Okula artık gelmiş, yavaş adımlarla kendini sınamıştı. Ayakları pek gitmese de Erken, :
'Ay Allahım benim ne suçum vardı ki. Buralardayım.
Dedi...
'Tanısmıcak mıyız.'
Arkasına baktı ve tekrar suratına bi off çektirdi.
'GEL bi buraya, ne var peşimde tıntın geliyosun. Kimsin ay sen öf!"
'Ben Aslan, yeni geldim bu taraflara. Senin benim için yaptıklarına tesekkur etmeden önce, Özür dilemek isterim. Omuz atmamalıydım.'dedi ve elini uzattı.
'Bak aslan hangi dağdan indin bilmiyorum ama gerçekten zamanı değil.'dediAdımlar okula doğru atılmaya başlanınca Aslan bi an durdu.
'İşte o. Hayatımın En'i. Ben onu görmeden konuşmadan nasıl durucam.'
Erken durdu sağına soluna baktı ama kimseyi görmedi.
'Senin hayaletlerine mi uğrasıcam şimdide Aslan off!!'
'Hayır ya baksana şuna.'
Merdivenleri tek tek inen daha yüzü belli olmayan, topuklu ayakkabılarının parlaklığı ve çıkardığı sesin kendisinde oluşturduğu dikkat Erken'i etkilemese de, oraya doğru yaklaşan bir kız olduğuna emindi.
Kız, kendini gösterdiği anda Erken ve merdivenleri indiğine pişman olan güzel kız bir anda ikisi de dondu.
Ama kız hiç yüzünde ki şaşkınlığı gizlemedi ve Aslan'a doğru yaklaşarak.
'Nasıl dı bugünkü dayak, hoşuna gittimi.'
Aslanın yüzü düştü, suratı asıldı ve kendinden utandı.
Erken bir an yutkunamasada artık dili ağzındaydı.
'Kız kellaf!! Arkadaşımı sen mi dövdürdün.'
Kız:...
'Ha bide Arkadaşın senin bu vızık.!'
'Bana bak Orospu suratlı, geçende benim seni dövdüğümü konusmayalım istersen.!'
'Ahahahahah. (sesli daha sesli güldü)
Kız:
Eski Sevgilimle barıştım canım sende haddini bilsen iyi olur.'
Erken:
'Kim kız senin Eski Sevgilin.!"Aslan :
'Erken senin dövdüklerindi onlar.'
Kız şaşkınla
: "Senin dövdüklerin derken!!"
'MEMNUN OLDUM CANIM BENDE ERKEN"...Aslında herşey ortadaydı. Aslan kız için dayak yerken, Erken hem kızı, hemde Aslan'ı döven zibidilere gününü göstermişti.
Kız ve Aslana ters bakıp sadece dudak bükerek yanlarından gecip giden Erken için artık burası dedikodu mezrasıydı.
'Ay Allahm bugünde ne çok andım ayh seni.
Orospusuda burda, düşük voltajıda. Ay huzurevi mezununu untttum. Müdür ıyy ıyy." Dedi
Ve de ordan bir ses......'Herkes yerlerine hadi ama hadi çabuk!!'
Huzurevi mezunu müdürün sesiydi bu. Erken kendini daha da kötü hissetirmeden sıraya girdi. Sıradakiler grup grup çaylaklar vardı.
Arkadan iki kişi Aslan ve Havalı o kızdı.Erken :
Aslan bu karının ne işi var burda.
Havasıda masallah, ama bana fişlemiyo.""Oğlum sus öyle deme, müdürün kızı o."
"Bu orospumu ??'
"La öyle deme, işleme alırlar seni.'
"Ayh bacağımı alır onlar, babaya tikel, kıza gel.!"
'Tikel ne oğlum."
"Sen ne anlıcan ayh!!'
Herkes toplanınca sınıf sayısı gayet belli oldu...
Herkes Erkene bakmak ve aralarında konuşmakla meşgüldü. Sanki olanları duymuş gibilerdi ama Erken pek oralı değildi.
Müdür konuşmasını bitirip herkesi ıçeri gönderdi. Yaklasık 4sinıf vardı ve Erken 1.sınftı daha.
Sınıflara geçildi, şöyle bi etrafına baktı. Erken ve Aslan dışında hiç erkek yoktu. Ama kızların gözü Erkenin üzerindeydi hep.
Bi kız arasında bulunduğu diger kıza :"göruyor musun, nasıl tatlı ve sempatık. Zaten kasları da tartışılmaz. O benim olmalı.'
'Ben önce gördüm hayır benim.'
'Benim dedim....
Benim/Benim....
Kavga cıktı iki kız kendi arasında ettiği kavgada o kadar ses çıkarmıştı ki Erkenin kulağına geldi'Hey!! Ah siz kızlar!!! Bana bakın Orospular Ben Erken , sizler kadrajım dahi olamazsınız. Bir kere söylücem daha duymuyacaksınız.!
BEN ERKEKLERDEN HOŞLANIYORUM. siz kızlardan değil.!!!"
Hepsi bir ağızdan
'NEEEE!!!!!!!!!'
Erken : 'ney ne hastalar ya ! Kız bana bak , bakma öyle sıçarım ağzına!'dedi
Müdürün kızı Demet: 'Ahahahahahahah resmen top çıktı be bu!!' Ahahahaha'
Erkenin hiç sevmediği tabiri duymaması lazımdı ama duymuştu bi kere...
"Kız sen ne dedin!"
"Top dedim Top!"
Sıraya çok sert tekme attı , kapıya kadar domino gibi devrilen sıralardan kaçan kızları görmemek mümkün değildi.
'Sen şimdi görürsün topu, renkli kaşar.!!"
Erken iki adımda Demetin yanına geldi.
Gözünü kan bürümüştü resmen, o kadar dönmüstü ki beyaz irinin arasında kaybolmuştu Ela gözleri.
Demeti saçından tuttuğu gibi duvara attı. Iki eli açık şekilde duvarda kalan Demet,
'Ay başım'
diyerek elini başına götürdü.
'Dur daha aybaşın gelmemiş senin!!!!' Iki eliyle tekrar Demeti kavrayan Erken,
Tekrar saçından tutarak , ' kız sen bittin!'demesi ve saçıyla tutup kafasını masaya vurmasi bir oldu.
Burnundan kan gelen Demet resmen dağılmıştı.
Saçından tutuğu başını eliyle kendine doğru arkaya kaldırarak...
'Bir daha diycen mi top ha!' Cevap ver kız..!
Iki kız aralarina girmek isteyince..'Çekilin sizi de gebertirim!'diye azarladı.
'Kız sana diyorum kıl kuyruk cevap ver!!.
Cevap yoktu belli canı kana susamıştı. Tekmeyi attı, Demet yere çakıldı. Saçından yine tutup kaldırdı ve okkalı tokatıyla tekrar yere yapışan Demetin sırtına çıkarak
'Kız duymuyon mu Kevgir!! Kime diyorum.
Ay hala cevap yok. Delgeç edicem şimdi karıyı.'Demet : 'tamam tamam söz daha da da daha (kekeleyerek) de/mi/ye/cem.' Dedi
'Aferim Alık, şimdi yola geldin!.
Ayağa kalkan Erken sınıftaki kızlara
'Bana bakın 1.sınıf beyinsiz orospular, şahsıma hakaret edeni daha beter yaparım duydunuz mu !"
Kızlar korkudan ağzı açık kalmışken bir ses daha
'DUYDUNUZ MU AYH!!'
DUYDUK........KKK ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağının Son Rengi
Ficção AdolescenteAynı Bedende İki Ruh.... Peki???? Kaba kuvvet her zaman haklı mıdır? Ya peki Aşık olduğunu sandığınıza ne kadar güvenecek ve daha ne kadar aşk kırıntılarınızı içinizde biriktireceksiniz ? Beklenmediklere ve İkilemlere HOŞGELDİNİZ... Sizce her rengin...