Mete aniden yumruğuyla saldırdı. Kendimi sağa attım. O sırada alt çerme takarak düşürdüm. Arkasından gelen mert karnima tekme attı ama nafile, tek nefesle aldığım ayağını kendisine doğru bükerek bacaklarinın arasına başımı koyup terse çevirip fırlattım.
Dayanamayan Mert, Mete den destek alarak kalktı kalkarken Mete'yi de elinden tutmuş kaldırıyorken, Mehmetin kendilerine fırlamasıyla 3üde yere düştü.
Oval oldular, ama gözüm Alpereni görmüyordu, sanırım kaçmıştı. Arasında kaldiğım 3 şapsaldan hızlıca koşarak zikzak çizdiğim salonda Mehmetin apış araşından geçerek kaptığım uzun barla,
Mehmete bir sağ sol ayaktan darbe, üstüme arkadan gelen meteye arkama çektiğim bardan alnına bir darbe ve dönerek L harfi attiğim arkadan ters tekmeyle aniden yapıştırmamla mete de yerdeydi.
Uzun bardan güç alarak, yere baston gibi basıp zıpladığım barfiks makinesindan ters arka yaparak en yukardaydım.
Mert köşeden bana bakıyordu. Görmüştüm ve dönerek indiğim makinadan elime geçen 7.5kg'luk aldığım mavi plaka ile Mertin tam karnina salladım. Karnina doğru gömülen ve offf diye ağrısını belli eden Merti başından tutarak, duvara attım. Orada takilı kalan arkadan gelen Meteninde elini bükerek ikisinin elini tam tutmuş halde geri büktüm.
Mehmet arkadan boynumu sıktı. Mert ve Mehmete doğru zıplayarak attığım ikili tekme ile, boynumdan kavrayan Mehmeti terse geçirterek yere yuvarladım.'Aaa ama yeterin yaw!'dedim ve yerde kıvranışlarını gördüm.
Alperen alkışlamaya başladı.
"Hayrolaaaa???'
'Erken nerenin gücüsün sen.'
'Güçlü olmak için adam olunmasına gerek yok ya Alperen. Yaptığın Adamlığa sığdımı. 3e 1!!!'
'Alkışı daha da hakketın ama .'diye daha da dalga geçtiğini anladım.
Burun kıvırdım, yarim kalan yırtılmış üstümle kapıdan cıkacaktım ki;
'Durrr.' Seni dinleyecem.'dedi
Arkadan epey kişilerin bize baktığı benimde kan ter içinde kaldığım bir mekandı burası
Burası DE/PO GYM ....
Mert, Mete, Mehmet ve Alperen birlikte masaya geçtik.
'Abi sen nesin ya'?
Sadece sustum, ama bildiklerim kendime bilmediklerim hayretime sığıyordu.
Alperenle sadece muhatap olmak ona olanları anlatmak ve kendi tarafıma çekmek istiyordum. Belliki biraz zordu ama ayak uydurmam gerekiyordu.'Tanışalım mı kardeşim.'
Mehmet ve Mert bana hayranlıkla bakıyordu ama ne yaptım ki anlamadım.Söze Mert devam etti.
'Bak kardeşim öncelikle hoşgeldin. Seni kırdıysak özür dileriz. Bu kavgamızı hoşgeldin olarak kabul etsen(güldü), çünkü dövüşmek her erkeğin harcı değil.'dedi ve güçlü elini bana uzattı.
Tam anlamıyla arkadaşlık teklifiydi bu. Ama kararsızdım. Neden ki ??
Alperen:
'Seni dinliyoruz, Erken ?' Burada olmanı gerektiren sebeb ne?'Olanları birbir anlatacak, soru sorulmadan tüm konuları tek tek aktaracaktım. Bunu nasıl ve ne şekilde yapacaktım bilmiyorum ama tek bildiğim çok güçlü ekiple olduğumdu.
'Alperen eğer beni kesmeden dinleyeceksen, anlatacağım.'
'Tabi kardeşim buyur.'
'Mert ve Mehmet masadan kalkmak istedi. Kafasını olumlu şekilde önüne eğilip kaldıran Alperen, sorun yok imajı verdi.
'Selim.... abin için buradayım. Biraz sorun olucak anlattıklarım ama bilmen gerekenler var Alperencim.'dedim ve topu kendimden uzaklaştırdım.
'Nasıl yani ya.!!'sesi oldukça yükseldi ve hareket yeteneği arttı. Susarsam suçlama olduğunu hissedecekti.
'Selim ve Demetin arasında bir bağ var ve ben bundan şüpheleniyorum.'dedim
Mete: 'Nasıl lan tam anlatt dedi.'
Meteye bakmak istemesemde o kadar kızgın ve ateşli gözleri vardı ki, anlamamak mümkün değildi.
Alperen sözümü kesmek istemeden,
'Erken, Mete Demetin abisi yabancı değil devam et.'
Haydaa bismillah diye yutkundum. Ulan bu ikinci sınıf orospununda her yerde bağı kuvveti varmış yahu. Selim Mete Aslan vs kimdir bu Demet yaw kim.
Diye diye içimden geçenleri uyutsumda. Susmak istemedim. O zaman ikili cıldırtmalara geçeyim dedimHem Alpereni, hem Meteyi doldurma fırsatı geldi önüme o yüzden 2ye 1 ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağının Son Rengi
Novela JuvenilAynı Bedende İki Ruh.... Peki???? Kaba kuvvet her zaman haklı mıdır? Ya peki Aşık olduğunu sandığınıza ne kadar güvenecek ve daha ne kadar aşk kırıntılarınızı içinizde biriktireceksiniz ? Beklenmediklere ve İkilemlere HOŞGELDİNİZ... Sizce her rengin...