tamam lan hazırım diyerek odamdan çıktım. Gerçi benim oda değil ama bana kadar yolu vardı.

Pembe pantalonumun altına siyah jilet gibi gömlek çektim. Sarı saçlarımı yana tarıyarak daha şık görüntü elde ettim. Hafif görüntüyü daha da yakalamak için mavi lenslerimi de taktım.

Gökkuşağının Son RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin