Evet
soğuk suyun yüze vurduğu bir gün Herkesin kendine ayak uydurduğu sesli bir sevda ve en önemlisi kendisini bu yoklukta kaybetmiş bir erkek kimdir sizce???
o
elbet belirlenen Kalpteki Yalnızlık olarak adlandırılan tek heceyle gece ile yaşayan Erken
Ansızın uyanmış etrafını Dalgın yüzlerindeki sessizliğe boğulmuş kanayan yarayı arıyan bir ten..
Erken sabırsız istikrarlı güçlü bir güç ayh durun ne oluyo Fazıl Kısa Kürek gibi ...
Kalk kıaz!!!
Artik Selimi UNUtmuş ,kafama dalgama bakmaya karar vermistim. Herkes kendi halinde dura dursun sabah uyanır uyanmaz Mete'nin ve Alperenin olmadığını gördüm.
Hatice "de yok ! Ayh allahım koliye mi gittiler ves sabır. İçime de sapasağlam kurt düsmez mi.
Kız Hatice gelir gelmez. Koli mi yaptın ayhh puff dedim of dedim kabın şeklini aldım.
Aklıma liseden arkadaşım Aslan geldi. Tekim ayh baska ne gibi faaliyetim olur ki.
Aman Aslanı da aramak cenette kuş bırakmak gibi . Uçarsın onunla konuşurken.
Ama bilmiyorum evlendi mi acaba ?!!
Ayhh mayhh uyandım.
Odanın ortasında bi kedi. Bune ayhh Allahım her telden bi yer. Sanki cevremde köpeklerin oluşu yetmiyorda mk bide kedimiz eksikti.
Mırın mırın. ANLADIM ki bu kedi Haticeye beldeli balamozundan gelmiş. Pes getire getire kedimi getirmis aq.
Ayh ben Hatice olucam şuraya jaguar indiririm yahu!
Bi elim işte bi Elim oynaşta :)
Spora karar verdim yine yeniden.
Ev boşken aklima gele gele Spor geldi yani banada bravo.
Eve gelen giden yok. İlla Adam dövmem mi gerek anlamadım.
Kahve için starbucks'a indim. Bi baba Sporcular Ayh Allahım sorma. Allahım ya da sor ne olur cevap ver.
Oturdum kafama göre bi yere. Rengim gri kafam epey gri ama. Oturmuşum kulağımda kulaklık, Çalan şarki Launa pausinin 'its not goodbye.' hala kendimde değilken,
Basimi sağa cevirdim.
Ayh rengim biran yeşil oldu. Manti şugar
Resmen tutardı. Biliyorum ayıp ama susun benimde beğenilerim var dimi.
İçeri bi sporcu geldi ki hayalim tavan ...
Kolunda da adı yazmaz mı !? Görmem gerek . Ama adamın adımi kolunda ki küfür mü anlamadım ama .
Cheekin yapıp allahıma yürücem affet
Iki geldim iki gittimm ayh yok adam kolunun dışında her yerini gösteriyo. O el durmadı valla, her yere girdi çıktı bi benim gözüme o dövme çıkmadı.
Bi dur be adam pes dimi.!
Ama yok adam gül eğlen hep kafada . Acaba masaya gidip dovüs sanatlarindan mı girsem ayh yok adam anlamıyorsa beni döver ; ama sporcu da belli...
Ya da bizim Metelerle mi arkadasdır. Düşün düşün think think ayh yok aralarında hiç görmedim.
Kıaz kafayı yicem , yh bide burcumun gereği epey takarım, araştırır hedefe ulaşamadan nakka bırakmam .
Adam kalkıp gidicek ben daha adını bulamadım.
Ayh gördum tamamm sus !;) :)
Mavi yazıyodu. Ama ingilizce tarzında
Blue ...💙💙💙Ayh madem mavi olum mavi'yi yeşille mı yazdiriyosun !(
Gizemli hatta epey :)
Ayh kesin Akrep burç, takarım buna durr dur :))
Doğam gereği hep Koç burcu sevgili yapıyorum. Sebebini bilmiyorum ama Selimde koçtu. Ayh aman ki aman inat inattı ama ben daha inat olunca iş daha da renkleniyordu. Gri olmasında o renk boku kaçiyodu ama ,
Aslanda koçtu ama bilmem uyar mıydık. Gerçi 0nun sevgilisi var diye duydum. Onun da tipi ayni Mahsun KIRMIZIGÜL , asla bakmam asla yilmaz MORGUL olurda dont kırmızıgül ıyy...
Hedef mavi... Cool adamdı ama pek konuşkan da degil. Durdum düşündüm. Acaba mavicimi yada mavilimi yaf yada mavide mi calisiyo
Kur erken kur ......
Neyse ugraşamam dedim, baktim zaten kısmett degil, nispet olsun dedim. Mağazalara gezmek için hopp yola çıktım. Öle bir yola çıkmak ki, atı aldım üsküdarı geçtim
Önume gelen magazalar boş duvar gibiyken. Burası neymiş be dedim girdim. Kafamda güzel gibi dangur dungur girdim
İki üç kıyafet beğendim, önüme çarpan mavi sweet hoşumada gitmedi değildi. Aldım hemen , üstüme geçirdim. Beğendim gibiydi, ama daha dar almalıydım. İçimden, 'olum dar alıp nereni göstereceksen.'desemde olmadı. Dar seviyordum hemen XS düşüklúgú yaşadım.
Kabine girecektim, ama boş sanıyordum. Çarpıştık...
Mavili....
Benim elimde aldığım Mavi, onun üzerinde ki benim mavi. Bi iki sn'ye bakakaldım. Gözüm gözüne geldi. Bakış makası attım.
Düstüm dimi sonucta , insan bi tutayım kaldırayım der düşündüm. Dupple odun olunca bi erkek. Dont yani malında malı oluyormuş.
Dur ya takip et adini ögren şunun yapmak geldi içimden, kasaya arkasından gittım. Mal gibi sırada duruyorum. Ama alıcağımdan değil, adıni duyacağımdan dı.
Durdum baktım, ayh adam adını sölemiyo. Yabancimi acaba dedim. Neresi yabanci be bunun dedim kafamı salladım.
Adını orada duydum. Pess dedim. Ve öğrendim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağının Son Rengi
Teen FictionAynı Bedende İki Ruh.... Peki???? Kaba kuvvet her zaman haklı mıdır? Ya peki Aşık olduğunu sandığınıza ne kadar güvenecek ve daha ne kadar aşk kırıntılarınızı içinizde biriktireceksiniz ? Beklenmediklere ve İkilemlere HOŞGELDİNİZ... Sizce her rengin...