HAZIR MIYIZ ??

66 1 0
                                    

Bugün bemim doğum gunümdü. Herkes heyecanlı, sevincli ve beni seven gözlerle bakıyordu. Bi anda müzik durdu. Gözler kasıldı. Hızlıca bana koşan yaratık tabirinde dövüşçüler gelmeden hadi anlamında Mete Mert ve Alperene kaş attım.

Ortaya geldiklerinde bizde hızlıca yerimizi aldık. Yay haline bölündük Mete ve Mert saat iki yönüne yan çızdiler Alperen 10yönüne ben ise 12yönunden saldıraya karşı adımladık.

Büyük iri yapılı kel bana geldi. Bana sallayamadığı yumruk kendini arkama doğru geçirdi. Yere çömelip sol ağayımı hafif açarak yerde yay şekli yaptım. Çermeme denk gelen kel hafif ellerinin üzerine düştü. Karın boşluğuna bir tekme attım ve kendisi sırt üstü yere çakıldı. Kalkar kalkmaz Mert ve Metenin fırlattığı adam benim kele çarptı. Alperen Selime odaklıydı ama o arada da birinin saçindan tutmuş yere çevirmiş, diğeri zomba ise akadan ona sopayla hızlıca geliyordu. Zemin üzerine iki elimle başimla oluşturduğum hızlı dönen taklayla sopalı çocuğa geldim. Sırtına indirdığım ağır tekmem ve yan çekip çenesine vurduğum güçlü ezici tekmeli darbemle cocuğu baş üstü düşürdüm.

Mete ve Mert dövülüyo yumruklanıyordu. Benim kell Mete ve Merte odaklanmış, resmen çarpıyordu. Aniden Alpereni uzattığım elle yerden 0nu kaldırdım.

Hızlıca koşarak Alperen 'eğil'dedim. 'Uzun eşşek modu hadi.'! Sesimle alan yanki yaptı.

(Uzun Eşşek Modu ünlü dövüş kurallarında UEM diyerek geçer ve güçlü adamlara yapılan ikili saldırıdır.)

Alperen yere secde yapar gibi eğildi. Geniş sırtından bana hazırladığı zeminle yukarı demirlere zıpladım. Dövülen Mete ve Merte adapte olan kel. Arkasından gelen Alpereni farketmesi imkansızdı. Alperen aniden kele tekmesini savurdu. Acı farkeden kel Alperene dönerek Yumruğunu  çekti. Sağlı sollu gelen yumruklara karşı savunan Alperen keli demirlerin üzerinde olduğum alana doğru çekmesi gerekiyordu. Yukarda asılı olan ben o noktaya geldiklerini farkedince kendimi salarak kelin omuzlarına düştüm. Bacaklarımı omuzlarına sıkıp kendimi geriye hızlıca atmamla keli bir hamle de yere yuvarlamamı sağladı. O esnamda Alperende C harfi çıkardı ve yerdeki kele usulca geniş açılı tekme attı. Kel neye uğradığını şaşırdı. Olduğu yere yığıldı. Ikili bize doğru daha geldi. Mert kalktı dövüşmelere girişti yumruğunu kavardığı adama kafa atarak bana yolladı. Karnına yan tekme atıp yere sermem çok iyi oldu. Sonra arkama dönüp baktım. Alperen Meteyi yerden kaldırırken sırtından taşı yedi. Offf diye duyulan sesle yere kendimi yuvarlayarak topaç gibi döndüm. Adama yaklaşınca iki ayağımla yengeç gibi kıskaç yaparak adamı sarsakladım. Yere düşen taşı S harfi çikartarak kavradığım gibi alıp adama yerden fırlattım. Yan şakaktan aldığı darbe ve Alperenin sağlam yumruğuyla oda yerdeydi. Meteyi duvara süründürerek çektim. Ağızdan kanaması vardı. Üzerinde ki tşhörtü çikarttım ve yırttım. Parçalayarak tampon yaptım.
Dövüşe devam....
Mertin tekme tokatlarına maruz kalan mahlum şahıs bana odaklanmış koşuyordu. Ağzında ki kan damla damla yere iz bıraka dursun, yanlış adama geldiğinden haberi yoktu.

Bu sefer ne zıplayacak ne de yuvarlanacaktım. Bana doğru gelmesine iki adım kaldığı anda kendimi arkaya ellerimin üzerine açık düşerek ×= şeklini aldım ve dar açtığım ikili ayaklarımla adama tam okkalı çift at tekmesini andıran darbemi geçirdim ve sondu.

Hepsi yerde ve hepsı acıyla duruyorlardı. Ama biz resmen Amerikan dövüş sanatlarini anlatan şu anlik yaptığımız belgesel tarzı dövüşümüzle bizi izleyenlere unutulmaz an yaşattık. Annem ve diğerlerini unttum bile, odağımda kanı dökülen Mete, nefretimi ona koruyamadığım artık gözümde  Selim vardı.

Gökkuşağının Son RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin